Inspirational moments #47

Gyönyörű, tavaszi időjárás odakint, túlórahegyek és negyedévzárás idebent: ez a hét kissé sűrű és sok munkával telik, de természetesen Murphy ilyenkor is munkálkodik és 3 helyen kéne lennem egyszerre, a hab a tortán pedig egy szép kis megfázás, szóval a gyógyszeripar sem panaszkodhat, feléjük is pumpálom a manit ;)
Meséljetek, mivel telik a hetetek? Hétvégre mi a program?




Retro colors





Első gombócnak mindig csokoládét kérek, hogy aztán a folyamat végén sose csalódhassak :D




Tavasszal is jöhet a burgundi smink




Cute judge



Bling-bling




Out of the blue



Plisszírozott szoknya&olívazöld=imádat!




A kiindulási pont tökéletes, ebből aztán tényleg bármi lehet - a kakaós tejbegrízen kívül persze




Felejtsétek el, ha ezelőtt bármikor is azt írtam, hogy ez életem ruhadarabja, mert EZ. ITT. AZ. TUTIFIX. 100000%




Nyáron csapatni fogom az ehhez hasonló nedűket




Tavaszanyó a 21. században



Ez a hálószoba egy bika jegy szülöttéé vajon?
  




Ha most házasodnék, ilyen gyűrűt választanék



Ez az én sétányom: csendes, lila akácokkal borított és még kávét is adnak



Ez a Nirvana-s póló életem feladata, hogy felkutassam ebben a fekete-sárga színösszeállításban - fehér-feketében már megvan (két példányban is), de ő még nagyon kell nekem




Ki süt kalácsot/kuglófot otthon Húsvétkor?




Igen, a futást és a konditermi edzést is lila színben képzelem el legtöbbször - bár most, hogy leestem a futógépről, a bőröm már eleve ilyen színű :P




Egy kis csónakázást azért megejtenék itt - mondjuk most a hétvégén




Music is the main part of my life




Happy hour: egyet fizet - kettőt vihet




Ez az árnyalat tönkretesz, komolyan




Óriási cékla fan vagyok, de ilyen bruschettát még nem próbáltam



Daydreaming




Izzik a város




Elegance af



Orgonával borított szülinapi torta? Végülis a májusiak simán megjátszatják ;)



loveLOVElove
 




Come to mama




Hordás helyett szerintem egész nap elnézegetném a fogason ezt a blúzcsodát
 






Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Májusi vagyok, de még sosem kaptam orgonás tortát. :D Azt hiszem, épp itt az ideje elkezdeni sugalmazni az illetékeseknek! :D

    VálaszTörlés
  2. Óvatosan azzal a futógéppel! :D
    Az Essie lakkért én is oda meg vissza vagyok.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt