#runRenirun 2. rész: 5-5 zene futáshoz

Folytatódjék a második résszel a Reni kifutott a világból, akarom mondani el kezdett futni és a testmozgás a mindennapok részévé vált a sorozat. Ezúttal azokat a zenéket mutatom meg nektek, amik a fülemben szóltak, miközben róttam a métereket, ziháltam, sípolt a tüdőm, mint egy tisztességes asztmásnak és egyre csak kerestem a következő pihenési pontot a távolban - mert a futás ugye nem tesz érzéketlenné a fájdalommal és a kimerüléssel szemben, csak épp' minden egyes nap egy hajszálnyival jobban tudod elviselni. De még mielőtt végleg elrettentenék mindenkit a futástól, jöjjenek a dallamos motivációk, amik nem hagyták, hogy megálljak és feladjam.

Két részre szeretném bontani a zenéket: egyrészt a már több, mint 2 éve az életem szerves részévé vált kpop-ra, másrészt az amerikai/brit slágerekre, amik kellően dübörögnek, de nem 10 percen át a sima tuctuc szól.
A koreai szekcióban kis időbe telt, míg ráakadtam a pörgős, de számomra nem idegesítő dalokra, a kpop-ban sajnos sok a tamagochi/nintendo hangzás, emiatt sokan az első pillanatban a sarokba hajítják idegesítő és gyerekes jellemzőket hangoztatva (Igen, ez én voltam. Többször is). Aztán több óra ráfordítás, szanálás és kritizálás után bekerültek a favourites-be:



KPOP - Dél-Korea

Block B - HER


Ezek a cuki és pezsgő hetes idén márciusban Budapesten adott egy szupi kis koncertet a magyar kpop rajongók legnagyobb örömére, de én előtte az adatforgalmamat és a Youtube-ot felhasználva futás közben hallgattam őket. Vidám, pörgős kis zene ez, közben pedig nem nagyon tudtam leállni a futással, folyton csak vitt előre a lábam.



TAEMIN - Danger


Az úriember szólókarrierjének ezen állomását (eredetileg a SHINEE nevű formáció tagja) rettenetesen komáltam ezt a zenéjét a nyáresti futásoknál - érdekes, hogy télen és nyáron másfajta dallamokért rajongtam futás közben -, a Dangerről a forró levegő és a fantasztikusan szép naplementék ugranak be, hjajj...



KARA - PANDORA


A dél-koreai lánycsapatoknál is rátaláltam arra a hangzásra, illetve ütemre, amit nagyon szerettem futás közben. Számomra van egy kis '90-es évek hangzása, de hogy melyik akkori dalra asszociálok ennél a zenénél, ne kérdezzétek, mert még én sem jöttem rá :)



KNK - U


A KNK formáció személyében egy fiatal kpop csapatot köszönthetünk, szerencsére már a karrierjük elején nem az űbercukiságot, hanem jól táncolható és fülbemászó dallamot lovagolták meg - én meg a futást velük a fülemben, köszönöm.



B.A.P - That's My Jam


Emlékszem, amikor először átküldte Netti ez a videót, visszaírtam neki, hogy mi ez az idióta sörreklám? Aztán a dallam belemászott a fülembe és tökéletesen jót tett, hogy csak hallgattam és nem néztem ezeket az idiótákat :P Mint kiderült a szó legpozitívabb értelmében idióták, a májusi, budapesti koncerten volt szerencsém élőben látni ezeket a dél-koreai srácokat és hatalmas bulit sikerült csapnunk, szuper élmény volt!!!


🎶 🎸 🎹



Calvin Harris feat. Rihanna - This is what you came for


Tudom, tudom, futás közben nincs éneklés, de mégis olyan elánnal lihegtem futás közben a diszizváccsúkémfórt, hogy esküszöm, egy oltári nagy energialöketet adott! :D



Bruno Mars - 24K magic


Nagyon szerettem volna ott lenni a májusi, budapesti koncertjén, sajnos ez viszont nem jött össze, ellenben rongyosra hallgattam a 24k magicet, amit ez a cukifiú tavaly, a névnapom tiszteletére (wihhi) adott ki - na ezzel tuti nem alszom el futás közben!



Duke Dumont - Ocean drive


Ez a zene azon kevesek egyike, amit felháborítóan sokszor adnak a rádiók, mégsem utáltam meg, az Ocean drive nálam nagyon működik. No és persze a zenei listámban is.



The Chainsmokers - Paris

A Style Scrapbook bloggerét, Andy Torrest nem csak a személyisége miatt csípem, hanem a személyi edző mintájára ő az én személyi zeneajánlóm: rengeteg, addig számomra ismeretlen zenét és előadót ismerek meg az ő ajánlására és ennek köszönhetően ragadtam le a Chainsmokersnél.



Heinali - Sway, sway


A végére pedig egy kakukktojás, melyet Netti mutatott meg nekem és hihetetlen gyorsan megszerettem! Tudni kell rólam komolyzenei téren, hogy az első hangszer, ami elcsavarja a fejem, az a zongora, itt pedig 5 percen keresztül ez a gyönyörűséges hangszer szól - ezt a muzsikát a hosszútávú futásoknál vetettem be, a folyamatos zongoraütem nagyon durván vitte előre a lábikóimat.




Most pedig Ti jöttök: milyen zenéket hallgattok edzés/futás/gyúrás közben? Jöhetnek az ajánlások a Youtube kedvenceim lista frissítéséhez! :D

Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt