Inspirational moments #28

Hajjaj, ez az utolsó áprilisi szerda, jövő héten már visszafordíthatatlanul májust írunk, a szülihónapomat (igen, kisajátítottam, ez van :P). Már nem ér olyan gyomros ütésként az évszám, mint tavaly - na ott aztán hisztikéztem, hogy már nem kettessel kezdődik az a bizonyos számsor. Most akkor vagy beletörődtem, vagy öregebb, ezáltal bölcsebb lettem? Egy munkahelyváltással egész biztosan. És most érzem, hogy jó helyen vagyok.


Jeges élvezet:



Ok, ebből hét darabot kérnék szépen, köszönöm:



Na nekem ehhez semmiféle türelmem nem lenne:



#nailsofabeautyblogger:



Ahh, de csodálatos:



Indulhat a kötélhúzás:



Mint galaxy with chocolate:



#wantit:



Ez egy tisztességes konyhai művelet eredménye:



Óceánia egy ruhában:



Bűnözési együttható: málna&csokoládé



Egyszerűsége ellenére odáig vagyok érte:



Ilyen felhőket kb. rajzolni sem lehet, egyszerűen tökéletesek:


Sosem lehet elég a csillogásból:



Bogyigyümi heaven:



Ma valamiért az ezüst került túlsúlyba:
  



A szépség az apró részletekben rejlik:
  



Flowers&sunshine:
  



Gazda, kinyitottál egy konzervet??? Pattanok máris:
  



Geometriai minimál:



Csak feküdni a fűben a virágok között és bámulni az eget:



Ez a szoknya ezzel a jegeskávéval jöhet:



Tökéletes hullámok:




Forró napsütést akarok és jéghideg görögdinnyét!



Multi talent sandwich:


Eltérő zöldek, mégis mennyire remekül passzolnak egymáshoz:
 





Ki még? :)



Ütős a naccerod, béjbi:



Az a baj, hogy ha ebben a mostani hideg, esős időben elém tennék ezt az üvegtálat, mind felfalnám ezt a duplacsokis desszertet #dagadtleszek





Kitartás mindenkinek ezen a hideg, esős szerdán!

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Huhh, nagyon jó képek.. Annak ellenére, hogy most ettem, azt a hambit vagy melegszenyát elfogadnám, na meg persze a csokis-málnás sütit is. 😄 De a sárga ruha is csodaszép, csak ne lennék Hófehérke, talán még jól is állna. ☺

    VálaszTörlés
  2. i lov the yellow dress
    http://www.melodyjacob.com/

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt