Teszt: Lush - Cup O'Coffee arc- és testpakolás


Én tipikusan az a személy vagyok, akinek bármit, értsd: BÁRMIT el lehet adni kávéval. Legyen az kávé, mint ital, kávés fagylalt, kávés arcpakolás, nagyjából még dobozos, kávéillatú levegőért is hajlandó lennék fizetni, olyannyira rá vagyok kattanva az ízére, az illatára, az állagára, a színére, az okozott élénkítő hatására.
Ez a kapcsolat köztem és a kávé között már kicsi gyerekkoromban elkezdődött, amikor a dédnagymamám otthon darálta a kávét a kicsi, asztali kávédarálóján, én pedig oly' megbabonázva figyeltem a műveletet, hogy egy fél kávészem volt a jutalmam - ezt a kávészemet még 2 óra múlva is csak rágcsáltam és rágcsáltam, de még mindig volt belőle a szájpadlásomon :)
A mai poszt egy olyan terméké, ami bekerült az újravásárlós kupacba, mert amellett, hogy a kedvenc alapanyagomból készítették a Lush-nál, még jól is működik!










Eredetileg úgy akartam, hogy csak az arcomon használom ezt a krémes, kávézaccra emlékeztető, valójában őrölt kávébabot és vetiver+korianderolajat tartalmazó pakolást, de a Lush termékek rövid lejárati ideje miatt ezt "sajnos" a test többi részén is be kellett vetnem, hogy időben el legyen használva, nomeg persze azért, hogy jótékonyan vegye kezelésbe a bőrömet.




A Cup O'Coffee igen sokoldalú termék: egyrészt folyton meg akarnám enni amolyan könnyű, esti kávéhab desszertként - erről a benne lévő kávékivonat tehet -, de ezt inkább ne tegyétek, nem erre való :) Amire viszont nagyon is: vigyétek fel a bőrfelületre egyenletesen és hagyjátok rajta hatni 10 percig. Ezalatt remekül hidratálja a vízhiányos bőrt, ezután pedig dörzsölő mozdulatokkal lemosva egy pofás kis bőrradírt kapunk, így az aznapi bőrradírozási lépést is gyorsan skippelhetjük.

A kád/zuhanytálca el fog árulni minket, hogy aznap ezt az arc- és testpakolást használtuk, ráfér még az őrlemény eltávolítására a felület alapos leöblítése, de a "zaccon" kívül semmiféle filmréteget nem hagy maga után.

Arca és egyéb bőrfelületen egyaránt bevetettem, a puha és simiznivaló bőr ezután a termék után garantált, kevés arctisztító, vagy arcpakolás tud ilyen bársonyos bőrt prezentálni a használata után!

Amire viszont érdemes figyelni, hogy a 10-15 perces hatóidőt ne lépjük túl, picit el kezd bizseregni a bőr az aktív hatóanyagok miatt, de ez semmiféle kipirosodást nem hoz magával, szóval no para :)






Nagyon de nagyon belopta magát a szívembe ez a termék, a bőröm rendkívül hálás ezért a gondoskodásért, amit ettől a Lush pakolástól kap, kiemelkedően bársonyos és hidratált lesz utána!

A pakolást a Lush szaküzletekben és a webshopon is meg tudjátok venni, a kis kiszereléssel (150 g) éppen végeztem a lejárati időig, így nem fog veszendőbe menni.

Órákig tudnék még áradozni erről a termékről, de a jó-jó-jó-jó, meg a rendkívül imádom egy idő után már tutira unalmas lenne, viszont tényleg nem tudok mást elmondani róla, tényleg nagyon jót tesz a bőrnek, isteni illata van, szuper hatása és az, hogy a nevében és az összetevőkben is van kávé, az már a kávéjéghegy csúcsa!



Ja, és ha még nem említettem volna: kávéfüggőknek kötelező, vegyétek-vigyétek!

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Épp ez van most rajtam! :D Imádom! Viszont lemosás után én azt szoktam észrevenni, hogy kicsit befogja a kávé barnás-sárgásra a bőröm, de ezt könnyen el lehet távolítani. :)

    VálaszTörlés
  2. ő lesz a következő, amit ki fogok próbálni :D csábító.. nagyon nagyon! :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész