Ugrás a fő tartalomra

45 napos víz-kihívás a BWT-vel

Javában benne vagyunk a nyárban, hol trópusi forróságra, hol hűsítő, szeles időre kelünk, de a napi hőmérséklettől függetlenül oda kell figyelni a megfelelő mennyiségű folyadékbevitelre, mivel szervezetünk igen nehézkesen működik napi néhány deci folyadékkal: a kávé vizet von el a szervezettől, a napi emésztés pedig fél liter folyadék segítségével meg végbe, szóval igencsak figyelni kell, hogy ezeket a minimális mennyiségeket "visszatöltsük", emellett a sejtek egészséges működéséhez és a hidratáláshoz bőségesen igyunk.
Még tavasszal azon szerencsések közé tartoztam, akik tesztelhettek egy szuper készüléket, ezzel együtt pedig megismerjek egy, idehaza évtizedek óta sikeresen működő céget és megkóstoljam a BWT magnéziumos vízszűrőjével készült vizet, mely amellett, hogy kiszűri a csapvízből többek között a vízkövet, egyúttal oldott magnéziummal dúsítja azt.
Egy 30 napos kihívásban is részt vettem, melyet a munkahely-váltásom kapcsán kiterjesztettem 45 napra, melynek keretében vállaltam azt, hogy naponta 2,5-3 liter magnéziumos, szűrt vizet fogyasztok - nos, ez első hallásra igen keménynek hangzik, de a kihívás során cseppet sem nehezítette meg a mindennapjaimat, sőt! Lássuk is közelebbről ezt a csomagot és a napi vízfogyasztási rutinomat:








A BWT Hungária Kft. ‒ a BWT csoport leányvállalataként ‒ az 1990-es évek eleje óta tekinti szívügyének a hazai lakosság és a termelőszektor vízigényének kielégítését. Itthon jelenleg több mint 40, világszerte 3600-nál is több munkatárs tevékenykedik elhivatottan azért, hogy a legkorszerűbb vízkezelő technikákkal tovább javítsa a lakosság életminőségét, még több élvezetet csempésszen a hétköznapokba. és fenntartható módon kezelje legfontosabb természeti kincsünket, a vizet.

Felelősségteljes hozzáállását jól tükrözi a vállalat szlogenje: BWT – For you and Planet Blue. 
A BWT olyan egyedülállóan innovatív, megbízható, magas minőségű és környezetbarát vízkezelő berendezéseket fejleszt és forgalmaz, amelyek kényelmesebbé, biztonságosabbá és élvezetesebbé teszik a vízzel való érintkezést, az ember és a víz találkozását a hétköznapokban, legyen szó vízivásról, kávézásról, fürdésről, szépségápolásról, takarításról, főzésről, fűtésről.

Amikor a zuramnak megemlítettem a cégnevet, azonnal bólogatott, a felújítás során nézegetett tőlük a házfelújítás idején, beépíthető víztisztító berendezéseket és rengeteg pozitív visszajelzésbe futott a neten...de a büdzsé sajnos máshogy alakult. Szerencsére az abszolút hordozható (a Balcsira, Vonyarcvashegyre menet ott figyelt a kancsó az uram hátizsákjában - no joke) BWT vízszűrő kancsó könnyű, praktikus és a dizájn is odavonzza a tekintetet, én odáig vagyok ezért a kis lila kancsócskáért:





A kancsóba való vízszűrő 4 hétig vagy 120 liter folyadék szűréséig elegendő, ezt a beépített, kis digitális kijelző segítségével követhetjük nyomon, automatikusan "szól", ha cserélnünk kell a vízszűrőt, mely vízkőmentesíti a csapvizet, ugyanakkor oldott magnéziummal dúsítja azt, a víz íze cserébe nem a szokásos, klóros lesz, hanem kap egy kellemesen édeskés, selymes ízt (no para, az édeskés íz miatt nem eszem a használata óta több csokoládét, kb. ugyanannyi fogy, ha nem kevesebb :D )






A vízszűrő egyesével van becsomagolva, első használat előtt be kell áztatni fél órára, majd leönteni róla a vizet, belehelyezzük a kancsó szűrőtartójába és már engedhetjük is rá a csapból a megszűrni kívánt csapvizet:








 A 30, általam önkényesen 45 napra kiterjesztett víz-kihívás alkalmával reggel mindig egy nagy pohár (4,5 dl) szűrt vízzel indítottam a napot, még a reggeli kávé előtt, bevallom, ez volt a legnehezebb, mivel reggel pont a vizet kerültem eddig, mint napi első folyadékélmény, de ezzel a klórmentes ízzel éhgyomorra már egyáltalán nincs bajom.

Jöhetett a reggeli kávé valami mini péksüteménnyel, majd szépen, lassan el kezdtem poharanként kortyolni a szűrt vizet - ez délelőtt 3 nagy pohár volt, ebédhez a negyedik is lecsúszott és délután még az esti edzésem előtt egy további pohár.





Edzeni ezt a két kulacsot vittem magammal felváltva, az átlátszó 6 decis, a kicsi fém pedig 4 decis.
Egy 60 perces TRX vagy alakformáló óra előtt-alatt-után el is fogyott belőle a szűrt víz, pilatesnél pedig a kétharmada. Csavaros a tetejük, nincsen külön csőr, vagy kicsi nyak, kényelmesen lehet belőlük a kerek kiöntőn keresztül inni, ráadásul az átlátszónak a kupakjában van egy puha, textil akasztó, ezt az öltözőben fel tudtam akasztani az öltözőpadra, így legalább nem tudtam negyvenkétszer felborítani öltözködés közben.





Eddig 2,25 liternél tartottam, az edzéshez lecsúszott 0,4 vagy 0,6 liter víz, itthon pedig minimum egy, de inkább 2 nagy pohár víz, kívánta is rendesen a szervezetem a vizet, így könnyedén tudtam teljesíteni a napi vállalásomat, a kancsót pedig szépen, folyamatosan utántöltöttem, melyet a kijelző gyönyörűen le is követett, 1 hét alatt nekem a 4 csíkból 1 lefogyott, vagyis 4 hét alatt használtam el egy szűrőbetétet a napi vízfogyasztásommal. Mindemellett napi 2 tejeskávé és nagyjából 3-4 deci gyümölcslé is lecsúszott a kihívás során, melyet napra pontosan június elsején kezdtem és július 15-én fejeztem be hivatalosan, nem hivatalosan pedig azóta is folyamatosan odafigyelek, hogy a napi folyadékbevitelem ne essen vissza az évekkel ezelőtti, aggasztóan kevésre (sajnos a huszas éveim közepéig napi fél liter folyadékkal éldegéltem).

A kulacsok közül az egyiket mindig megtöltöm reggel itthon és viszem be magammal a munkahelyre, ott a helyi vízszűrő berendezésből pedig rendszeresen újratöltöm és az esti edzésre is teli tankkal, akarom mondani kulaccsal érkezem, itthon pedig ugyanúgy nyúlok a vizespohár után.



A BWT kancsóit és vízszűrő betétjeit interneten (www.bwt.hu), de akár személyesen a BWT-nél is meg tudjátok tekinteni és vásárolni, de ha például Media Markt-ban jártok, ott is beszerezhetitek, ezt a hármas szűrőbetét-pakkot is ott vettem nemrég, mivel az itthoniakat szépen el/felhasználtam ;)




Rendkívül örülök, hogy ezzel a termékkel közelebbről is megismerkedhettem és az ásványvizes palackokat erre a gyönyörűséges (#purpleaddict) kancsóra és a magnéziummal dúsított szűrőbetétekre cserélhettem. Drasztikusan lecsökkent az ásványvízre fordított pénzkeretem és klasszisokkal jobban esik ezt a finom, szó szerint selymes ízű vizet fogyasztanom a kesernyés, bubis ásványvíz helyett, a mentes ásványvizeket eddig sem nagyon ittam, mert számomra furi mellékízük van.
Szerencsére nem vagyok egyedül a vízfogyasztással, mert a zuramat szépen, lassan sikerül rábírnom, hogy többet nyúljon a lila kancsó után, ráadásul anyum a kihívási időszakom kellős közepén be is szerzett magának egy vízszűrős kancsót, mert folyton erről csacsogtam neki és elültettem a bogarat a fülébe, szóval nagyon boldog vagyok :D



A BWT vízszűrős kancsó története itt nem ér véget, kávé+teafőzéshez felhasználva a magnéziumos, szűrt vizet egészen más ízélményt érhetünk el, de erről egy új bejegyzésben mesélek rövidesen ;)



Ismeritek a BWT márkát? Ti használtok valamilyen beépített vízszűrőt, vagy ilyen kancsót? Meséljetek!

Pusza: Reni



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.