Elfogyott termékek 2016/5: Dove, Bioderma, The Body Shop, Lush, Borotalco, Artdeco, Azure, Isana, Curaprox, Vichy, AA, AVON, Himalaya Herbals, Dr. Organic


Mostanság a bevezető szöveg felett ülök a legtöbbet - mint most is, de nem jut eszembe túl sok minden azon kívül, hogy volt, aminek örültem, hogy végre a végére értem és az ellenkezője is: sajnáltam, hogy kiürült a tégely. Bár ez a bővített mondat is vagy 5 percembe került #confession Kissé mintha dekoncentrált lennék, az akarat viszont annyira megvan, hogy megírjam ezt a bejegyzést, hogy ihajj!












Lush - Cup O'Coffee arc- és testpakolás
Órákig tudnám magasztalni ezt a terméket, annyira bejött nekem: egyszerre hidratálja a bőröm és nyugtatja pakolásként, utána pedig radírként átdörzsölve az érintett bőrfelületet, radíroz is. Meg kávés. Kávé for prez!

Dove szárazsampon
Az árához képest (1.699 Ft) egészen keveset tud ez a termék, kábé olyan volt a hajamon, mintha nem lett volna, örültem, hogy elfogyott nagynehezen, nem fogom újravásárolni, mert lényegében semmit sem tett a +1 nap hajmosás-nélküliségért.


The Body Shop - zöldteás testradír
Zselés, zöld közegben zöld pötyikék, hozzá pedig isteni, frissítő, pupillakitágító illat. Egész egyszerűen tökéletes lenne ez a termék, mivel az illata egy gyerekkoromból igencsak jól megmaradt illat, imádom is szipkázni, mégis valahogy átlibben ez a gyümölcsös, nyári, üdítő illat egy kissé túl sok már a jóból történetbe. Kár érte pedig :( Radírozó hatás tekintetében mindig ezt vetettem be, amikor nem vágytam túl erős radírozásra, kezdő testradírhasználóknak mindenképpen őt ajánlanám.

Dove Oxygen Moisture hajpakolás
Nagyon könnyű konzisztenciájú hajpakoláshoz volt szerencsém a Pixibag kapcsán, szerette is a hajam a törődést, amit ez a termék nyújtott, de semmi extrát nem tudok hozzáfűzni, max a kissé nehéz kiöblíthetőséget. Nem fogom újravenni.

Azure biotusfürdő - magnólia
Rendkívüli módon szeretném tudni, hogy hová kevertem el ennek a terméknek a terméktesztes fotóit, azóta sem találom, amióta közzé akartam tenni a termék bemutatását egy önálló bejegyzés formájában - de nem adom fel!
Nagyon finom, igazi magnóliafára emlékeztető illata van, nagyon selymes, könnyed összetételű tusfürdő - leginkább a Dove hajpakolás szufléra hasonlít az állaga. Jól tisztított, kellemes érzés volt a bőrön, jó tapasztalataim vannak vele kapcsolatban, aki pedig az összetevőkre is rendkívül nagy hangsúlyt fektet tusfürdő vásárlásánál, annak is mindenképpen a figyelmébe szeretném ajánlani a közelgő bejegyzést róla.






Artdeco szemhéjalapozó
A Pixibox indulásakor sikerült szert tennem erre az egyik legmegbízhatóbbnak kikiáltott, tégelyes szemhéjalapozóra, amelynek olyan extra teljesítményt nem tudtam tulajdonítani, egész egyszerűen csak rendben működött. A kukába kerülésére a termék beszáradása miatt került sor.

The Body Shop - Ginger sparkle gyömbéres kézkrém
Több, mint 2 éve megvolt már ez a gyömbéres/mézis termék a Body Shoptól, melyet pumpás kiszerelésben lehetett kapni eredetileg. Mivel a pumpa csöve nem ért le a flakon aljáig, így az utolsó egynegyedét a terméknek csak úgy tudtam kinyerni, hogy a pumpát eltávolítottam, a kerek flakont az oldalára támasztottam és az oldalán összegyűlt kézkrémet annak kihalászása után tudtam esténként felvinni a száraz bőrfelületre.
Eredetileg a munkahelyemen használtam a praktikus kiszerelése és a gyors beszívódása miatt, de hogy ennyire macerás volt az uccsó 25%-át kinyerni, így lemondok az újravásárlásáról.

The Body Shop - algás arctisztító tonik
Ezt az utazó kiszerelésű tonikot még szintén az őskorban szereztem be, de csak most jutottam el odáig, hogy valamennyire elszakadjak a micellás vizektől és a reggeli arctisztításhoz ilyen terméket használjak az éjszakai arckrém eltávolítására. Elhasználtam, semmi extra, elfogyott, jöhet a következő delikvens.

Borotalco izzadásgátló dezodor
Két dolog miatt vagyok ennél a terméknél szomorú: egyrészt, mert elfogyott, másrészt, mert miért kellett 3 évtizedet várnom arra, hogy rátaláljak arra a TÖKÉLETES izzadásgátlóra? A többi, egy héten át tartó izzadásgátlást ígérő termékekkel szinte még jobban is izzadok, mint eredetileg, emellett keveredik a termék saját illata az én saját testszagommal - nincs erre szebb szó, bocsi -, ami nem mindig adja ki a legjobb illatkombinációt :-/ Ezzel semmi illatmix, semmi felesleges izzadás nincs, helyette eltelt a nap és nem jutott eszembe, hogy van hónaljam. Ennyire egyszerű. Veszett jó ez a termék, már sokkal előbb lekaptam volna a polcról, ha nem lenne ilyen a csomagolása (rovarirtó spray illetve cipőpaszta ugrik be nekem róla). ÚJRAVEVŐS!!!

Bioderma Hydrabio H2O micellás víz
Újabb bioderma micellás vizet fogyasztottam el, rendben leszedte a sminkem ez a változat, a krémes szemhéjfestékeknél kellett csak eggyel több vattakorong a teljes eltávolításához. Nem csípett, nem szárította a bőröm, tiszta bőrfelületet hagyott maga után. Újravásárlós lesz, de szerintem a Sensibio (pink) változata, az nálam az áltimét févöritt :)

Curaprox fogkefe
Szintén Pixi-termék, melyért szintén nem nyúltam volna automatikusan, ha az orrom előtt látom, mert ez a pici fej, a puha sörték, nomeg a vidám szín azonnal egy gyerekfogkefét juttat eszembe. Ennek a fogkefének pont az volt a legszembetűnőbb tulajdonsága, hogy félelmetesen puhák a sörtéi, ezáltal kíméletesen tisztít és a sűrű, puha szálainak köszönhetően a legapróbb szennyeződéseket is eltávolítja a fogak közül. Sajnos nekem ez a koncepció nem jött be, rendszeresen hozzákoccintottam a kemény, műanyag szárat a fogaimhoz, a fej mérete is túl pici volt nekem, így a megszokott rutinmozdulatokat újra kellett terveznem. Ugyan fogínyvérzés-többletet nem írhatok a számlájára ergo valóban extra kíméletes volt az ínyemhez, mégsem éreztem azt a tökéletes, alaposan megtisztított fogsor-érzést, amíg őt használtam.






Isana vattakorongok
Változtattak a formulán Rossmannék, picit durvább tapintású lett a korong, amit már az arcbőröm igenis megérez, így ezt a csomagot még elfogyasztottam sminklemosásra/körömlakk-eltávolításra, de újra már nem vettem.

Vichy Idéalia szemkörnyékápoló
Értem én, hogy irizáló krémet kenni a szem alatti karikákra visszaveri a rájuk vetülő fényt és ezáltal éberebbnek és frissebbnek hat a tekintet, de ezen kívül konkrétan semmit sem tett a szem alatti érzékeny területtel. Nem győzött meg.

Dr. Organic Aloe Vera gel
Mindenképpen megveszem ezt a terméket teljes kiszerelésben, ugyanis extrém bőrkiszáradásra és regenerálásra már az első használat után bevált, azonnal meggyőzött!

AA Presige éjszakai szérum
Ez a cucc nagyon ütős, komolyan! Reggelre olyan hatékonyan gyógyította be a hegeimet, hogy csak úgy lestem...kell még ebből!

AVON Solutions - Youth minerals night
Gerovital Plant éjszakai arckrém
Vichy Aqualia Thermal éjszakai arckrém
Éjszakai arckrémként egynek elmentek, nem volt semmi extra tapasztalatom velük, jól beszívódtak és remekül együttműködtek a Kiehl's éjszakai szérumommal, amit hozzácsepegtettem. Talán a Vichy-től volt reggelre kissé zsírosabb a bőröm, mint kellett volna.




Nálatok mik fogytak el mostanság? A fentiek közül melyik termékkel van tapasztalatotok?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Csak két terméket próbáltam a fentiek közül, az egyik a Dove hajpakolás amit igazából szeret a hajam de ha elfogyna nem rohannék a boltba utánpótlásért. Jó-jó de nem fog fájni érte a szívem ha elfogy. A másik pedig a Lush pakolás amit ugyan egy másik fajtában vettem meg (mask of magnaminty) de nagyon megvagyok vele elégedve, hihetetlenül puhává varázsolja a bőrömet.:)

    VálaszTörlés
  2. Ú én utáltam a Borotalco dezodor illatát, a stiftes volt meg, de ezután eléggé no-no a dolog :D Mondjuk asszem van belőle másmilyen illatú, lehet, hogy azzal kéne próbálkoznom.

    VálaszTörlés
  3. Huh ez a bejegyzés engem belelkesített, utána kell járnom pár terméknek, amit dícsértél. Az Avonnak ezt a krémét használtam anno, elvoltam vele, de ezt már nem lehet kapni, új termékcsalád van helyette. :) azokat még nem próbáltam, egyenlőre gyógyszertári krémet kellett használnom, allergiás tünetek miatt. Az A Presige éjszakai szérumnál írtad, hogy a hegeket begyógyította reggelre, itt pattanásos hegekre gondolsz? :) Én most az Avon Planet spa fehér tea habzó arclemosójáért vagyok oda, csak kifutó termék nagyon leakciózva, úh abból kell még rendelnem. :)

    VálaszTörlés
  4. Huh ez a bejegyzés engem belelkesített, utána kell járnom pár terméknek, amit dícsértél. Az Avonnak ezt a krémét használtam anno, elvoltam vele, de ezt már nem lehet kapni, új termékcsalád van helyette. :) azokat még nem próbáltam, egyenlőre gyógyszertári krémet kellett használnom, allergiás tünetek miatt. Az A Presige éjszakai szérumnál írtad, hogy a hegeket begyógyította reggelre, itt pattanásos hegekre gondolsz? :) Én most az Avon Planet spa fehér tea habzó arclemosójáért vagyok oda, csak kifutó termék nagyon leakciózva, úh abból kell még rendelnem. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt