Ugrás a fő tartalomra

Inspirational moments #36

Mindig is azt hittem, hogy a hideg, téli hónapokban fogok újra beleszeretni a fekete színbe és akarnék tetőtől-talpig fekete összeállításokat viselni, de ez a mostani, hideg nyár szemrebbenés nélkül átállított valamit a fejemben és feketét hordok feketével. Én. Aki imádja az élénk színeket télen-nyáron! :-/


Álmaim bokacsizmája:






Úristen, akarom ezt a házaaat:



Tökéletes haj, tökéletes napszemüveg, tökéletes outfit:



Régen ettem már pizzát, jut eszembe:



Még mindig piszkos(lila) a fantáziám:



Ez a színátmenet...:



Virágba borulva:



Bűnözés kimaxolva:




Mind a gyűrűt, mind pedig a táskát az alábbi címemre kérném elpostázni:



Mahh forest fruit lemonade:



Curl goals:



Naplemente fotózáshoz ideális helyszín:




Missing the bright colors in this season:




Ki ül be velem a Hummus Bar-ba?



Elolvadok ettől a gyűrűtől, komolyan:




Májustól októberig ezt nyomatom:



A bőrkabát ezzel a légies maxiszoknyával párosítva totálisan elrabolta a szívem:



Chocolate fudge definitely kills me:




Őrült jó ez a nyaklánc!



Toszkána, egyszer tuti meglátogatlak!




'Tis the season:




Mindenki nyugodjon le a p.csába:





Egyik kedvenc virágom:



A hosszított fazonú felsők a gyengéim idén:



Szédületes:



Flawless:



Ebből a párnából kell nekem. Mondjuk úgy 42 darab:




Ha megvenném, életem befektetése lenne:




Nektek idén nyáron melyik a kedvenc szín, amit viseltek?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. A pizza, a manik, a gyűrű és a maxiszoknyás szett a kedvenceim. :)
    Szuper válogatás volt!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.