Teszt - mindenmentes tusfürdő: Azure Friss női tusfürdő bio magnóliával és bio fodormentával érzékeny bőrre

Ugyan idén 4 éves a blog, mégsem mondhatnám, hogy számottevő bio terméket mutattam volna be rajta - őszintén szólva tusfürdővásárlásnál az, hogy figyelembe vegyem a termék előállításának körülményeit, esetleges nem szép összetevőinek listáját, egyáltalán nem jellemző. Ár-illat-márka-kosár. És már meg is van a zuhanyzó következő lakója.
Azonban mikor egy nem éppen drága termék pár napos használata után eléggé pirossá vált a bőröm, legfőképpen az oldalamon, pontosan akkor érkezett meg a Zöldgondoskodás.hu oldal e-mailje, hogy lenne-e kedvem tesztelni egyik biotusfürdőjüket. Nem mondhattam nemet, felcsillant a szemem, hogy vajon hogyan fog teljesíteni egy, a szokásos összetételt nélkülöző tusfürdő.





Amit a fenti, magnóliás krémtusfürdőről tudni lehet, röviden: SLS, SLES, parabén és triklozán mentes, nem tartalmaz színezékeket, a felhasznált parfümök allergénmentesek.
Kiemelkedően magas bio olajtartalommal bír a termék, melyben kétféle bio növényi hatóanyag kombinációja található. Bio tartósítószerrel készült vegán termék, állatkísérlet-mentes, emellett Magyaroszágon fejlesztett és gyártott termék.

A benne lévő bio magnólia-kivonat csökkenti a bőr irritációját, a pirosság, a feszülő érzés csökkenthető általa. Védi, ápolja és hidratálja, különösen az érzékeny bőrt, a bio fodormenta-kivonat pedig élénkítő hatású, használata révén frissít, élénkíti a bőr vérkeringését

A tusfürdő egy áttetsző, menta színű flakonban érkezett, csavaros fém kupakkal - ezek mehetnek a szelektív hulladékgyűjtő megfelelő tárolójába, miután elhasználtuk a terméket...hű, már most micsoda zöld témát boncolgatok :D
A kupak száján egy kis műanyag kiöntőnyílás könnyíti meg a termék kinyerését, melynek opálos, sárgásfehér színe van és isteni magnóliafa illata! Mivel a habzást elősegítő összetevőket direkt kihagyták a termékből, gondoltam biztos hiányérzetem lesz miatta, de ez az elméletem megdőlt: egyáltalán nem hiányzott, hogy nagy meg krémes habot képezzen a krémes tusfürdő, helyette jó, krémes érzés volt a bőrön, nem hagyott maga után filmréteget, könnyedén le lehetett mosni, jól tisztított és nem is szárította a bőröm.



Tapasztalatnak kitűnő volt, hogy kipróbálhattam az Azure bio krémtusfürdőjét, abszolút nem éreztem azt, hogy meg vagyok fosztva a hagyományos zuhanyzás élményétől - az alternatív megoldásoknál nálam mindig ez az elsődleges, hogy mennyire tér el a megszokottól. Jelentem: semennyire.
Az összetevőlistát ITT tudjátok megtekinteni.

200 ml terméket kapunk 1.799 forintért, amire nem mondom, hogy gazdaságos és hosszú időre beosztható, mivel amint megkaptam, csak ezzel zuhanyoztam, mert annyira bejött, így hamar a végére is értem a flakonnak :)





Ismeritek a Zöldgondoskodás.hu oldalt? Rendeltetek már innen?
Ti mekkora figyelmet szenteltek az összetevőlistának tusfürdő vásárlásnál?

Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt