My lips but better: L'Oréal Collection Exclusive - J.Lo's Nude


Mindig is amolyan hagyjuk már ezeket a nude árnyalatokat típus voltam, ha néhanapján mégis a rúzsrészlegre keveredtem, igyekeztem inkább a mályvás-tejeskávés árnyalatokat felfedezni magamnak - valamiért irtózom a világos, bőrszínű rúzsoktól. Gondoltam, megnézek egy téglás tejkaramellára hajazó árnyalatot a L'Oréal kínálatából, ez egész biztosan jól fog mutatni az ajkaimon...aha, jelentem: megtaláltam a szám színével tökéletesen megegyező rúzst - na jó, egy fokkal talán rózsaszínebb lett az összhatás, viszont olyan szinten egységesít, hogy elképesztő! Így hát következzen egy poszt a my lips but better árnyalatról: L'Oréal - J.Lo's Nude: 








A csomagolása igen pofásra sikeredett, nekem nagyon bejön ez a szilikon borítás a fekete-arany színkombinációval együtt, a kupak zárórésznél pedig egy hosszanti, kiugró díszítés mutatja meg, melyik oldalával kell visszacsúsztatnunk a kupakot a rúzsra.
Az illata nem éppen a kedvencem, az édeskés vanília illat mellett egy nehéz, OSB-lapra hasonlító illat is keveredik benne (don't ask :D), hosszú távon azonban nem zavaró, mert 20 perccel a felkenés után már egyáltalán nem érezhető.





A színe eléggé összetett, van benne lazac, tégla, tejeskávé, meg némi mályva. Nagyon bírom ezeket a hibrid színeket, szerintem többek között emiatt is vetettem rá magam erre a rúzsra - hozzá kell tennem, hogy az itthoni készletem abszolút nem indokolta még egy további példány beszerzését...





A kézfejemre felkenve egy pinkes téglaszín figyelhető meg leginkább, de élesben szó szerint tündéri ajkakat varázsol nekem ez a rúzs: semmi lazac vagy téglaszín, helyette egy remekül egységesítő, színkiegyenlítő, barázdakitöltő, enyhe rózsaszín fényt adó, de mégis my lips but better eredményt kapok.
Baloldalt rúzs nélkül, jobb oldalon pedig a J.Lo's Nude-ot viselve:




Szárító hatása csak egy nagyon enyhe van, bár csodálkoznék, ha az én 3 évtizede vízhiányos ajkaimat egyik rúzs sem szárítaná :)
A kopása az árnyalatából fakadóan nem feltűnő, inkább csak veszít a fényéből, az evés-ivás természetesen nem a legjobb barátja.

Nagyon örülök, hogy megvettem ezt az árnyalatot, szemhangsúlyos smink esetében (ami nálam az esetek 99,9%-a) szuper lesz felkenni J.Lo nude L'Oréal rúzsát.




Most Ti meséltek: Nektek melyik a #mylipsbutbetter rúzsotok? :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. looks nice, thanks for sharing
    New post
    http://www.melodyjacob.com/

    VálaszTörlés
  2. Húhahú, ez aztán tényleg my lips but better! Ebbe jól beletenyereltél. ^^

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt