Ugrás a fő tartalomra

HOME: Almawin ÖKO üveg és ablaktisztító teszt

Ha már elkanyarodtunk a héten a szépségápolás témától és tettünk egy jó kis kitérőt a testmozgás felé, gondoltam ma, a Környezetvédelmi világnapon a háztartás része se maradjon rejtve előletek, elvégre azt is vezetem több-kevesebb sikerrel ;)
A húsvéti és pünkösdi, ünnepi időszakba rendszeresen utolsó pillanatban esek be kimerülve, mert természetesen egyszerre szeretnék felporszívózni, főzni egy 8-fogásos menüt, ablakot pucolni, függönyt mosni és rendszerezni a sminkcuccaimat. Sátoros ünnepek előtt mindig sort kerítek az ablaktisztításra, akármennyire is szép és világos a ház a rengeteg ablaknak köszönhetően, azok nem lesznek maguktól tiszták. Sosem volt olyan ablaktisztító szerem, amihez rendszeresen visszatértem volna, nyúztam éppen azt, ami itthon volt és amit épp akciósan sikerült beszereznem a madaras teszkóban.





Az Almawin márkával most találkoztam először, ezelőtt nem is hallottam róla, azonban a márka minden terméke bőr- és környezetbarát, ECO-Garantie minősítésű, mondom úgysem próbáltam még "zöld" tisztítószereket, itt a soha vissza nem térő alkalom, ráadásul nem vészes az ára, egy flakon 1.400 forintba kerül.

Sima, poros ablakokra és fürdőszobai tükörre vetettem be, az ablaktisztítóban spiritusz és cukortenzidek szerepeltek, mint aktív összetevők és foltmentes tisztítást ígért, csíkmentes és gyors száradással. Mint minden pumpás tisztítószernél, itt is a pici, műanyag fej elforgatása után lehetett kifújni az anyagot, simán kézre állt, semmi extra nincs a kiszerelésben.

A Schaum sprayer felirat a flakonon picit megtévesztő, ugyan lágy habot fúj ki a szórófej, de azonnal víztiszta folyadékká változik a felületen és egy vizes állagú, ugyanennyire folyékony szer csorog végig az ablakon/tükrön, szóval gyorsan kellett dolgozni a ronggyal, hogy ne landoljon az egész a műanyag párkányon.
Többször át kellett törölnöm a felületet vízszintesen, illetve függőlegesen, utána egy pillanat alatt gyönyörűen megszáradt - ez viszont kizárólag szobahőmérsékleten történt ilyen hibátlanul.
Húsvét előtt rettentően barátságtalan, téli időnk volt, de az ablaktisztításnak ugyanúgy meg kellett lenne odakint is, ott viszont ez a szer egész máshogy viselkedett: csíkosan és fátyolosan száradt és hagyott maga után egy enyhén zsíros csíkréteget. Nagy küzdelmek árán, félszáraz ronggyal sikerült valamennyire elfogadható állapotba hozni az üvegfelületet, de nem voltam egyáltalán boldog.






A fürdőszobai tükröt nagyon szépen, csíkmentesen megtisztította, a port szépen leszedte, a fogkrém- és vízmaradványokat csak részben - lehet, ha nem több napos/hetes vízcseppeket igyekeznék ledörgölni, akkor még sikerrel is járnék :D

Összességében igyekeztem ezzel az öko tisztítószerrel valamivel menetesíteni a lefolyót a bele kerülő kemikáliáktól, de magát a tisztítószer hatékonyságát nem sikerül sajnos 100%-osra minősítenem, a fátyolos, picit zsíros filmréteg miatt, amit maga után hagyott, mikor nem szobahőmérsékleten alkalmaztam tisztításra.

Természetesen nem kizárt, hogy kipróbálok további bőrbarát és környezetkímélő tisztítószert, de ebből a márkából az ablaktisztítót nem fogom újravenni...viszont ez a narancsolaj-koncentrátum felkeltette az érdeklődésemet, rendkívül sokféle szennyeződés eltávolítására alkalmas: zsír- és olajfoltok, korommaradványok, borfolt, sőt még az autó szélvédőjén kilapult rovarokat is hatékonyan távolítja el...na, majd meglátjuk, a hideg zsíroldóm mellé esélyes, hogy bekerül a kosaramba ez a termék.


Almawin termékeket az alábbi helyeken szerezhettek be:
Biotisztítószer.hu
Rossmann drogéria
Egészségbolt.hu
ZöldABC.hu




Meséljetek, Ti próbáltatok már öko tisztítószereket? Milyen velük a tapasztalat? Nagyon kíváncsi vagyok, Nálatok hogyan váltak be ezek a termékek!

Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Teszt: Helia-D Regenero termékcsalád

A hajam elég sok "kínzásnak" van kitéve a szokásos környezeti ártalmak mellett: rendszeresen van festve, hajtőemelővel és hajhabbal megküldve szárítom be forró levegős hajszárítóval és 1-1 nap nyerésére még száraz samponos támadásnak is kiteszem. Elég rossznak hangzik igaz? Szerintem is és végre rámtalált egy olyan komplett termékcsalád, ami szépen helyre tudta tenni nem csak belsőleg a hajszerkezetet, de külsőre is ápolt, puha lett a hajam. Hatalmas köszönetet érdemel a Szépségbolt, amiért látatlanban megtalálták a gyógyírt a hajamra és kipróbálhattam a termékeket:














Helia-D Regenero hajerősítő sampon minden hajtípusra: imádom a könnyed, folyós állagát a maga borostyán színével és citrusos aromájával! A sampon teljes egészében növényi hatóanyagot tartalmaz, 26 különféle gyógynövény kivonatával. Könnyen kinyerhető a kemény, műanyag flakonból, könnyen felpattan a kattanós fedele. A hajon azonnal eloszlatható és szinte azonnal fel is habzik, selymes, ugyanakkor gazdag habot képez…