New in: Csermák Dóra, Bioderma, Dr. Organics, The Body Shop, Heavy Tools, Mango, H&M, DM, Rossmann, szülinapi ajcsik


Mindenkit megnyugtathatok, nem felejtettem el vásárolni az elmúlt időszakban sem, csak épp kevesebb dologra volt szükségem, mint eddig általában - kezdhetek felnőni, vagy mi?

Érkezett tesztelésre is néhány termék, emellett a bejegyzés tartalmazza a születésnapi ajándékaimat, amiknek egytől egyig nagyon örültem - az éveim múlásának már kevésbé. Ok, abbahagytam a nyekergést, mutatom, mikkel bővült az itthoni készlet:













A szokásos drogériából ezt meg azt körutat is megejtettem, vattakorong az mindig kell ugye, az Essence I Love Nude mono-ja pedig Taupe árnyalatban állítólag egy kitűnő kontúrozó termék a vámpírbőrű lányoknak.
A Crystal Nails kínálatából lecsaptam erre a gyönyörű ciklámenes levendulalila körömlakkra, mint a régóta vágyott Revlon körömlakk mására, ami oly' népszerű volt Essie Button youtubernél.
Csermák Dóri keze munkáját dícséri ez a veszettül szépséges nyaklánc, amibe olyannyira beleszerettem, hogy ezt mindenképpen szeretném outfit bejegyzés keretében közelről is megmutatni - igen, visszatér ez a bejegyzéssorozat oly' hosszú idő után a blogra. Várjátok már? Én izgulok természetesen :)
Végül az a csajos szemöldökcsipesz Márti ajándéka volt számomra, nagyon cuki!

A Dr. Organic kendermagolajos, hajnövekedést serkentő samponja és a Bioderma Hydrabio Perfecteur arckrémje tesztelésre érkeztek, utóbbiról már kint is van a bejegyzés a blogon, a samponról pedig napokon belül olvashattok itt!




Rossmann, The Body Shop


A Rossmann kört folytatva bedobtam a kosaramba ezt az aloe verás vattakorongot, hátha jobb legalább egy fokkal, mint a sima, lila változat. Szárazsamponból kell már lassan az utánpótlás, az Isana-val pedig még nem volt dolgom, de ahogy olvastam, sokan szeretitek!
A Borotalco vált be nekem ezidáig a legjobban a fújós izzadásgátlók közül, így amikor leárazták a Rossmann-ban, már vettem is le a polcról.

A The Body Shopban is tettem egy kört, a szem alatti területre kerestem ecsetes korrektort, de a Clinique direkt erre a célra kifejlesztett termékéért igencsak sajnáltam a több, mint 7.000 forintos árat, így kötöttem ki a TBS üzletben, ahol erre, az imádott kókuszos termékcsalád akciós testpermetére és egy mattító primerre is lecsaptam - melyikről hozzam elsőként a tesztet? :)




Mango, H&M


Ha valaki azt mondja nekem korábban, hogy 3 ezer forint alatt találok: 1. magamra 2. a Mango-ban 3. egy isteni maxiruhát, azt kb. kinevetem. Hangosan. Nos, jelentem, megtaláltam életem első maxiruháját. Komoly.
A felsőre most 50% kedvezménnyel csaphattok le, én a feliratba szerettem bele első látásra!





Itt már a születésnapi ajándékaimat láthatjátok, egy lila (khmm, mi más?) színű ajándékkártyát kaptam ajándékba anyumtól, amit a H&M-ben válthattam be. Az első póló az egyetlen példány volt ebből a típusból, nagy is rám, de itt már nem a józan ész diktált, hanem rajongásom tárgyai játszottak közre: a koreai BTS zenekar és a Teenwolf sorozat. Előbbinél EBBEN a klipben visel a leader egy Nirvana feliratú pólót és mindenképpen szerettem volna egyet magamnak, utóbbi esetében pedig az egész vérfarkasos történetben nagy szerep jut az évgyűrűknek, a falkavezér magára is tetováltatja ennek a szimbólumát. Nos, hát így lett nekem egy 2in1 pólóm a 31. szülinapomra :)
A mellette lévő kék pulóvernek rendkívül kellemes, vékony anyaga és aztékmintája van, így nem volt kérdés, hogy őt választom.




Táska, táska, táska


A Mango-s táskaszerzeményeimet Instagramon láthattátok már, de hozzápasszintottam a tegnapi napon a budaörsi Premier Outlet Centerben zsákmányolt hátizsákomat is (túl sok a kék, nem? :D), utóbbit a Heavy Tools-ban találtam meg. Hetek óta kajtattam egy normális hátizsák után, de mivel több, mint egy évtizede nem rendelkezem hátizsákkal, így enyhén szólva is nehéz volt rátalálni a tökéletesre. A Samsonite, Nike, Adidas, Puma, Budmil, GarageStore, VANS, Reserved, Parfois üzletekben találtam ugyan jelölteket, de egyik sem volt az igazi. Ezt a példányt pedig konkrétan magamhoz öleltem a Heavy Tools-ban és ott ölelgettem: sötét farmerkék, karabiner meg egyéb bizbasz-mentes és olyan, mint a csillagos égbolt: ezüst csillámos. Imádom, imádom, imádoooooom!






Szülinapi ajándékok


Neonnarancs-fekete Puma futócipőt, szürke-pasztellpink Csermák Dóri fülbevalót és egy pszichológia témájú könyvet választottam ki magamnak születésnapomra az elmaradhatatlan, házilag készített máktorta mellett - igen, kissé megint túltoltam a sütemény fogyasztását, de egyszer az évben elbírok egy enyhe sütimérgezéssel :D






Nálatok milyen új szerzemények bukkantak fel? Jöhetnek a blogbejegyzés linkek!

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Úúú, az a hátizsák nagyon jól néz ki, igaz, hogy vettem már nemrég egyet a Szigetre, de lehet, hogy ezen felbuzdulva fogok még egyet :D

    VálaszTörlés
  2. Ugyanilyen Stay Wild pulcsim van. ^^ Még a Glamour Napokon vettem és én is imádom.
    Teen Wolf meg csak novemberben lesz. :( Szegény Dyl-dyl remélem már nincs darabokban.
    Ha addig esetleg keresnél valami más sorozat, nagyon tudom ajánlani a Lucifert és a Preachert. Nekem mindkettő bejött. Meg a Containment, de az csak egy évados.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt