Nail of the day: KIKO 333 - the blurple one


Mi ez a comeback? Igen, jól látjátok, el kezdtem visszaszivárogni a munka és utazások világából a virtuális játszóteremre, hát sziasztok, üdv újra itt! :D

Elsőként egy rég nem látott bejegyzéssel készültem, méghozzá életem első, személyes, bécsi KIKO látogatásom gyöngyszemével, egy indigókék-sötétlila lakkal, ami a képeken természetesen olyan kék, mint a huzat, de igyekeztem a technika szoftveres részével varázsolni, amennyire csak tudtam.



















Ez a lakk volt az állványon a legdögösebb és legintenzívebb színű is egyben, mégis azt kell mondjam, vagyis írjam, hogy 3 réteg kellett belőle, mert a sötét, gazdag színe ellenére, a második réteg után azért át-átütött a körmöm, ezzel viszont megajándékoztam magam néhány buborékkal, de ennyi rétegnél már számoltam vele - csak nem akartam, ugye.






Fotóztam szűrt napsütésben és felhős délutánon, sötétlila és indigókék tökéletes házassága ez a lakk, jelenleg pedig nem is akarnék nagyon mást viselni a körmeimen.
Közepes száradási idővel bír, szép fényesre szárad, fedőlakkot nem tettem rá, mert önmagában is van nem kevés csillogása: 







Jelenleg a KIKO lakkok 1 Euróra vannak leárazva, teljes áron 2.50 Eurót kell kicsengetni értük, ami valljuk be, még mindig nem egy eget verő összeg. Már csak egyetlen kérdésem marad hátra: mikor nyit az első KIKO üzlet Magyarországon? :)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt