Kedvenc termékeim - 2016. május


Szenvedélyesen szeretem a májust, a szülihónapomat, a havi kedvences bejegyzés is most is azt mutatja, hogy a szenvedélyesen szeretett termékeimet rakosgattam ki szépen fotózni - tényleg odáig voltam és vagyok mindegyikért, jippí!







HP fejhallgató
Elsőként egy nem szépségápolási termékkel kezdenék: ez a fülhallgató kb. életem vétele volt. Imádom, mert lila, mert fantasztikus zenei élményt nyújt, és legfőképp, mert kényelmes a viselete! Hatalmas, már-már áthidalhatatlan problémaként tekintettem arra, hogy az én fejemre/fülemre nem gyártottak még fejhallgatót. A giga fülhallgató résszel rendelkezőknek mind olyan súlyú volt mindkét oldalt a szerkezete, hogy lehúzta a fülemet, nem tudtam elég kicsire állítani a pánt méretét, hogy ne csússzon le oldalt a fejhallgató, mert olyan kicsi a buksim. De szerencsére dizájnos megoldással állt elő a HP, melyért azóta is hálás vagyok :)






Catrice Camouflage Cream Corrector
Bontsuk ketté a hónapot nyárra, illetve őszre: amikor épp előbbi évszak lépett életbe, akkor semmilyen formában nem voltam hajlandó egy komplett alapozóréteget felapplikálni az arcomra, ekkor lépett életbe a használjunk egy jól fedő korrektort alapozó helyett a problémás területeken-üzemmód, melyre tökéletesen, hiba nélkül megfelelt a Catrice tégelyes korrektora. Jobb fedésű korrektorral nem találkoztam eddig, ezért is ez a sok istenítés.

Rimmel Match Perfection alapozó
Amikor májusban ősziesre fordult az idő, akkor csak ehhez az alapozóhoz nyúltam, melyet egy Ebay-es Real Techniques buffing brush-al beledolgozva a bőrbe egy gyönyörű, egységes, foltmentes felületet kaptam, és ahhoz képest, hogy sárgás beütésű ez az alapozó, olyan szinten idomul bele a bőrömbe, hogy nem győztem magam nézegetni a tükörben - nem, nem sárgás, hanem rózsaszín-árnyalatú eredetileg a bőröm! :P

Rimmel Match Perfection ecsetes korrektor
Az előbbi nagytesó korrektorját sokszor használtam a szem alatti területek világosítására és néhány, kevésbé látszódó bőrhiba és elszíneződés elfedésére. Nem erős a fedése, inkább a közepes felé tendál, de ha nem nagy a probléma, tökéletesen megfelel ez a teljesítmény.

Maybelline Color Tattoo - On and on bronze
Már látom, ahogy ehhez a részhez értek olvasás közben és el kezditek csóválni a fejeteket, hogy ez még mindig ezen a terméken kattog! :D Az a helyzet, hogy jobb és szebb krémes szemfestéket kék szemhez nem találtam, ez az, ami hibátlanul néz ki 12 óra viselés után, amivel szinte világítanak a szemeim és egyaránt megállja a helyét egy elegáns, irodai szemsminknél, avagy estére egy jó kis metálos sminknél egyaránt. Vegyétek, vigyétek, nagyon jó, én imádom!






Fructis Densify - hajerősítő sampon
Szerelmes vagyok a sampon illatába, illetve hatásába egyaránt, mivel nagyon könnyen kezelhető, puha és selymes hajkoronát varázsolt nekem - jelenleg nincs szükségem többre. Később újravásárlós lesz, most a Nivea termékcsaládját tesztelgetem.

Yves Rocher kókuszos krémtusfürdő
Az idei évet már most úgy tudnám összefoglalni, hogy menthetetlen kókuszfüggő lettem és ennek az eddigi mini szenvedélynek a kiteljesedését az Yves Rocher megújult, Plaisirs Nature termékcsaládjának köszönetem: tökéletes, krémes kókuszillatot hoztak össze YR-nál, egész egyszerűen tökéletes minden szempontból, semmi émelyítő illat, vagy bőrszárító hatás, imádom!

Yves Rocher hajvégápoló
Egy vallomással tartozom: ezt a terméket gyönyörűen leejtettem, így a pumpás feje széttört, így most le kell csavarnom a maradék tetőt és úgy kell a pumpás szár segítségével kihalászni ezt a gazdag hajvégápolót, de ez nem szegi kedvemet, mert jól érzik magukat a hajvégeim - meg sem érezték, hogy nem olajat használok rájuk. Jó kis termék ez, csak ne fogyna olyan gyorsan ez a 30 ml.

Lush - Santa's ajakradír
Ez a termék még mindig tart és még mindig tökéletes méretű szemcsékkel, kíméletesen radírozza le az elhalt hámsejteket - mindennapos használatban van nálam, a zuhanyzás szerves részét képezi, szerintem hosszú évekig nem fogok tudni lejönni ezekről a radírokról - pacsi, Lush! :)

Bioderma Hydrabio Perfecteur nappali arckrém 30-as fényvédővel
Amint megérkezett tesztelésre a kicsike, szinte dobtam is el az akkor használt arckrémemet és egyből használni is kezdtem. Ahhoz képest, hogy érzékeny bőrre kifejlesztett termék, az én kevert-zsíros bőröm tökéletesen együttműködik ezzel a gazdag, sűrű arckrémmel, nem pattogzik ki tőle, nem izzad alá, nagyon megszerettem! A héten érkezik az önálló bejegyzés erről a termékről, amely nem csak hatékony, de igazán felhasználóbarát kialakítást kapott a pumpás fejének köszönhetően.





Meséljetek, kinek milyen májusi kedvencei voltak?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Densify családból a pakolás van meg nekem, aminek az illata ugyanolyan mint a samponé és imádom! Már a másodikat fogyasztam! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt