Inspirational moments #37

Nem indult jól ez a hetem sajnos, már a vasárnap este rányomta a bélyegét a hangulatomra, meg a munkahelyi dolgokra egyaránt - szívem szerint bebújnék egy hétre a takaró alá és ki sem jönnék onnan. Szerencsére a képek nem erről árulkodnak, enjoy it!



KELLKELLKELL:





Úristenke:



Komor színek, de játékos az összeállítás:




A fotózzunk kalászt a naplementében nem újkeletű dolog ;)




Szerelmes vagyok a hajába:




In memory of the sunday kitty:




Macskás nőknek alanyi jogon jár egy ilyen szütyő, mondjátok, hogy így van!




A vég kezdete az első harapás:



Cserélhetünk testet+outfitet? Thx!




Jó kis lelátó :P




Ha valaha műkörömre adnám a fejem, akkor csakis lilát kérnék a körmeimre:




Megállt megcsodálni a naplementét:




A mostani időjáráshoz kb. minden nap így öltöznék, most is fúj a szél, mint a bolond:




Nem annyira titkos, de annál erősebb vágyam egy Bauhaus stílusú ház:




Emma Stone mind kinézetében, mind stílusában erősen passzol a lélekállatom megnevezésre:





A szikla hónaljában befigyel egy kis napsugár :D



Felvisítottam, amikor megláttam ezt a hátizsákot - ennél a pontnál pont letojom, hány éves vagyok, bizony rohangálnék egy ilyennel a hátamon:


Egy rusztikus buci, némi krémsajt és máris jól indul a buli:





Pants of my life:




Elkortyolgatnálak. Minden. Egyes. Hőségriadós. Napon.



Nyakadba vetted a várost? Szerintem inkább az egész galaxist:




Esküvői csokornak bevállalnám most:



 Őrületesen szép ez a mély krémszürke ezzel a barack színnel: 



"Kicsi a rakás"
"Szerintem meg kicsi a kosár"




#patternbomb:




Dessert for sharing? Nooooooooo:



Szépség és a Szörnyeteg rajongóknak:




I'm good, I'm done:



She's like the wind:



Guilty pleasure for two:





Meséljetek, ki hova megy nyaralni a nyáron?
Én még tervek nélkül vagyok egyelőre.

Pusza: Reni

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész