Ugrás a fő tartalomra

Inspirational moments #51

Holnap már egy teljes iskolahétre ébredünk, nekikezdhetünk a tanulásnak - én nyelvtanfolyammal indítok kedden, amihez pár napja sikeresen kézhez kaptam az Angliából megrendelt tankönyvemet. A napi iskolai és munkahelyi feladatok mellett ebben a hónapban ki a lakberendezésnek, ki a télre bevackolásnak, ki pedig dacosan a maradék nyár kimaxolásának lát neki (én), ma például készítettem egy szigorúan jégkockamentes limonádét citrommal, lime-al és némi barackkal megbolondítva, jót tesz ez a plussz vitamin a Sziget-kór és az arra kapott antibiotikum kúra utáni lábadozásnak.
Persze sok pihenésről egyáltalán nincsen szó, a legújabb IKEA katalógus kézhezvétele óta megőrültem, múlt hétvégén három szobát cseréltünk meg a házban, amiből erre a hétvégére is jutott, szóval van dolog rendesen, lassan pedig készülnünk kell a zuram legjobb barátjának szeptemberi esküvőjére. Természetesen megvan a ruha meg a pótruha, de magamat ismerve indulás előtt ott fogok toporzékolni, hogy nincs egyetlen göncöm sem... :P


Let be mine, okay?



Ohh, Olaszország, ugye várni fogsz rám, amíg végre rászánom magam a repülésre és odautazom hozzád?




Esküvői manikűrnek tökéletes lenne:




Bogyigyümi és csokoládé? Tudják, mitől döglik a légy. És hízom meg én...:




Hessteg kékmánia:




Valaki vigyen el ebbe a barlangba!



#flowy




Nem csak a kanapékat és az ágyakat részesítik előnyben ezek a házi fenevadak, hanem a ruhásszekrény puha, frissen mosott ruhákkal teli polcait



Olyan tipikus, hét ágra süt a nap standardokat követő őszt szeretnék, köszike, Őszanyó!




Mmmhhh, milyen kis decens ez a kép, ahhoz képest, hogy milyen isteni csokoládétortát volt hivatott itt bemutatni:



Jó lenne megtanulni, hogyan lehet ilyen elegáns, patinás körmöket alkotni!




Bedroom with such a heavenly view #bucketlist



Imádom ezt a lilán és szürkén irizáló csodaruhát



Álomszerű



Hű, de vagány!





Nyáron ez a gyümölcs képes engem extrán lehűteni - bármilyen formában




Idén is meg tud remegni a lábam 1-1 burgundi szépség láttán...



Tökéletes kompozíció




A color blocking jót tesz ennek a kabátkának



Tapétának, vagy párnahuzat-mintának is tökéletesen beillene ez a rózsabokor




Na, milyen ékszernek örülnek a legjobban a kávéőrültek? :D




Átmenő forgalom




Ha nadrágkosztüm, akkor szemrebbenés nélkül dobom félre a feketét és választom helyette ezt




Hosszúmetélt, paradicsom, sajt, olívaolaj és én már boldogan élek a vacsimmal




Az overálnak egész és felezett kávészem mintája van, erről nem nyitok vitát. Max egy csésze kávé mellett:




Egy hétig nagyon szeretnék macska lenni, hogy kipróbálhassam, milyen napi 20 órát aludni



#flatbellygoals




This dessert is out of space




Babyblue nails




Az ilyenekért imádom Olaszországot





Kitartás mindenkinek a jövő héthez, holnaptól már a mainál melegebb időjárás fogad minket! :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.