Inspirational moments #41

Hű, indul egy új korszak, sulikezdési napon túl vagyunk és az évszakváltozást is egyre erőteljesebben jelzik a picit csípős reggelek. Apropó: ezen a nyáron alig tudtam a szandáljaimat hordani, szinte folyton zárt cipő után nyúltam. Az évszakváltozást azon is egyre jobban észreveszem, hogy az esti futásaimat már nem tudom olyan szabadon beütemezni, mivel a naplemente egyre korábban kopogtat a horizonton.


Gigi nem a kedvencem, de egy ilyen, szegecsekkel kirakott bokacsizma nagyon kéne nekem:





Macskamániások desszertje:



Guns N'Roses - November rain ez a kép maga:




Fluffy puppy:




Ennek a táskának előre kell köszönni, jónapottal:




Akár egy festmény:




Nagyon színes, nagyon neon, nagyon nyár:




Meg mernéd bontani ezt a művészi összhangot? :P




Minden vágyam álmaim lila (&szürke) New Balance cipőjének megtalálása itthon:


Mostanában minden nap végigkísérek egy naplementét futás közben:




Életrevaló&üdítő szett:





#mymornings:




Méhsejtcella ilyen formában JÖHET:




#swirlswirlswirl:




Zöld ruhába ennyire talán még sosem voltam belezúgva:




Rainbow sunset:



Borzasztóan tetszik ez a nadrág-topán kombó:




Ránézek és máris fél kilót híztam:




Lehoztam Neked a csillagokat az égről:




50 shades of summer:



That's me, sinking into my favourite songs:




Carbonara spagetti minden formában jöhet:




Geometry everywhere:




Wonderful winterdays are coming:




Mint egy virág:




Hukk, és ezek után ki fog vezetni?




Ez az árnyalat idén már nálam is működik a körmeimen:




A fapadló. A FAPADLÓ:




Atomszép:





Milyen volt Nektek az első, idei sulinap? :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt