Április kedvencei 2016


Berobbantunk május havába, javában zajlanak az érettségik, a megbolondult időjárás és a vágta a szülinapom felé továbbra is fennáll, gyorsan meg is osztom Veletek az elmúlt hónap kedvenc termékeit, mielőtt még kettőt pislogok és máris Pünkösdnél találom magam :)

A hónap felénél munkahelyet váltottam, így inkább a viszonylag visszafogott sminkeket részesítettem előnyben, ami nálam a barna és bronz színek kimaxolását jelentette:




















SMINK


Crystal Nails Hard Lacquer - 55
Amióta megszellőztették, hogy a Revlon sminktermékekhez könnyű szerrel hozzájuthatunk a drogériákban, azóta vált egyre erősebbé az érzés, hogy nekem KELL az Essie Button-féle árnyalat ettől a márkától. Régóta követem Essie-t, mostanság kevésbé tud ugyan lekötni, mert rengeteget változott idő közben, de ettől függetlenül amikor megláttam az egyik videójában a körömlakkját, ott volt végem kb.
Miután eléggé uncsi display-el találkoztam a Müller drogériában a Revlon neve alatt és még közel sem voltak ott számomra figyelemfelkeltő színek, így beszereztem a Rossmann-ban ezt a Crystal Nails lakkot. Annyit elmondhatok róla, hogy nagyjából ugyanannyit nézegettem a körmeimen, mint a Picture Polish Orbit-ot...igen, erről a lakkról is elmondhatom, hogy életem egyik legmeghatározóbb lakkja!

Maybelline Color Tattoo - On and on bronze
Ez már a második(!) tégely ebből az árnyalatból, nagyjából 2 évembe került, hogy elfogyasszam az első tégelyt, pedig nem spóroltam vele, ráadásul ecsettel vittem fel az egész szemhéjra a metálos hatás érdekében, amire már nem kellett semmiféle szemhéjpúdert felapplikálnom - ezennel hivatalosan is lediplomáztam lustaságból...na jó, időhiányból :)
Tartós, gyönyörűséges, 12 óra múlva is ott van, ahova feltettem, nem kenődik, nem mászik el, nem ül be a redőkbe, a kékszeműeknek pedig egyenesen kötelező!
Az egyik nagyon kedves olvasóm pedig pont a mai napon lepett meg egy nagyon kedves levéllel, ott vigyorogtam a monitor előtt az On and on bronze kapcsán: Évi, imádom, hogy ennyire imádod! :D

Beyu jumbo szemceruza - 255 Mat
Pixibox révén került a birtokomba ez a matt, sötétbarna, jumbo szemceruza, amihez őszintén szólva nem sok kedvem volt eddig és persze szidom is magam emiatt, mert isssssssteni, matt és iszonyúan tartós, krémes szemceruzához van szerencsém. A mostani munkahelyváltásos időszakban inkább a viszonylag visszafogott sminkeket nyomom, irányba állítottam magam a földszínek tekintetében és ugyan közel sem olyan a hatása, mint a metálos Color Tattoo-nak, nagyon gyakran nyúlok érte.

Barna vs. fekete: a szempillaspiráloknál nem érzem létjogosultságát a barna spiráloknak, mert olyan, mintha nem lenne a szempilláimon semmi, ezt a hatást viszont egy kevésbé szuperáló, fekete spirállal is ugyanúgy elérhetem. Ezzel a hozzáállással persze érthető, miért óckodtam a barna jumbo szemceruzától, viszont aki macskaszemeket szeretne, de nem tud megállni a vékony vonalnál (jelentem, én sosem!), az természetes hatású cicaszemeket tud ezzel a termékkel kanyarintani. Ha még nincs barna jumbo szemcerka a gyűjteményedben és imádod a matt finist, ezt a terméket mindenképpen Neked találták ki!



Arcápolás


Bioderma Hydrabio Perfecteur arckrém érzékeny bőrre
Pumpás adagolófej, amely megkönnyíti a termék higiénikus és gyors kinyerését, gazdag formula, szuper táplálás - elöljáróban ennyit erről az arckrémről, már pár nap használat után láttam az én kombinált arcbőrömön, hogy nem tiltakozik ez ellen a Bioderma újdonság ellen, nagyon-nagyon megszerettem! Önálló blogposzt very sooooooooon :)

Kiehl's Midnight Recovery Concentrate
3 csepp a pipettás adagolóból az éjszakai arckrémhez, amit felviszek arctisztítás után a pofimra és én is+a bőröm is nyugodtan megy aludni. Kiegyensúlyozott lett azóta a bőröm, a gyulladások és hegek is gyorsabban gyógyulnak a használata óta, imádom!







Yves Rocher kókuszos krémtusfürdő
Nem tudok lejönni róla - és nem is akarok -, amióta hozzám került ez a 400 ml-es flakon, szuper az illata, édes, de abszolút nem émelyítő kókusz, benne a kókuszdió csonthéjasokra emlékeztető aromájával, emellett remekül tisztít, krémes, finom állaga van és nem szárítja a bőröm.

AVON szárazsampon
Az igaz, hogy nem találtam meg a hajammal tökéletesen együttműködő szárazsampont, de az AVON terméke nagyon közel áll hozzá! Ebben a hónapban úgy használtam, hogy két, teljes körbeszárazsamponozási műveletet hajtottam végre a hajzatomon és így viszonylag jól fel tudta frissíteni a hajamat a szárazsampon. Egyáltalán nem rakott bele még így sem fehér foltokat, ami viszont a Batiste társáról nagyon is elmondható. Nem utolsó sorban az illata, ami nagyon megfogott, nem hintőporos hajlakk szag, hanem egy nagyon kellemes, virágos, nőies illat, amivel szembe találtam magam.

Garnier Fructis Densify hajerősítő sampon
Puha, könnyed, selymes hajam van végre valahára gubancok nélkül! Régebben nem voltam oda a Fructis termékekért, mert szállt jobbra-balra a hajam, mint akinél túl sok az elektromos töltés. Szerencsére mára már nem ez a helyzet, nagyon is szépen kommunikál a sampon a hajammal :)

Chanel - Chance parfüm
Ehhez az illathoz folyton visszatérek, egész egyszerűen nem tudok csalódni benne, mert édessége mellett egy jó adagnyi, erőteljes fűszerességet is visz az összhatásba, mégsem olyan a végeredmény, mint aki borsos vattacukrot nassol, helyette olyan vattacukorra emlékeztető illata lesz a bőrömön, aminek az émelyítő tényezőjét veszi el ez a fűszeresség és szimatolhatod büntetlenül egész nap - mondjuk kissé furcsa a csuklómba temetni az orromat egész napra...




Nálatok a szeszélyes időjárásban mik voltak a kedvencek? Vannak közös favoritjaink?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Szuper új termékekre találtam most Nálad! Ugyan már a májust tapossuk 3 napja de én még mindig nem vettem rá magam az előző hónapi kedvencek bejegyzésre...:D Közös kedvenc egyébként a color tatto, de nem csak ez az árnyalata hanem a rózsaszínes változat is. Hihetetlen jó termékek!:) Azt szeretném még kérdezni, hogy az Avon száraz sampon mennyibe kerül?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész