Shopping: Media Markt, Cadenzza, Yves Rocher, Látomás Shop, Pimkie, New Yorker, Auchan

Ma egy zsákmányos bejegyzéssel érkezem, a blog Facebook oldalán elsöprő többséggel győzött ez a bejegyzéstípus, nem is számítottam rá, áhh, dehooogy :P Lesz itt illatdömping, ékszer egy örök életre és a szokásos, New Yorkeres jófogásaim, mert ha egyszer betévedek a leárazott részlegre, ott tutira várakozik 1-1 darab az én méretemben.
Glamour napokon saját magamnak mindössze egy fogkefét vettem 50%-os kuponnal, illetve a New Yorkerben egyetlen topra tudtam csak beváltani a 20%-os kuponomat, így olyan nagy dorbézolást nem csaptam - az igazsághoz hozzátartozik, hogy a ma kézbesített Joy magazint még nem nyitottam ki, így az ottani kuponfelhozatal alapján még nem költöttem fejben semennyit :)



Yves Rocher


Március utolsó napján egy főzőcskézős sajtórendezvényre voltam hivatalos, egy isteni, csirkés-mangós főétel összerakását követően értesülhettünk az újdonságokról, melyek azon a héten kerültek ki a boltokba. Egy külön bejegyzést szentelek ennek a rendezvénynek, de azt már most elárulom, hogy a kókuszos termékcsalád bitangjól sikerült, aznap este már a fenti tusfürdővel zuhanyoztam és a bourbon vaníliás testápolóval hidratáltam. Azoknak üzenem, akik óckodnak velem egyetemben a vaníliás illatoktól az émelyítő hatásuk miatt, ez az Yves Rocher termékcsalád konkrétan Dr. Oetker vaníliapuding illatú, abszolút nem émelyítő, sőt! Éjszakai pudingnassolásra buzdít :)



Media Markt, Auchan


Hama fülhallgató+headset: 999 Ft
Auchan műanyag, csatos tárolódoboz: 400 Ft

A mostani, kuponos időszakban betértünk a zurammal a Media Markt-ba, ahol sikeresen belefutottam ebbe a Hama fülhallgató szettbe, mellyel ugyanúgy hallgathatunk zenét a mobilunkon és becsörgő hívás esetén headset-ként is funkcionál. Mondanom sem kell, hogy a színe miatt vettem meg. Meg az ára miatt.

A lenti, műanyag tartódobozt a madaras teszkóban szúrtam ki magamnak, kellett már egy átlátható, kompakt tároló, amiben az összes, körmös felszerelést és glitterport eltárolhatom:




Cadenzza


Szintén külön bejegyzést szeretnék szentelni a következő sajtóeseménynek, a Váci utcában, a Fashion Street-en ugyanis megnyitotta üzletét a Cadenzza és már most szólok előre, hogy minden ízlésnek és pénztárcának kínálnak szebbnél szebb ékszereket, legyen az a mostanság rendkívüli népszerűségnek örvendő márványminta, vagy éppen egy hangsúlyos, Oscar de la Renta nyaklánc.
Én erre az egyedüli, lila köves, statement gyűrűre csábultam el, azonnal beleszerettem és igen hosszú időre választottam magamnak, hozzá pedig ajándékba kaptam ezt az elegáns, vajpuha ékszertartót:




Látomás Shop, Pimkie


Aztékmintás, rövidujjú kimonó: 3.500 Ft
Rövidujjú top: 4.490 Ft helyett 2.490 Ft

Tulajdonképpen azt hittem, hogy a Király utcában Ultra Shop van (Látomás kistestvére), így egyik nap, munka után örömmel baktattam ott végig, ám végül valóban egy Látomás Shopban találtam magam - így sem jöttem túlságosan zavarba, találtam én kedvemre való felsőt: ezt az aztékmintás, aszimmetrikus, vékony kimonót csak rádobom az aktuális topomra, ha az pl. basic lenne, vagy kellene még egy plusz vékony réteg, amit az időjárás megkövetel.
Pár napja egyébként megújult az Ultra Shop koncepciója, ide ugyanis mostantól a Látomás Shop megmaradt készlete vándorol át, alapból féláron. Így aki kedvező áron szeretne bevásárolni Látomás ruhákból, poncsósálakból, pulóverekből, annak irány az Ultra!

Ezt a sötétszürke, űberkényelmes topot a Pimkie-ben találtam - hát hol máshol :) Lassan már törzsvendég leszek náluk, nagyon kedvemre való a kínálat és a gyakori leárazásaik is. Nektek is meleg szívvel ajánlom, hogy nézzetek körül náluk!




New Yorker


Szürke Manhattan top: 1.790 Ft helyett 20%-os Glamour kuponnal 1.432 Ft
Fekete basic top: 1.490 Ft helyett 1.290 Ft

Igen, mindössze erre az egyetlen, teljes áras felsőre váltottam be a Glamour kuponomat, de nem bánom, hogy "csak" ennyit vásároltam náluk, nem vészes a helyzet a gardróbomban ugyanis. Mivel a Left my heart in Manhattan felirat nekem azonnal a Szex és New York sorozatomat juttatja eszembe, én sem hagyhattam ott ezt a felsőt.

A fekete, basic top csakis amiatt jött velem haza, mert utolsó, hibátlan darab volt a méretemből és nem sztreccses, vagyis nincs minek felugrania gyaloglás közben a második bordámig :)





Szürke, aztékmintás melegítőnadrág: 2.990 Ft-ra leárazva
Olajzöld sztreccsfarmer: 4.490 Ft helyett 1.790 Ft

Ciki dolog vinnyogva ugrándozni egy állvány előtt egy ruhaboltban, mégis majdnem sort kerítettem rá, ugyanis forgalmaznak aztékmintás melegítőnacit! Vérben forgó szemekkel pörgettem át az állványt, volt a méretemben, belehuppantam a próbafülkében és kb. le sem akartam venni, olyan puhi! Erre a darabra szükségem volt, ugyanis a korábban, New Yorkerben vásárolt, vékony, vászon, itthoni, játszós nacceremben egyszerűen elfogyott az anyag, toldozni-foldozni meg nem nagyon volt kedvem. Az eredeti árát pedig a gondos, szakadós matricagyártóknak köszönhetően sosem tudom meg :)

Nadrágból már csak olajzöld színben nem lógott a szekrényemben, hát most ezt a hiányzó láncszemet is elakaszthatom a gardróbomba - ennyi pénzért a hülyének is megéri, hát még nekem!




Van kedvencetek a fentiekből?
Glamour napoztatok? Jöhetnek a bejegyzéslinkek! :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Uuuhh az az azték mintas melegítőnaci nagyon jól néz ki. 😊

    VálaszTörlés
  2. Szerintem az YR vaníliás termékcsaládnak olyan illata van, mint a régi TBS karácsonyi limitált vaníliás cuccoknak, de egy az egyben :D Abból nekem megvolt a testvaj, és imádtam, úgyhogy azóta csak ezekkel kenegetem magam még így tavasszal is :D

    VálaszTörlés
  3. Az a gyűrű! *.* Szuper dolgokat vettél.
    Belinkelem a haul posztomat, kicsit hosszú lenne itt leírni. :D
    http://moonangelstories.blogspot.hu/2016/04/tavaszi-haul-glamour-napok-lakas-dekor.html

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt