Ugrás a fő tartalomra

Empties: Nivea, La Roche-Posay, Lush, Himalaya Herbals, Bioderma, Dr. Organic, L'Occitane, L'Oéal, Le Maquillage, Fructis, AVON

Ebben a hónapban jó pár elfogyott termékes bejegyzés érkezik a blogra, mert már csak akkor kaptam észbe a flakonok és csomagolások gyűjtögetésekor, amikor már majd' kicsordult a nagy kis szütyőből. Vannak szépszámmal azok a termékek, amiknél örömujjongásban törtem ki, mikor a végére értem, voltam, amiket sirattam, de nem kevés van köztük olyan is, amely annál hamarabb tönkrement, minthogy jól belemelegedtem volna a használatába. Akár olcsó, akár jobban zsebbenyúlós volt, mennie kellett:







Nivea Repair&targeted care sampon és balzsam
A sérült haj helyreállítója egy samponnal és egy balzsammal költözött be a fürdőszombámba, nagyon drukkoltam, hogy végre beváljon valami nekem ettől a márkától, de újfent csalódnom kellett: ennyire kócos és sprőd még talán nem is volt a hajam, amikor ezeket a termékeket használtam, szóval köszöntem szépen, Niveából nem kérek többet.

Garnier Fructis Densify hajbalzsam
Ennek a hajápoló balzsamnak viszont annál inkább örültek a hajvégeim, ugyanis rendkívül puhák és selymesek voltak. A Fructis termékcsaláddal is van némi bajom, márpedig az, hogy száll tőle a hajam össze-vissza, jól feltöltődik és az égnek merednek a szálak, még hajhabbal történő beszárítás után is - ekkor viszont csak minimálisan.




Dr. Organic Hair Rescue and Restore hajserkentő sampon kendermagolajjal
Ezt a sampont a férj használta a lassan, de fokozatosan "Micky egeresedő" hajára, meg volt elégedve a termékkel. Látványra én kívülről mindössze annyit láttam, hogy gyönyörűen dús és puha hajkoronája lett tőle, 1 flakon elhasználása nem eredményezett új hajszálakat a homloka és a haja találkozásánál. Ha akcióban/csomagban kapható lesz, újravásárlós lesz.

La Roche-Posay micellás víz
Van, akinek az LRP terméke a szent grál a micellás vizek között, nekem továbbra is a Bioderma H2O. Nem csípte a szemem és nem is okozott irritációt, a krémes szemfestékek azonban kihívást jelentettek a számára. Nem újravásárlós.



 〆〆〆




L'Oréal FX Studio hajformázó zselé pumpás kiszerelésben
Nagyjából az ősrobbanás előtt lehetett, hogy megvettem ezt a L'Oréal terméket és már akkor is a frufrum oldalra parancsolására használtam. Könnyű, vizes formulájának segítségével igen könnyedén lehetett eloszlatni a hajban, hajszárítóval is ha ráment az ember lánya, nem keményedett meg kopogósra a zselé, könnyű, rugalmas tartást adott a vele kezelt tincseknek. Szerettem, de annyira hihetetlenül lassan fogyott, hogy azt hittem, megöregszem, mire a végére érek. Így is lett. ;)

Lush Ambrosia borotválkozó krém
Szintén a férj ért ennek a flakonnak a végére, még valamikor, egy 50%-os, Lush leárazásnál szereztem be neki és nem okozott csalódást, rendkívül jól felpuhította a bőrt borotválkozás előtt, nem okozott irritációt, illetve bőrszárazságot sem utána. Szintén eléggé lassan fogyott, így erre teljes áron is érdemes lesz beruháznotok a férjnek!


Himalaya Herbals barack-papaya frissítő arcmasz
Ez a termék még egy Pixiboxban érkezett hozzám, de őszintén szólva annyit időzött a fürdőszobai szekrényemben, hogy szépen le is járt anélkül, hogy egyszer is használtam volna.

AVON Planet Spa rózsás arcpakolás
Szerintem ezt a terméket több, mint 4 éve kaptam anyukámtól, szintén a szekrény hátuljában akadtam rá, nem szeretném már az arcomra kenni (lejárati időt nem is találtam rajta), így ő is a kidobott cuccok között landolt.

Bioderma Bioderma Hydrabio Perfecteur arckrém érzékeny, dehidratált bőrre
Az egyik legtökéletesebb kiszerelésű arckrémem volt, imádtam ezt a mini, pumpás kiszerelést, így pont annyit lehetett kinyerni a tubusból, amennyire a krémezéshez szükség volt. Én kevert-zsíros bőrre használtam, a T-zónában emiatt napközben kifényesedett a bőröm, de ezt leszámítva egy nagyon könnyű, ugyanakkor tápláló krém volt, hiányozni fog azért :(




〆〆〆



L'Oréal Nude Magique Blur Cream
Még egy magazinos nyereményjátékon nyertem ezt a krémet, de annyira sötét volt az arcomra, hogy végül szépen lejárt, amíg arra vártam, hogy összeszedjek némi színt a nyáron.

AVON SuperShock Jumbo szemceruza
Imádtam ezt a szürkés-gyöngyházas pezsgőszínt, de 2 hegyezés után folyton kijött (nem kitört, mert annyira puha volt maga a ceruza anyaga) a krémes szemfesték, így a kukában végezte sajnos.

NYX Jumbo szemceruza - eper
Szintén odáig voltam ezért a gyöngyházas pink-eperszínért, de valamiféle hőhatás folytán összezuhant a hegye, mint valami harmonika, amikor összecsukják. Innentől nem lehetett kezelni, kenődött mindenfelé, így kidobásra ítéltem.


Maybelline Chromatics krémes szemceruza
Csillogó mustársárgát viselni a szemhéjon? Simán! Kékszeműeknek egyenesen kötelező!!! Ez a termék egészen az első hegyezésig imádnivaló, utána viszont nem hegyezhető, még a hűtőben töltött órák után sem :(

Fake MAC Lady Gaga szempillaspirál
Tudatlan időimben zsákmányoltam ezt a szempillaspirált egy koleginától, természetesen MAC áron. Jó kis tanulópénz volt, ráadásul pár hónappal a vásárlás után már be volt száradva az egész, kb. ha 2x használtam addig...

Le Maquillage kompakt alapozó
Ejj, fiatal csibeként mennyi baklövést követtem el! Engem is behívtak az Il Maquillage/Le Maquillage/Il Makiage neveken futó, "professzionális" sminktermékeket forgalmazó márka sminkes workshopjára, ahol ügyesen meg is vettem egy tizesért a fenti alapozót. Ami nagyon tetszett benne az az, hogy volt egy bőrszínű és egy sötétbarna krém, ezeket úgy lehetett vegyíteni egymással, hogy kijöjjön az aktuális árnyalatom, én kifejezetten szerettem ezt a fajta megoldást, mert akkoriban túl sötét volt minden 001-es kódon futó alapozó a bőrömön. Aztán beütött a nyár, aláizzadtam ennek a keveréknek, jól elpakoltam és mire újra elővettem, már mindenféle, jobbahanemtudom dolog csapódott ki az alapozó felszínén, így kidobtam.




〆〆〆



Himalaya Herbals Strawberry Shine ajakápoló stift
Ez a termék a tavalyi, Valentin-napi Douglas Boxban csücsült benne, sajnos rá 4 hónapra volt esedékes a termék lejárata (why oh why), addig bőszen használtam, utána konkrétan bebüdösödött az előtte fincsi, édeskés, eperillatú ajakápoló.

Cynex Pearl ajakápoló stift
Én balga, egyik reggel úgy indultam el otthonról, hogy a 2 millió ajakápolómból egyik sem volt nálam a táskámban, télvíz idején pedig cudarul kiszáradtak az ajkaim, már 1-2 óra alatt, szóval a reggeli rohanásban egy mini trafikot találtam, ami útba esett, ott viszont csak ez az egy ajakápoló volt, ráadásul duplacsomagban. 400 forintot kóstált, a szükség pedig nagy úr, így elhoztam. Szükségmegoldásnak jó volt, de pár használat után a stift teteje nagyon száraz lett, így nem is használtam el ezt a low end terméket.


L'Occitane rózsás kézkrém
Sokan megköveznek érte, tudom, de nekem nem jönnek be a L'Occitane kézkrémei. Amikor voltak ezek a mini kiszerelésű kézkrém akciók, éltem is velük, kenegettem őket bőszen, de egyrészt a súlyosan nehéz, ősöreg púderre emlékeztető illat és a sűrű, nehéz krém nem nekem való. Táplált ugyan nem kicsit, de az érzés és az illat megölte a varázst.

Schwarzkopf Bonacure Oil Miracle rózsa illatban
Ez az utolsó szekció a rózsáé, ahogy látom :D Pixiboxos termék volt ez a cuki kis hajvégápoló olaj, hát konkrétan majdnem elsírtam magam, amikor elfogyott, mert nagyon-nagyon-nagyon puha hajvégeket varázsolt, i-mád-tam!!! Ha valamikor elfogynak a jelenlegi hajvégápoló olajaim, hozzá fogok visszatérni mindenképpen.





Meséljetek, van közös kedvencünk/antikedvencünk?

Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.