Inspirational moments #48

Komolyan mondom, el sem hiszem, hogy végre egy teljes hét szabira el tudok szabadulni, eléggé lefárasztott az elmúlt hetek hajtása, kötelező túlórái, nomeg a fitnesszbérlet alkalmainak hatékony felhasználása. Szummázva: fáj mindenem :D
No de nem is húzom tovább az időt, jöjjön egy adagnyi inspiráció, miközben mindjárt leszakad az ég odakint, szóval vegyetek magatokhoz egy jó kis tejeskávét és kattintsátok le az alábbi posztot:



Amikor még télvíz idején futottam #sweetmemories





Mindig úgy elnézegetem ezeket az amerikai palacsintás képeket, de egyik hétvégén sem ugrik be reggeli időben, hogy ilyet készítsek



Ez a zongoraszoknya...#musthave




Escaping




Mind a felső, mind a nadrág hibátlan!




Always craving for hummus



The rainbow-haired american-korean blogger, Irene Kim




Gimme dat purple icecream




Hold on




Egy ilyen kék árnyalat befogadására kér némi türelmi időt a szemem




Belezúgtam ebbe a pulcsiba!




Hmm, említettem már, hogy bármiféle bogyós gyümölcsös italra vevő vagyok?




Lehet, hogy inkább ebben a szettben kellett volna a vasárnapi B.A.P koncerten megjelennem, a rózsa szimbólum jegyében? ;)



Whoahh, chicken!




Nagyon állat ez a fülbevaló



Nem vagyok egy nagy márvány-rajongó, de ezeket a sütiket azért szívesen megkóstolnám!




Glitter+króm=ütős páros




Eskü, nem én kértem erre a fotóra a lila filtert! ;)


Gyengéim ezek a vibráló színek



Imádom a színeit!





Go green




I am also a shell-addict




Me in 5 years




Cutiepie rainbow cat




Ebből az összeállításból a fejdísz a kedvencem




Áúrjézusommm!



💗💗💗




És a végére hagytam a kegyelemdöfést: a lazacot





Legyen szuper, mozgalmas hétvégétek! :D

Pusza: Reni


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt