Nail of the day: Essie - Lilacism


Ennek a lakknak bizony története van, valamint több száz kilométer a "lábában". Történt ugyanis, hogy munkaügyből kifolyólag július utolsó hetében Bécsben jártam és a főpályaudvaron található Müller drogériából el kellett volna hoznom a Go Ginza árnyalatot, amibe Netti beleszeretett. A vonatról lepattanva azonnal beviharzottam a drogériába, kerestem-kutattam, végül a Go Ginza kiírásnál rábukkantam egy pasztell lila lakkocskára, akit úgy hívnak, Lilacism. Mondom ez is több, mint a semmi, Go Ginza sehol, már rohantam is a kasszához az üvegcsével. Ami nálam maradt. És ami innentől szépségesen gyarapítja a lila lakkjaim táborát:











A Lilacism tökéletesen hozza mindazt, amit én egy pasztell lila lakkban keresek: egyenletesen terül, a színe visszafogott, önmagában fényesre szárad és megnyugtató rá nézni.

Duci, szélesre vágott ecsettel rendelkezik, 1 vékony és 1 közepesen vastag réteget kentem fel, száradási ideje átlagosnak mondható, nem villámgyors.






Egy harmadik réteget még elbírt volna, közvetlen napsütésben áttetsző ugyanis a körömvég, de a színe így is gyönyörű babalila, kellemes, megnyugtató. Miután másodjára térek ki a bejegyzésben arra, hogy mennyire megnyugtató a színe, stresszterápiás eszközként fogom bevetni ezt a lakkot a továbbiakban, érzéseim szerint :D

A Lilacism (37) 8 € a bécsi Müller drogériában, ha kint jártok, én ezt az üzletet javasolnám pénzköltés szempontjából, a Bipa drogériában ugyanis 12 Euróba fáj egy üveg Essie lakk.
Itthon a budapesti 2M Beauty üzletében és webshopjában juthattok hozzá ehhez a márkához, valamint nemrégiben a Nailland is bevezette a kínálatába az Essie lakkokat.

Átszámolva jobban megéri itthon lecsapni a kiszemelt árnyalatra, viszont ha pont az a szín nem kapható nálunk, egy 2 és fél órás vonatút és egy shoppingolós nap keretében érdemes kiugrani érte - mondjuk a legjobb barátnőkkel!







Ti hogy álltok a pasztell lakkokkal? Elég volt már a fagyiszínekből, vagy azért még elfér nálatok is 1-2 darab?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nagyon hasonló színű lakk van most a körmeimen, méghozzá az essence 37 serendipity. Esetleg ismered?
    Gyönyörű lakk. (És most nem érzem magam teljesen hülyének, mert lila pasztell lakk van nyár végén a körmeimen, és nem neon :D.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tyűha, még nem volt hozzá szerencsém, de a képeket elnézve egészen gyorsan beleszeretős! :D

      Törlés
  2. Szép (mi mást is mondhatnék egy lila lakkra, naná, nekem is van egy pasztellila lakkom (NYC) amit ideje lenne újra elővennem azt hiszem :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sosem szabad túl sokáig hanyagolni őket, még a végén megsértődnek, vagy mi :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt