Elfogyott termékek 2016/6: NYX, Fructis, Bionsen, Vichy, Nivea, L'Oréal, AVON, Lush, Douglas, Duchesse

Sminkterméket mutogatni az elfogyott termékes bejegyzésben még mindig kitörő örömmel tölt el, mert végre van látszata annak, hogy naponta egy komplett arcot applikálok fel a fejemre, hogy ne egyenesen a kórházba irányítsanak a hullafehér bőröm és a fekete szem alatti karikáim miatt, hanem beengedjenek a melóhelyemre dolgozni ;)
Éjszakai arckrémekből szerencsére az összes termékmintát sikerült elfogyasztanom, most masszívan használgatom az Annemarie Börlind éjszakai arckrémemet, de úgy tűnik, nyárra ez túlságosan is sok lesz.




















Fructis Densify Boosting Mousse hajformázóhab
Ez volt az a hajhab, aminél szemmel láthatóan meg volt emelve a hajtövem és baromi dús frizurát csinált nekem - szokás szerint ugyan összecsomósodott 1-2 helyen a hajam, de hajhaboknál sajnos ezt eddig nem tudtam elkerülni.

AVON Advance Techniques szárazsampon
Imádtam az illatát, egyszerre volt könnyedén gyümölcsös és bódítóan virágos - sajnos hatásfokban elmaradt az általam elvárttól, de nagyon megszerettem! Esélyes, hogy újrarendelem, az általam annyira nem kedvelt Batiste szárazsamponnal kombinálva egészen emberi frizurát tudok összerakni.

L'Oréal sprays hajformázó
Ennek a terméknek egy Beyoncé-s csomagolása és rémes állaga volt, összeragasztotta a hajam, de a hajtöveimet nem emelte meg. Ezer éve megvan ez a flakon, majdnem tele, de nem tartogatom tovább, porfogónak van más :)


Bionsen arctisztító hab
Ez a termék még azokból az időkből való, amikor azt hittem, hogy a Douglas polcairól egy általam addig ismeretlen márka termékét leemelve korszakalkotó változást tudok előidézni az arcbőröm állapotában. Meg is történt, rommá szárította ez a termék a bőrömet. A flakonban lévő folyadék a pumpás adagolón kinyomva habbá alakul, nem szerettem, addig-addig tologattam, míg a termék színe megváltozott, így megy is a kukába. Nem újravásárlós.

Douglas Men 2in1 Body&Hair shower gel with Bamboo Extract&Sea Salt
Valentin nap alkalmából került hozzánk a zurammal a Douglas Men&Women dobozkája, amiből a tubusos tusolózselé el is fogyott a zuram jóvoltából, de nem volt túlzottan megelégedve a termékkel, az ugyanis egy filmréteget hagyott a bőrön, amit nem lehetett 100%-osan lemosni a bőr felületéről - ha ez egy zuhanyzás közbeni testápoló lenne, akkor oké, de így, hogy csak egy sima tusfürdő...

L'Oréal Mythic Oil hajvégápoló olaj
Puha hajvégeket varázsolt, nagyon szerettem ezt az ápoló olajat, újravásárlós lesz mind kezelhetőség, mind pedig illat szempontjából.

NYX HD korrektor szem alatti területre
Ezzel a termékkel szó szerint új dimenzióba kerültek a szem alatti területek, brutálisan kiemelte azokat, sötét karikáknak pedig nyoma sem volt. Az egész munkanapot nem bírja ki azonban sajnos, emellett igencsak drága a drága.






Duchesse vattakorongok
A Müllerből szerváltam ezt a példányt, de nem hagyott bennem túlságosan mély nyomot, egynek elmegy. Ha akciós, érdemes egy próbát tennetek vele, nem foszlik szét hamar, a micellás vizet jól felveszi.

Nivea éjszakai arckrém - intenzív hidratálás, Q10
Még mindig nem bírja a bőröm a Nivea arckrémeket, mert nagyon sűrűek és aláizzad a bőröm. Örültem, hogy sikerült őket elhasználnom. Viszont az egyáltalán nem tetszett, hogy a Kiehl's Midnight Recovery Serum-ot hozzáadva kipattogott tőle a bőröm...

Vichy Aqualia Thermal éjszakai arckrém
Könnyed, zselés állaga van, amely könnyedén beszívódik, az én zsíros-kevert bőröm azonban diszkógömb lett tőle reggelre, rettentően kifényesedett a bőröm ettől a terméktől.

Vichy Idéalia szemkörnyékápoló
Nem szerettem ezt a terméket sem sajnos, a benne lévő, irizáló gyöngyöcskéken kívül semmi izgalmasat nem művelt a szemeim alatti, sötét területtel.




Lush - Blackberry fürdőbomba


Katy-től kaptam ajándékba névnapom alkalmából, ez a termék maga a megtestesült lilaság, így ha szeretnétek egy Lush finomsággal meglepni egyik, lila szín iránt erősen rajongó ismerősötöket, akkor ezután nyúljatok az üzletben! ;)








Lush - limitált, húsvéti kiadás


Na ez a fürdőbomba mérhetetlen nagy csalódás volt számomra. Kíváncsian vetettem be magam az üzletbe, ahol azt a javaslatot kaptam, hogy őt vigyem haza, mert egyrészt 2 használatra is elegendő, másrészt pedig meglepetést rejt a közepe...ebből persze az lett, hogy rögtön feloldódott a kád forró vízben, és 2.890 forintért pedig semmiféle meglepetést nem rejtett magában...a meglepetés max az, hogy drága tanulság volt ez számomra...







Meséljetek, Ti is fürödtetek már be fürdőbombákkal?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Egy picit szeretném védelmembe venni a humphrey dumpty fürdőbombát.
    Őt még kádba dobás előtt "fel kellett volna törni", mint egy rendes tojást, a közepében pedig egy tükörtojás alakú fürdőbomba lapult. Így a két felet + a tükörtojást külön-külön felhasználva több fürdésre elegendő termékkel rendelkezel. :)

    Kerestem egy képet is:
    https://1.bp.blogspot.com/-CiNXqxM8a58/VtobJx31KFI/AAAAAAAAQXY/VR2rTBG18Fg/s1600/*DSC_1291.JPG

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész