Ugrás a fő tartalomra

Paper Dice: az indok, amiért el kezdtem tervezőt használni


Már a 2017-es év legeleje azzal indult, hogy számomra totálisan új dolgok használatára adtam a fejem, ezek közül is a legjelentősebb az, hogy van határidőnaplóm. Eddigi éveim során ha néha kaptam ajándékba zsebnaptárat, vagy határidőnaplót, az első 2-3 napban nézegettem, forgattam, beírogattam a fontosabb dátumokat, majd szépen becsúsztattam az íróasztal fiókjába, ahol békésen töltötte a határidőnapló az év hátralévő hónapjait. Ha év közben megtaláltam, sikeresen konstatáltam, hogy jé, mennyi hónap maradt üresen, majd újból visszatettem a fiókba :)

Karácsony előtt a kedvenc bloggerlánykáim körében futótűzként terjedt a #kellnekemegyDMLifebook, én meg addig-addig nézegettem, amíg be nem szereztem a leglilább darabot közülük. Persze saját magamat szidtam, hogy ez meg aztán minek kéne nekem, úgysem használok ilyet, úgysem fogom vezetni a határidőnaplót, de azért csak átlapoztam - még ha bosszankodva is. Már nézegettem, hogy melyik polcomra fogom felpakolni a DM Lifebook-ot, amikor berobbant egy új, magyar márka a határidőnaplók és tervezők piacára: Paper Dice. És ennek megálmodója ráadásul nem más, mint Magdi, a BeautyJunkie blog szerzője. Itt volt az a pont, amikor úgy döntöttem, nincs visszaút: határidőnaplós lány leszek.





A Paper Dice márka az Etsy shopban kapott helyet, szépen lebontva a különböző matricákra, filofaxok-ba (gyűrűs, kapcsos határidőnapló) helyezhető tervezőkre, negyedéves és éves csomagokra. Letisztult, átlátható a felület, tökéletesen eligazodtam köztük kezdő határidőnaplósként.

A matricák gyönyörű, élénk színekben érkeztek meg hozzám, könnyedén levehető az ívről a kiszemelt példány, mivel nagyon szép a matrica mentén a vágás, a ragasztó pedig tökéletes arra, hogy egyszerűen visszaszedjük a papírlapról, ha ne adj isten rossz helyre ragasztottuk be a matricát, nem szakad el, nem rongyolódik, nem hullámosodik fel a visszaszedés után sem a széle.




Mivel már rendelkeztem egy 2017-es, DM Lifebook-al, így kizárólag a mindenféle mintájú, beragasztható matricára koncentráltam, szó szerint órákat töltöttem a nézegetésükkel és a beragasztgatásukkal. A lila színt pedig már meg sem említem, hisz' tudjátok, hogy őrülten bele vagyok bolondulva a lila szín összes árnyalatába :D

Előre beírtam a fontos születésnapok mellett az orvosi, edzési időpontokat, a következő havi találkozót, melyre minden hónapban sort kerítünk a kedvenc bloggerlánykáimmal. Aztán a háztartási matricák láttán már a nagytakarítások időpontjai is bekerültek, a végén pedig már azon kaptam magam, hogy majdnem minden napra jut valami program. És imádtam. Visszahozza azt a fajta gyermeki énemet, aki imádott matricákat gyűjteni (a szalvétákat hamar meguntam, matricákat gyűjtöttem és cseréltem az osztálytársaimmal, illetve imádtam a különböző, csajos levélpapírokat gyűjteni és azokon levelezni az egykori levelezőtársaimmal).







Az ultimate kedvenc ívem természetesen a menthetetlen kávéfüggőségem miatt az alábbi:



Rendkívül büszke vagyok Magdira, hogy sikeresen elindította a saját vállalkozását, ráadásul úgy, hogy előtte rengeteget kísérletezett ezen a fronton és a végeredmény pontosan az a kényelem, a praktikusság és átláthatóság lett, amire mindig is vágyik a felhasználó, ráadásul aktív határidőnapló-használóvá tette a hitetlent, vagyis engem ;)





Olvassátok el Magdi blogján a Paper Dice márka megszületéséről a bejegyzést, illetve kattintsatok az Etsy shop-ban a Paper Dice-ra és szemezgessetek kedvetekre a kínálatból, melyet már Instagramon is megtaláltok és nemsokára a márka első tervezői is elérhetővé válnak!


Szemet gyönyörködtető, csajos, cuki, átlátható és rendkívül pénztárcabarát, magyar márka:





Megyek is, be is írom a jövő heti elintézendő dolgaimat a Lifebook-ba és jól fel is matricázom azokat - sajnos nem lesz olyan pihentető a következő hetem, mivel addigra már véget ér a szabim, de muszáj csapatni a dolgos hétköznapokat :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.