Ugrás a fő tartalomra

Inspirational moments #31

31. A 13 reciproka, van közte némi különbség, mégis szinte aktívan él a fejemben, miket műveltem 13 évesen...mintha tegnap lett volna.
Ma elég sűrű napom van a melóhelyen, ráadásul hajnalban kidobott az ágy, így még előbb be tudtam tenni a tervezettnél a sütőbe a pogácsákat, hogy reggel frissen tudjam belőle megkínálni az újdonsült kollégáimat. Akik cukik :)
Most délután a kedvenc bloggerlánykáimmal folytatom az ünneplést, amit már tegnap este megkezdtünk a családdal házi pizzával és házi máktortával. Soha jobb szülinapot! :D


Glasshouse:


Egyszer lesz nekem is ilyenem, az tutifix:



Rrrrrrrrrrrrr:



Kedvenc pulcsimmá nőné ki magát, ha az enyém lehetne:



Pitába, tortillába csavart husi, zöldségek+szósz: ennyivel beérem, köszike! :D


Álomalak, álomfürdőruci, álomhaj:


Csak előmelegítem...:



Dög körmök:



Az egész napot itt tölteném:



Annyira bájos!



Every day, every night kinda dessert:



Gén nyertes (pillák):



Csodás városi naplemente - mind ilyenre vágyunk, nem igaz?



Őrületesen jó a kis fekete és a bőrdzseki kombója:



Just one drink...:



Cute Kitsune:



I'm blue:



Natural beauty:


Chillin' on the beach:



Minimalism:



Minden bűnös élvezet benne van:



Amikor egy fiú az egész galaxist ígéri neked:


Ilyen virágot akarok a kertbeeeeeeeeee:



True-true:



Így nézne ki nálam egy tökéletes szombat reggel:



Az aztékminta még mindig hódít:




Vajon milyen illatú egy pillangó? :)



Éteri ruha:




Egynél nem lehet megállni. Négynél se...:




Minden születésnapost és névnapos Szandrát isten éltessen sokáiiiiiiiiiiiiiiig!!!!!!!!!!!! :))))))

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. that bikini, nice one
    http://www.melodyjacob.com/

    VálaszTörlés
  2. Boldog Szülinapot! :)

    Az első kép és az aztékmintás pulcsi a kedvenceim. :) Na meg az univerzumos gyűrű!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.