Inspirational moments #46

Annyira vártam már a szabit, rengeteg dolgom és ötletem volt/van erre a hétre, de jelenleg épp a becsípődött derekam miatt nyökögök, mint egy hadirokkant...tipikus :D
Szerencsére ez az évi 1-2 alkalommal jelentkező becsípődés most kicsit enyhébb, mint szokott lenni, jó eséllyel a futás miatt. Ilyenkor áldom az eszem, hogy arcul csaptam az örökös fáradtságot és rám jellemző lustaságot és szó szerint kirobbantam a szabadba. Azóta rendszeresen megkapom a hozzám közel állóktól, hogy hideg van, sötét van, eső van, fúj a szél, szakad a hó, le van fagyva, NE FUSSÁL, de természetesen mindezek ellenére róttam szépen a kilométereket, most már fél éve stabilan napi 3 kilométert. Éppen ma voltam az asztmámmal a szokásos, évi kontrollvizsgálaton és a fújási eredményem olyan jó lett, hogy meg lettem dícsérve - újabb pont, amiért megérte és amiért mosolyogva írom le ennek a mondatnak a végét.
Most szaladok (akarom mondani tipegek) tovább, elcsípem még a délután utolsó, meleg napsugarait, itt hagyom a szokásos képválogatást a blogon erre a szép napra.



Na az efféle márványminta már nekem is kedvemre való





Amazed by this skirt



Suga szerencsére még nem ilyen nagy, de az állatorvosnál mi is ugyanígy vagyunk



(ch)romantic






Ending the day colorful



Nem mérném le ennek a szendvicsnek a súlyát... :D





Tökéletes outfit selfie





Nem érdekel, mitől lila, ide vele!



Fénycsóva a füleken





A rétegezés fontos dolog - vallják a szakértők ;)




Macskásoknak kötelező!


Egyszerűen tökéletes lenne ez most nekem uzsonnára



Póz megvan, katt-katt



Könyörgöm, valaki lepjen meg ezzel a festménnyel születésnapomra!



Spring day




Figyi, azt a nasit nem lenne jobb megosztani valakivel? Mondjuk épp velem?



Ehhez a kontyhoz nem kevés hajmennyiség szükséges, viszont csodásan fest



Lámpa? Esküvői torta? :)




Ebbe a lakásba mikor lehet beköltözni?




Még a lábaim is cseppfolyóssá váltak ezen kép láttán




Finom és elegáns



Azúrkék



Black&comfy



Helló, mondtál valamit?



I'm blue, dabadi-dabada...



Ha egyszer eljő az eperszezon, onnantól nincs megállás



#nagyonszeretnémnagyonszeretném



Már látványra is üdítő ez az étel, hát még ízre!





Holnap március 15-e, pihenjetek sokat, élvezzétek ki a napsütést - ha már hóvihar nem érkezik ;)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. A gyűrű és a márványos csoki nagyon tetszik ^^ így tovább a futással!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én személy szerint azóta ezen a csokin kattogok, mióta megláttam...vajon milyen íze van? Isteni? Földöntúli? :P
      Köszönöm szépen a bíztatást, nagyon jól esik! :)
      Pusza: Reni

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt