Music love: cold autumn

Hirtelen és jéghidegen csapott le idén az ősz, így nagyon gyorsan aktuálissá vált a bekuckózós zenék lejátszása - mivel idén nem nagyon kerültek előtérbe az általam thumbs up gombbal megjelölt muzsikák, így most gyorsan sort is kerítek rá, már csak azért is, hogy Ti is találhassatok köztük egy-két kedvencet.



dvsn - The Line: aznap, amikor az utolsó idei, fogászati kezelésemről tartottam hazafelé, akkor ismerkedtem össze Youtube-ajánlóban vele. Megnyugtat, kikapcsol, maradt a lejátszási listámban:






S.L.M.N. - Too Much Time: a dynmk Youtube-csatornára is fel vagyok iratkozva, innen elég sok kedvencet szoktam avatni, íme az újabb:





OFFONOFF - bath: A BTS nevű formáció leadere szokott Twitteren megosztani néhány album lejátszási listát éppen annak megfelelően, amit hallgat, nemrég pedig az Offonoff nevét dobta be a közösségi média felületére és az első számok, amiket meghallgattam tőlük, borzasztóan nem tetszettek...aztán rákattintottam erre:





Crywolf - Never Be Like You (Flume Cover): esélyes, hogy túlságosan is várom a Teen Wolf befejező évadát, de nekem ez a zene egy az egyben beleillik a sorozat világába:





dné - Asos Model Crush: a zongora az a hangszer, amivel a leghatékonyabban el tudja magát nekem adni egy zeneszám. Itt is ez történik, hozzá az eső hangja remekül passzol, ugyanakkor egy igazán felszabadító muzsik, tényleg hallgassatok bele:





Birdy - Shelter: ha már zongora, semmiképp se menjünk el szó nélkül emellett a Birdy szám mellett, ez már fájdalmas és lírai, ugyanakkor gyönyörűséges:





The Fray - You Found Me: semmiképp se lepődjetek meg, hogy zongorabetéttel indul a dal :) Kicsit indie rock-os beütésű, tetszetős:





Therr Maitz - Found U: sosem gondoltam volna, hogy 31 éves leszek, amikor először kijutok a Szigetre. Azt sem gondoltam volna, hogy egy orosz együttes fellépésére húz be szó szerint a fülem, a nagy sétám közepette egyszer csak lekanyarodtam jobbra, megálltam a színpad előtt és mintha egy másik dimenzióba kerültem volna. Rájuk találtam. Vagy ők találtak énrám?





CHVRCHES - Recover: másik idei Szigetes élményem hozzájuk köthető, rájöttem őket hallgatva, hogy hébe-hóba hallottam már pár számukat, de ott, a Sziget koncerten döntöttem úgy, hogy jobban belemászom a zenéjükbe. A csajnak eszméletlen tiszta hangja van, az elektronikus zenével pedig jó párost alkotnak:





Coldplay - Trouble: nem viccelek, tényleg hosszú évekig fogalmam sem volt arról, hogy ezt a zenét dúdolgatom, be volt ragadva a zongora (khmm, mi más?) dallama a fejemben, de végre-végre-végre megvan!






Melyik zenét ismertétek a fentiek közül?
Volt, ami így első hallás után elnyerte a tetszéseteket?

Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt