Ugrás a fő tartalomra

Summer essentials 2016

Havi kedvences bejegyzésekben nem bővelkedett túlzottan a blog, ez a mostani sem egy ömlengős posztnak ígérkezik, egész egyszerűen az alábbi termékek és kiegészítők kísértek végig a naptár szerinti nyári hónapokon, mikor is nem nagyon szerettem volna mással kísérletezni - vannak köztük számomra kifogástalanok és olyan termékek is, melyekbe nem tudok 100%-ban szerelmes lenni, mégsem tudtam őket letenni. Az életünk sem tökéletes, csak épp igyekszünk a számunkra legtökéletesebbet kihozni belőle.











Makeup&accessories



Rimmel Match Perfection alapozó
Ha azt mondom, ez az alapozó baromi sötét, mikor a kézfejére tesz belőle az ember lánya és lábon kihord emiatt egy szívinfarktust a reggeli, limitált idejű készülődés közben, akkor nem járok messze az igazságtól. Azonban ha ezen túllépünk és egy buffing brush segítségével körkörös mozdulatokkal felvisszük az arcunkra, 15 másodperc múlva makulátlan arc és csodás fedés fogad. Az eddigi, általam kipróbált alapozóknak üzenem, hogy a Rimmel tökéletesen lefedi a pattanásokat és hegeket, nem kellett plusszban még korrektort is felvinnem az érintett területekre, ha ezt használtam. Isten áldja Rimmeléket!

Lancome - La vie est belle parfüm
#signaturescent
Nagyjából ezzel a hashtaggel el is mondtam mindent erről a csodás, bódító, édes-feketeborsos illatról. Imádom és egyre többen teszik fel nekem a kérdést, hogy mi ez az illat, amit használok...mintha felkerültem volna a parfümhasználók térképére :P

Maybelline Color Tattoo - On and on bronze
Télen-nyáron használom a Maybelline krémes szemhéjfestékét, azonban a nyár az igazi kihívás ennek a terméknek. Vagyis igazából nem is nagyon kihívás, mert ugyanott marad 10 meg 12 óra elteltével, ahová reggel felkentem, meg nem moccanna. Történelmi dráma kifejezéssel élve hű szolgám.





KIKO Milano rúzs - 931
Egy lila rúzs a kedvencem ezen a nyáron, hát ezt én magam sem hittem volna :P A jobb szélső a fenti képen, akiről szó van (rövidesen szerzeményes poszt is befut a blogra!). Vékonyan felkenve egy pimasz, ciklámen színt kapunk az ajkainkra, a második réteget felvive azonban szépen elmélyíthetjük a színt és elvihetjük a dögös lila irányába. Rákattantam, nagyon bejön, pár óránként újra kell kenni, ami nem nagyon zavar, mert imádom a matt, fekete csomagolását már csak nézegetni is... #fétis?






Komono Wizard Print - Batik Blues karóra
Megtalálni életed aztékmintás óráját nem mindennapi érzés, azóta pedig minden egyes munkanapon hordani felemelő egy látvány. Rég nem örültem ennyire egy kiegészítőnek, bár a hordás jelei már meglátszódnak sajnos rajta, a hajtásoknál megtört a szövet és a műbőr szíj sarkán is levált a borítás :(

Cadenzza Crystallized Colour Pop gyűrű
Tökéletes, ciklámen színű gyűrű, melybe úgy szeretem bele, hogy nem szeretem ezeket a letisztult, szimpla megoldásokat. Na mindegy, azóta is minden nap hordom és folyton nézegetem.

Forever21 szürke köves gyűrű
Ha most választhatnék eljegyzési gyűrűt, bizony egy szürke kővel megáldott darabra tenném le a voksom, nagyon tetszik magamon ez az árnyalat!




Hair&skin


Batiste Fresh szárazsampon
Van isten! Megtaláltam ebből a márkából azt a típust, amitől nem keményedik be a hajam úgy, mintha gipszbe öntötték volna, éljen! Ez a szárazsampon is elég sok fehér port hagy maga után, de ez még a letakarítható kategória.

Bilou Splashy Melon fürdőhab
Bécsből beszereztem egy, a csomagolással ellentétben tökéletesen SÁRGAdinnye illatú fürdőhabot. Hidratálni nem hidratál, az illata a bőrről hamar elillan, ráadásul egyik zuhanyzásom alkalmával se tudok attól elvonatkoztatni, hogy borotvahabot kennék magamra, mégis poén használni.

Borotalco izzadásgátló dezodor
Ezzel a termékkel marad a hónalj a legszárazabb még a 35 fokos nyári melegben, örülök, hogy a Pixibox révén kipróbálhattam ezt a márkát! Fentmarad a bevásárlólistámon, mert nagyon jó ez a cucc!

YesTo Nourishing Face Scrub krémes arcradír
Szemkörnyéken óvatosan kell vele bánni, mert csípheti a szem érzékeny bőrét, de amúgy remekül radíroz, a szemcsék a krémes alapban megfelelő méretűek és kellően sok van belőle a termékben. Szép, sima bőrt hagy maga után, 3 naponta ezt használom az elhalt hámsejtek eltüntetésre.

Bioderma Hydrabio Perfecteur arckrém érzékeny, dehidratált bőrre
Erről a 30-as fényvédővel felturbózott arckrémről korábban már beszámoltam a blogon, az igazi hőség beköszöntével pedig pláne nem szeretném letenni a benne lévő fényvédő miatt annak ellenére, hogy a homlokom minden eddiginél korábban feladja a küzdelmet és még ebédidő előtt átfényesedik.

Diadermine sminkeltávolító kendők
Az elmúlt, utazós időszakban tökéletesen leegyszerűsítette ez a termék az esti sminkeltávolítást! Ugyan egyelőre még nem találtam meg azt a sminklemosó kendőt, mely a használatakor ne okozna a szemem körül némi kipirosodást, de alaposan eltávolítja az alapozót, a krémes szemhéjfestéket és a szempillaspirállal sincs gondja.




Nektek mik voltak a nyár legtöbbet használt termékei? Vannak közös kedvenceink?

Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.