Empties: Innisfree, COSRX, TonyMoly, Etude House, Batiste, Fa, Dove, Rimmel, Astor, L'Oreal, Isana


Mivel egy kicsit túlrendeltem magam koreai textilmaszkokból, így nagy erőkkel vetem be az arcomon őket 4-5 naponta, ezt pedig a bőröm különösen meg tudja hálálni, mert ilyen ragyogó még sosem volt...na jó, talán évekkel ezelőtt, amikor a t-vonalban kifényesedett :D Ez a mostani egy egészséges ragyogás, ezek az intenzív szérumos kezelések nagyon jót tesznek neki, még azt is meg merem kockáztatni, hogy megváltozott a bőrtípusom a korábbi kevert-zsíros típusról száraz-kombináltra. Ez a gyakorlatban úgy nyilvánul meg, hogy korábban az államon és a homlokomon rettentő zsíros volt a bőröm, az orcák viszont azonnal húzódtak, ha nem került rájuk egy kis hidratáló. Jelenleg egyedül a homlokomon figyelek meg némi többletet faggyútermelésnél, amúgy az orrom és az állam ha nem kapja meg a napi szérum-esszencia-hidratáló arckrém triumvirátust, el kezd kiszáradni. Lessétek meg, eddig milyen maszkokat vetettem be a pofimra, de lesz itt még egy jó adagnyi, elhasznált szárazsamponos flakon is.








SHEET MASKS

Ha nincs Viki és nem vezet be a sushi és a koreai fátyolmaszkok világába, akkor egyrészt a bőröm még mindig sír, másrészt pedig nem tudom feljavítani arra a szintre, amit jelenleg képvisel: pár pattanást leszámítva gyönyörűen sima, egészségesen ragyogó és szuperül lehet rá sminkelni #tökéletessminkalap
A koreai pop történései kapcsán követek pár híroldalt és a végső lökést az első, nagyobb fátyolmaszk rendeléshez az alábbi bejegyzés adta meg. Nagyon gyorsan rábukkantam az angol honlapjukra és onnantól nem volt megállás :)
Első körben ezeket a gyümölcsös maszkokat próbáltam ki, mindvégig leküzdve a fátyolmaszkokkal szemben fennálló, enyhe viszolygásomat, mert még mindig küzdök a hideg, szérummal átitatott textilmaszk nyújtotta, hideg sokkal.


Innisfree - It's real squeeze mask
Acai berry
Bogyósgyümölcsös maszkokból csak természetes volt, hogy beszerzek, ezt a típust nagyon szereti a bőröm, gyönyörűen lenyugtatja és puha tapintása lesz utána. 20 percig kell csak fent hagyni, addig végiggörgetem az Instastory-t a telefonomon.

Innisfree - It's real squeeze mask
Green tea
A zöldteát mindig is a zsíros-kevert bőr megoldókulcsaként emlegetik, melyet nem tudok én sem megcáfolni, szép és egységes bőrt kapok a használata után.


Innisfree - It's real squeeze mask
Rice
A rizses kivitelt az egyik legnépszerűbbnek és legjobbnak hirdetik az Innisfree kínálatában, nálam mégis csúfosan végződött a használata: rettenetesen fénylett utána az arcom, nagyjából mintha 3x annyi faggyú lett volna az arcomon, nehéz és ragacsos érzetű lett a bőröm, a gyulladásokat pedig egyáltalán nem húzta le, másnapra talán rosszabb állapotba is kerültek a gyulladt pontok.


Innisfree - It's real squeeze mask
Aloe
Az aloe verás textilmaszknál semmiféle irritatív élményben nem volt részem, szép és sima bőrre keltem a használatát követő reggel.
Viszont bármiféle textilmaszkot is használok, az arccsontom mindig jéghideg lesz a végére :D






Innisfree - Skin clinic mask
Vita C
Ezek a maszkok valamivel drágábbak, mint a gyümölcsös fajták (1,20 USD helyett 2,20 USD/db), ebben komolyabb hatóanyagok is találhatóak, ebben például C-vitamin származék, melynek ragyogáskölcsönző hatása van. Ez a maszk rajtam úgy működött, hogy a hatóidejét követően levettem a textilt a pofimról, majd kb. 20-30 perc múlva elég erőteljesen el kezdett húzódni a bőröm...használati utasításként minden maszkhoz írják, hogy annak eltávolítását követően a bőrön maradt szérumot tapogassuk be a bőrünkbe. Ezt ennél meg is tettem, mégis rá kellett kennem lefekvés előtt 1 réteg éjszakai krémet, hogy ne húzódjon a bőröm.

Innisfree - Skin clinic mask
Madecassoside
Nem ismertem azelőtt ezt a szót és jelenleg sem tartom magam képesnek a megjegyzésére, szóval szimplán maceszgombócnak hívom ezt a típust :)
Hasonlóképp a rizses maszkhoz, ennek a használata után is maradt egy furcsán fullasztó, ragacsos réteg a bőrömön, nem voltam oda érte.

Innisfree - Skin clinic mask
BHA
Én, mint laikus, felkiáltottam, hogy mi ez, úristen, sav, segítség! Pedig tényleg csak az elhalt hámsejtek eltávolításában segédkezik. Ennek a használata után is elkélt az éjszakai arckrém, mert húzódott a fennmaradó szérum bemasszírozása után is az arcbőröm.


Figyelem, 5-öt fizet 10-et vihet akció van ezekre a típusokra jelenleg az Innisfree oldalán, így pedig visszaosztva 1,10 USD-re jön ki egy maszk.






COSRX - Holy Moly Snail Mask
Természetesen a Vikitől kapott textilmaszkok voltak a "hibásak" abban, hogy elindultam ezen az úton, ennek a csiganyálas maszknak viszont egészen furi illata/szaga volt, így ez a típus nem győzött meg.

Etude House - Strawberry Mask
Ez az epres viszont annál inkább! Eszméletlen szép és nyugodt összkép várt a tükörben a használata után, nagyon de nagyon bejött!

TonyMoly - I'm Real Mask - Skin purifying
Ettől a példánytól konkrétan megijedtem. Rettentően sok aktív hatóanyaggal volt átitatva a textilmaszk, csöpögött jobbra-balra felhelyezés közben, utána pedig olyan falfehér lett tőle a bőröm, hogy még másnap is kétkedve nézett rám a zuram, hogy nem fogok-e összeesni épp :D





DRY SHAMPOO


Batiste - Cool&crisp fresh
Én tényleg nagyon szeretném megtalálni az igazit a szárazsamponok között, de ez úgy tűnik, hogy még várat magára. Ettől a típustól gyönyörű szürkés-fehéres árnyalatot kapott azonnal a hajam, kifésülni, vagy nedves törölközővel eltávolítani nem nagyon tudtam.

Batiste - XXL volume
Ez a típus lehet, hogy megnöveli a hajtömeget, viszont ez nálam úgy sikerül, hogy szinte megkövül a teljes hajszerkezet, nagyon keményre és rugalmatlanra "fagyasztja" a hajszálakat és borzasztó tapintása lesz ettől a terméktől a hajamnak :(

Isana szárazsampon barna hajra
Ez a típus mintha kezdett volna kompatibilis lenni a hajammal, de 2-3-szor kellett megismételnem a felvitelt, hogy valami halvány látszata legyen. Sajnos nem ő lesz a befutó.

Isana szárazsampon normál és gyorsan zsírosodó hajra
Ez a szárazsampon olyan, mintha nem is létezne, mert semmit nem csinál a hajammal. Ja, de mégis: ha túl sokat fújok rá, akkor fehér lesz a töve, azonban mást nem csinál ez a termék.





SHOWER


FA Fruit me up - Dream berries tusolózselé
Nagyon szerettem ezt a tusfürdőt, tökéletesen visszaadja a joghurtos erdei gyümölcs fagylalt ízét az illatában...addiktív illat, nem szárít, hamar rá lehet kattanni, vigyázat!

Fa Frozen joghurt
Ezt a tusfürdőt MOST kell beszereznetek, ugyanis a fincsi, kellemesen édes barackillat mellett valóban van egy kellemesen hűsítő hatása, isteni lesz egy ilyen forró nap végén, mint a mai.

Dove intimo intim mosakodószer
Krémes, közepesen sűrű intim lemosó, pumpás fejjel? Ez kérem egy kettő az egyben termék, mert amellett, hogy tökéletesen elvégzi a feladatát, még praktikus is a kiszerelése révén.





MAKEUP


Rimmel - Match perfection alapozó
Egy kezemen meg tudom számolni, hogy eddig hány alapozót használtam el életem során teljes mértékben és ez a példány bizony köztük van! Nagyon szép, erős fedésű alapozó, nem csúszkál a bőrön, bármilyen krémet is küldtem alá, viszont ha nem figyeltem a hidratálás mértékére, akkor sajnos az alapozó szárított.

Astor Lift me up ecsetes korrektor
Hiába választottam ettől a márkától szintén a legvilágosabb árnyalatot, még így is sötétebb és sárgább volt a kelleténél, emellett nagyon gyorsan fogyott, összesítve ha pár hétig használtam.

Astor stick korrektor
Az állagát leginkább egy zsírkrétáéhoz tudnám hasonlítani, fedni már 1 fokkal jobban fedett, viszont nagyon zsíros fénye volt annak az anyagnak, amit felvittem a bőrömre. Nagyon nyögve-nyelősen, de elhasználtam ezt is.

L'Oréal Triple Active nappali arckrém száraz és érzékeny bőrre
Ennek az arckrémnek története van :) Amikor egyik reggel annyira későn keltem, hogy 20 perc múlva már a héven kellett lennem, kihagytam a reggeli bőrápolási lépést teljes egészében, a bőröm viszont kegyetlenül húzódott, így a munkahely mellett működő, Nestlé márkaboltban nemrég kihelyezett L'Oréal állványról lekaptam azt, amelyik nem 40+ vagy 50+-os bőrre volt. Természetesen még így sem volt az én bőrtípusomhoz illő a krém, de gyors hiánypótlásnak megtette.
És ha megkérdezi valaki, hogy miért kezdek áttérni szépen, lassan a koreai bőrápolásra, akkor csak annyit mesélek el neki, hogy ettől a L'Oréal krémtől rákvörös lett az arcom a felvitelt követően, pedig ezzel a márkában eddig remekül együttműködött a bőröm...




Van közös kedvencünk/antikedvencünk a felsoroltakból?

Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt