Inspirational moments #49

Jelen pillanatban madarat lehetne velem fogatni, 2 nap alatt ugyanis hihetetlen módon felpörögtek körülöttem az események és a több, folyamatban lévő álláspályázatom közül attól a cégtől kaptam állásajánlatot, amelyikhez a legjobban szerettem volna bekerülni ✨
Érdekes dolgok a kívánságok. Van, ami azon a napon, vagy azon a héten teljesül, amikor kimondjuk hangosan, vagy magunkban, vannak viszont azok a fajták, melyek évek múlva sem teljesülnek. Már amikor majdnem lemondunk róluk, netán meg is feledkeztünk a létezésükről, egy történéssel azonnal világossá válik, hogy ezt bizony jóval korábban, de mi kívántuk magunknak és most jött el az ideje, hogy beteljesüljön. Hosszú-hosszú évekkel ezelőtt azt kívántam, bárcsak a logisztika és szállítmányozás világában dolgozhatnék és most végre megkaptam azt az állást, melyre eddig csak nagyon halványan áhítoztam.





Az utóbbi hónapokban a pink korszakomat élem kb. 20 év után újra és azonnal szemet vetette erre a felsőre





Mindig is vágytam egy vörös kandúrcicára, akit Olivérnek fogok elnevezni, ha egyszer betoppan az életembe



Simply perfect




Ha paradicsom-túltengésben szenved a kiskert, akkor egyik tökéletes felhasználási módja ebédre



Imádom a bronzos árnyalatokat a szemhéjon - minden mennyiségben



Döbbenetesen lila desszertasztal



Amikor rádöbbenek, hogy még 2 hét hátravan a jelenlegi munkaszerződésemből



Such a nice, soft pink flower bouquet



Emerald green heaven on the feet



Ilyen szépségű táj létezik? Oda akarok utazni!




Imádom a laza és a sportos ötvözetét egy csipet burgundival fűszerezve



Ha otthon csak tésztád van, mindened van :D



Megőrülök ezekért a füstöt imitáló ruhadarabokért!




Lazulok, és?




Nyarat húztam a lábaimra




Ez számomra a tökéletes #kindersurprise




"Orgona ága, barackfa virága..."




Ezt festményben kérem a szobám falára, köszönöm



A New Balance cipők iránti rajongásom nem csillapodik, én egész konkrétan szerelmes vagyok a sajátomba




A délutáni hőségben nem innám a beltartalmat, helyette inkább a nyakamhoz nyomnám ezeket a poharakat




Deadly romper



Itt lehet engem felejteni nyugodtan, majd csak feltalálom magam egy ilyen helyen... ;)



Blue overloaded




Ha ez a mennyezetről lóg le, milyen lehet a helyiség többi része?



Egészen csodás hajkoronája van, akaromakaromm!



#backyardgoals



Na jó, hivatalosak vagyunk szeptemberben egy esküvőre és én ebben a ruhában szeretnék menni! Imádom!



Mák+fánk. Hogy ez eddig miért nem jutott eszembe?





Meséljetek, Nektek hogyan teljesülnek a kívánságaitok?
Volt már ilyen aha-élményetek egy már majdnem feledésbe merült kívánságnál, mikor valóra vált?

Pusza: Reni



Megjegyzések

  1. Nagyon szurkolok Neked! :)
    A képes válogatásaid nagyon hiányoztak. Most a cicák a kedvenceim, na meg persze a fánk. Pusztulásig tudnám enni, de jajj nem szabad. :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt