The #neverever TAG

Imádom az újdonságokat, a szépet, az izgalmasat, magamhoz képest nagyon be tudok pörögni, ha valami új történik velem, de ennek ellenére van jópár dolog, ami az én életemből eddig kimaradt, de amúgy tök természetes lenne.
Most azokat gyűjtöttem össze, amikben eddig nem volt részem - és hogy lesz-e? Na ez még a jövő zenéje:



1. Sosem tört még el csontom -> sosem volt gipszem
Gyerekként igencsak vigyázhattam magamra, hogy sosem fejeltem le a csúszdát, vagy nem estem el rosszul kosárlabdázás közben, viszont az osztálytársaim gipszeit rendszeresen dekoráltuk filctollal :)


2. Sosem ültem még repülőn
Megnézném most az arcotokat :D Igen, ez a manapság már teljesen hétköznapinak számító utazási módszer nálam teljesen kimaradt eddig. Sosem ültem még repcsin, de már a gondolata is elborzaszt, valami előző életemből maradt fóbiám kezd el belül ordítani, ha szóba kerül nálam a téma, szó szerint rettegek. Jó nekem a földön, köszönöm szépen.

3. Sosem hagytam még el Európát
Igen, az előző pontból ez is következik, hogy sosem jártam még a tengerentúlon - bár egy óceánjárón most jut eszembe, nem paráznék, alapvetően szeretek hajókázni, csak ez egy fokkal nagyobb "csónak" lenne. Meg méregdrága, de ez egy más kérdés :)
Ja igen, hogy megnéznék-e más országokat/városokat Európán kívül? A válaszom természetesen igen, imádok turista üzemmódban várost nézni, de szerencsére nap mint nap az Instagram segítségével rendszeresen "járok" pl. Amszterdamban vagy Los Angelesben (L.A., babyyy)
Szóval a nem létező bakancslistámon szerepel New York, Chicago, Los Angeles, Hawaii, Toronto, Sydney, Szöul.

4. Sosem voltam szoláriumban
Nem viccelek, ha azt mondom, hogyan #palewhite bőröm van, mint az Alkonyat filmekben látott Cullen klánnak. Még a legvilágosabb, 001-es árnyalatú alapozó/korrektor is sokszor sötétnek hat a bőrömön, a szemeim alatti, sötétlila karikákról nem is beszélve - utóbbiakat fényvisszaverő pigmentekkel dúsított korrektorral igyekszem halványítani, bár így is sokszor megkapom, hogy milyen betegnek/fáradtnak látszom.
Amint nap éri a bőröm, rendszerint leégek, nem barnulok, a szoláriumokban pedig ezért külön nem szeretnék fizetni, hogy 3 perc "barnulás" után egy hétig ne tudjak kb. leülni, mert annyira leégne a bőröm.

5. Sosem hámlasztottam
Kevert-zsíros arcbőr, 3 évtizednyi lét a hátam mögött, de sosem kapott el a téma. Ilyen-olyan AHA, BHA savak és társaik repkednek az interneten, beleásni magam a témába nem szerettem volna eddig sem, kb. hasonló leégési félelmek miatt, mint a szoláriumnál.

6. Sosem voltam még K-Pop koncerten
A koreai popzene mondanám, hogy külön műfaj, de nekem is amiatt sikerült megszeretnem ezt a fajta zenét, mert az európai fülhöz van a hangzás és a zenei betét igazítva, így már csak a koreai és angol sorok váltakozásához kell hozzászokni a hallgatása alatt.
Mivel majdnem egy egész napi repülőútra van tőlünk Dél-Korea, nem túl gyakori, hogy Európában koncertezzenek, de szerencsére vannak néha kivételek. És ha minden jól megy, jövő év elején végre eljutok életem első ilyen koncertjére.

7. Sosem ettem még sushi-t
Tudom, ez is beletartozik a fancy Instagram kajafotókba, nálam mégsem járt még a tányéron sushi. A falatkák helyett amúgy is előnyben részesítem az egytálételeket, szóval inkább egy jó kis bolognai spagetti vagy egy szuper fűszervajas roston sült husi, mintsem sushi a rendelésem tárgya.

8. Sosem sikerült életben tartanom egyetlen kaktuszt sem
Tinédzserként imádtam a kaktuszokat és a pozsgásokat, mindig kialkudtam anyumnál, hogy egy pici, cuki növénykét örökbe fogadhassak, de amennyire odáig voltam a kinézetükért, olyannyira képtelen voltam megtalálni a tökéletes egyensúlyt a gondozásukban: vagy túlöntöztem őket és kirohadtak, vagy alig locsoltam őket és kiszáradtak szegénykéim.

9. Sosem sportoltam versenyszerűen
Tájfutó szakosztályba akartak felvenni fiatalkoromban, de anyum nem engedte, hogy "az erdőben szaladgáljak egy papírral a kezemben és elraboljanak" - borzasztóan féltett, na. A teniszt nagyon szerettem, de jelentős anyagi ráfordítás nélkül nem tudtam elindulni ezen a pályán, így ezt a sportot sem választhattam.
A kosárlabdához a lelkesedés megvolt, a testmagasság már kevésbé, a kézilabdát pedig a kicsi tenyerem és rövid ujjaim miatt alig bírtam megfogni. Röplabdázáshoz most így visszagondolva nem is találtam egyesületet a közelben, így jegelve lett ez a téma is.

10. Sosem változtam át Sailor Moon-á
A végére hagytam ezt a vicces sosem-dolgot, ugyanis az Ázsia felé történő kacsintgatásom már gyerekként elkezdődött, amikor is lélekszakadva rohantam haza az iskolából, hogy elcsípjem a német RTL II-n a kora délutáni epizódot. Imádtam, hogy kellően idióták, de mégis amikor helyt kell állni a gonosz elleni harcban, odateszik magukat. Mindig is rendelkeztem otthon fekete macskával, folyton kutattam egy Sailor Moon-jellegű nyaklánc után, hátha megtörténik a csoda: én esténként átváltozom, a fekete macskám homlokán pedig megjelenik egy félhold és el kezd beszélni hozzám. Jelentem: ezidáig egyik sem következett be :D




Remélem, ezzel a poszttal kicsit sikerült rávilágítanom az ufo mivoltomra ;) Ha van egyezés a fenti pontok valamelyikében, ne habozzatok megosztani velem itt, a bejegyzés alatti komment mezőben, kíváncsian várom őket!


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Melyik K-Pop csapat jön? Ha az EXID sikíts!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Block B-re vársz? Ők tették át jövőre :( Mondjuk én őket láttam élőben és hatalmas showt nyomtak le, szóval csak ajánlani tudom :)
    Akkor meghívnálak ezennel Hollandiába és sushival várlak a reptéren majd :p
    Jó ez a tag, köszi a jelölést rá! :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem sem tört el csontom, pacsi! ;) Európát még én sem hagytam el sajnos, pedig már nagyon várom, és egyszer lehetőségem is lett volna rá. Szoláriumban én is talán csak egyszer jártam, amikor azt mondták, az ekcémámnak jó lesz, voltam vagy 10 éves. De az is lehet, hogy ezt csak álmodtam :D :D

    VálaszTörlés
  4. De szuper ez a tag, lopom ha nem baj :) És nyugi, nem vagy egyedül, pl én sem hámlasztottam még soha, és én sem vagyok képes életben tartani semmilyen növényt, még egy kaktuszt sem :D :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt