Inspirational moments #35

Eseménydús napokon vagyunk túl, ezen a héten nálunk nyaral Sandy gyerekállományának egynyolcada, úgyhogy most 2 kutya és 4 macska őrzi a házat - meg a fekvőhelyeket, utóbbiakért folyamatosan megy a harc, logisztikáznak, hogy hányan férnek fel a legpuhább kutyafekhelyen, én meg csak nézem őket közben és jól szórakozom a logisztikai készségeiken.
Tegnap a bloggerlánykáimmal jót vacsiztunk este, ma ballagásra rohanok délután, de mindenekelőtt nagyon boldog születésnapot szeretnék kívánni Nettinek, istenke éltessen! :)


*-*




Életem szülinapi tortája:



So classy:




Ha csak kicsit tudok zongorázni, akkor is az enyém lehet ez a lakás? Lécci-lécciiiiiiiiiiiii:



Egy kis lágy barack, egy kis díszítés és voilá:



Tükörtojás és bagett - next level:



Kék és arany kiválóan működhet együtt:



Ettől a belső tértől most leültem:



Photoshop mértékétől eltekintve mennyire ütős már?



Idenekeeeeeeeeem:



Cruisin' on the streets:



Purple beauty:



Lila manikűr - tudom, tudom :)




Pocica:



Te végzet asszonya, passzold már ide azokat a cipőket, thx!



A tegnapi pizzázás margójára:



Itt is a cipőre vagyok rámoccanva, hát mi van velem?



Sweet dreams in the woods:



Summertime=beachtime:




Dupla kávé rendel!




Kis cukika:



Vevevet hofftam, vájjá!



Ebben a hónapban ilyen dög rúzsokon jár az agyam:




Champagne for two:



Imádom az indigókék&lila kombinációját!



"Vettem pár virágot az erkélyre"




Kagylómánia:




Homemade club sandwich:



Imádom ezt a dús hajzuhatagot:





Meséljetek, nálatok miújság mostanában? Rég hallottam Rólatok!

Pusza: Reni



Megjegyzések

  1. Óhh cukika köszönöm <3 <3
    Bőrdzsekis szettet kérem szépen! Meg még pár "dolgot" masnival átkötve :p

    VálaszTörlés
  2. A gyűrűk! *.* Abból a lakásból nekem a csillár tetszik. :D
    Jajjj cicapocak, nálunk most csóri cicapocak van, mert Sophie-t egy hete műtötték, de úgy imádom a kis rózsaszín pocakját. :D

    VálaszTörlés
  3. Államvizsga időszak, szóval stresszelek ám rendesen. Viszont szombaton lagziii az egyik barátnőmnek. Kérem azokat a gyönyörűűű cipőket, gyűrűket és kávéééét, sok sok kávééét. :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt