Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész


Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.





















A Diadermine márka eddig nem volt benne a látóteremben, külön csak szemsmink eltávolítására pedig már jó ideje nem volt itthon sminkeltávolító, de hát változnak az idők :)
Ez a sminkeltávolító folyadék kiöntve is kék színű, nem csak az üvegben, de ez semmit nem vesz el az élvezeti értékéből, ugyanúgy megküzd a por állagú, valamint a krémes szemfestékekkel és a szempillaspirállal.
A micellás vizekhez képest 90-95%-át szedi le a szemsminknek, a folyamat végén én még egy micellás vízzel átitatott vattakoronggal is átszaladok a szemeken, kevés sminket ugyan, de még le tudok szedni.
Az első 2 használatkor még egy picit érzékenyen reagált rá a szemem (enyhén bevörösödött pár percre), de azt követően semmiféle hátulütőjét nem tapasztaltam a termék használatának.





Physio-micellás arctisztító gél megnevezéssel dobta piacra a Lirene márka a saját, micellás arclemosó alternatíváját egy zselés arctisztító formájában, pumpás kiszerelésben. A terméket vízzel, vagy víz nélkül is lehet használni, na mondom ez egy kihívás lesz nekem (én és a vizes arcmosás a csap felett=özönvíz a fürdőszobában és csuromvizes haj).
Elsőként természetesen víz nélkül tettem egy kísérletet az aznapi sminkem leszedésére, ehhez kipumpáltam egy diónyi mennyiséget egy vattakorongra. Mivel ez a zselé elég sűrű ahhoz, hogy állagánál fogva egyenletesen eloszoljon az adott felületen, párszor félbe kellett hajtanom a vattakorongot. Aztán jöhetett a bevetés, elsőként a szemeimen, majd az arcomon, de nem voltam boldog, mert mint kiderült, a zselés állagot én valamiért képtelen vagyok elviselni a szemeimen :(
Az első vattakoronggal a szemsminket, a másodikkal pedig az alapozót kergettem le az arcomról, viszont ami utána maradt, az a kellemetlen, ragacsos érzés, egyáltalán nem volt kellemes, nyúltam is azonnal az arclemosóm után.
Második felhasználási módként ugyanúgy egy diónyi mennyiséget tettem a vattakorongra, majd bevizeztem a micellás zselét. Ugyan hatványozottan jobban siklott ez az elegy a bőrömön, ragacsos bőrt hagyott továbbra is maga után.





A Bioderma Sensibio H2O micellás vizéből továbbra is tartok itthon legalább egy flakonnal, rendesen függőséget okoz az ember lányának, ha megtalálja azt az terméket, amihez újra és újra visszatérhet: semmiféle irritációt nem okoz a sminkeltávolításnál, gyönyörűen leszedi a por állagú és krémes szemhéjfestéket, szempillaspirált, alapozót, sőt lustább napjaimon, amikor nincs kedvem a zuhany alatt az arclemosóval bíbelődni, ezzel fejezem be a bőröm tisztítását és mehet is fel rá este az éjszakai krém.




Összefoglaló

Diadermine szemfesték-lemosó
Kiszerelés: 125 ml
Beszerezhetőség: drogériák és hipermarketek - Müller, Auchan, Rossmann
Ár: 1.399 Ft

Lirene micellás Physio-micellás arclemosó
Kiszerelés: 200 ml
Beszerezhetőség: drogériák - Rossmann, Notino.hu
Ár. 1.499 Ft

Bioderma Sensibio H2O micellás arctisztító
Kiszerelés: 250 ml
Beszerezhetőség: gyógyszertárak, valamint neten: Dermashop.hu, Notino.hu, Dermaonline.hu
Ár: 3.448 Ft-tól



Külön szemfesték eltávolítására tartani otthon egy kímélő sminklemosót eddig nem volt jellemző rám, de kísérletezés szempontjából tökéletesen elfér és a Diadermine teljesítményével meg vagyok elégedve.
Sajnos a zselés arclemosók iránt nem viseltetek valami jól, nem tudok megbarátkozni a sűrű, ragacsos állaggal, főként a szemem környékén. Aki viszont örül, hogy végre nem folyik jobbra-balra a sminkeltávolító folyadék és a micellás termékcsalád elkötelezettje, annak remek alternatíva a Lirene terméke.
Aki pedig minden az egyben termékre vágyik, ahogy én, annak a klasszikus, Bioderma Sensibio H2O micellás vizét ajánlom, ami garantáltan irritációmentes termék, emellett ez az érzékeny bőrre való típus az én kevert-zsíros arcbőrömön hibátlanul működik.




Ti melyiket próbáltátok a fentiek közül? A folyadékra, vagy inkább a zselére szavaztok?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Én a Biodermát használom, és bár általában váltogatni szoktam a micellás vizeket, vettem is már egy kétfázisú Garniert, szerintem maradni fogok a Biodermánál, mert számomra is ez a tökéletes sminklemosó!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt