Ugrás a fő tartalomra

Post Birthday Party - Round 1. eredményhirdetés és Round 2.

Elérkezett ez a vasárnap is, végre eredményt hirdethetek az első körös blogszülinapi nyereményjátékban :) Lássuk is, ki nyerte az ebben a bejegyzésben szereplő zuhanyzás közbeni, Nivea testápolót, az Yves Rocher kókuszos, radírozó szappant és a Rival de Loop hercegnős körömlakkját:


GABRIELLA PÉNZES


Gratulálok Gabi, kérlek, vedd fel velem a kapcsolatot a nyeremény postázásához a blog Facebook oldalán vagy e-mailben az njoythestyle@gmail.com címen ;)




A nyereményjáték-sorozat pedig folytatódik, ezúttal az alábbi nyeremények keresik gazdájukat:


China Glaze - You're too sweet körömlakk
Gosh Cosmetics - fekete, vízálló szempillaspirál
Bow Polish - Skies fall körömlakk


A nyereményjáték feltételei:
- legyél a blog Facebook oldalának követője
- lájkold a nyereményjáték bejegyzést az oldalon
- hagyj egy kommentet a Facebook bejegyzés alatt, hogy idén ősszel milyen színek fogják jellemezni a ruhatárad!


Szeptember 10-én 23:59-ig tudtok lájkolni és kommentelni a fenti nyereménycsomag megnyeréséhez, szeptember 11-én vasárnap pedig sorsolok - szokás szerint a random.org oldal segítségével :)




Sok szerencsét kívánok mindenkinek!

Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.