Február-március szépségkedvencei 2016


Nem sírom vissza a fenti 2 hónapot, az ugyanis nálam legfőképp a túlélésről szólt, siettettem gondolatban az időt, mellette pedig igyekeztem erőmön felül lezárni azokat a folyamatban lévő ügyeket, amik korábban minden energiámat felemésztették, így a tusfürdő tesztelésen kívül nem nagyon mozdultam ki az ismerős és bevált termékek bűvköréből - ez a kedvenc nyakláncaimra is igaz volt ebben az időszakban. Mostanság egyébként egyre jobban tetszik a réz és a bronzszín, úgy tűnik, az ízlésem ebbe az irányba tolódott el picit.

Eddig az időszakig nem nagyon mélyültem el a honnan nyerjünk energiát kérdéskörben, de így, hogy kimaxoltam a nemlétező energiatartalékaimat, úgy éreztem magam, mint egy szellem, aki nagyon keres valamit a kávén túl. Ilyenkor szokott mindenki elkezdeni jógázni? Vagy végzett közgazdászból saját pékségüzembe belekezdeni?
Meséljetek, Ti miből merítetek energiát, amikor már ennyire beleadtatok apait-anyait?











Fructis Densify hajerősítő sampon
Amióta lecseréltem a Pantene Pro-V samponomat erre a Fructis példányra, átlagon felüli selymességi szintet ér el a hajam. Imádom a tincseimet az ujjaim köré fonni, élvezem, hogy nem csomósodik extrém módon és egészséges kinézete van. Csillagos ötös!

Bioderma Hydrabio H2O micellás víz érzékeny bőrre
Reggel és este ez a termék az én arctisztítóm, illetve sminkeltávolítóm. Már csak igen kevés van belőle, ezt elfogyasztom és áttérek reggelenként egy kifejezetten napindító tonik használatára. Addig is elégedetten használom, a szemem nem csípi sminklemosáskor, de a Sensibio társával szemben a szemsmink eltávolítására plusz 1 vattakorongot kell bevetnem.


Picture Polish - Orbit
Nem hittem volna, hogy a lila imádatomat sikeresen megborítja egy ezüst csillámokkal tarkított, indigókék gyönyörűség egy körömlakk személyében. Hihetetlenül magaménak érzem ezt a lakkot, fenséges a kinézete, csak úgy szikrázik a napfényben, illetve az irodai neonok alatt is - ha csak PP Orbit utánpótlást kapnék születésnapomra, vigyorognék, mint a vadalma :)

Lush - Santa's ajakradír
Kész, ráfüggtem, nincs olyan zuhanyzás, amikor kihagynám az ajakradírozást. Max akkor fogom tudni ritkítani a használatát, ha naponta 4-5 liter vizet megiszom és 24 órából 25-öt ajakápoló alatt tartom a számat. De addig is bőszen használom a Lush ezen termékeit és több, mint egy negyedévet kibírnak ilyen rendszeres használat mellett!

Kiehl's Midnight Recovery Concentrate éjszakai szérum
Lesz mostantól olyan, hogy kihagyom ezt a terméket a havi kedvencek közül? Hát próbáljuk meg, de nem hiszem, hogy sikerülni fog. 3 csepp az éjszakai arckrémemhez, szépen és könnyedén beledolgozom a bőrömbe és reggelre nyugodt, háborgó gyulladásoktól mentes arcbőrrel ébredek. A pattanásokat és a piros területeket nem kezdi ki, ugyan nem is tünteti el, de halványítja és nyugtatja. Nagyjából már ott tartok, hogy tökmindegy, milyen arckrémhez keverem, ugyanolyan jó a hatása, nem tudja semmi sem elrontani. Minden forintját megéri ez a termék!

Gosh - Forever Eye Shadow, Metallic Eye Shadow Stick - Grey
Ilyen gyönyörű metálkék-ezüst csillogás még egyetlen jumbo szemceruza sem tudott a szemhéjamra varázsolni, ráadásul nagyon nehezen akar lejönni az én alapból is olajos szemhéjamról, szóval a lerobbanthatatlan Maybelline Color Tattoo On and on bronze árnyalata után ő a második helyezést elért termék, amely magabiztosan fent marad a szemhéjamon - olajos szemhéjjal rendelkező lányok: szerezzétek be ezt a terméket, imádni fogjátok!

Catrice Eye Brow Stylist szemöldökceruza - 020 Date With Ash-Ton
Ha épp a szőke melírtincsek kerülnek előtérbe 1-1 hajmosás után, akkor mindig ehhez a szemöldökceruzához nyúlok, mert kitűnően mutat a szőkésbarna (én csak szürkésbarnának hívom) hajárnyalatokkal.





CselőMari - bronz domború nyaklánc
Szinte mindenhez megy ez a domború, gong medálos, bronz nyaklánc. Annyit hordom, hogy már a domború részén meglátszik a sok viselés, picit el kezdett kopni a felülete - a patina, ugye :D

Reserved - a kocka el van vetve-nyaklánc
Én már csak erre a névre kereszteltem el ezt a nyakláncot ;) Szép hosszú, a mellkasom közepéig leér és ha netán basic felső viselésére vetemednék, ez tökéletesen kiegészíti a felirat- és matricamentes ruhadarabot.








Ezek voltak nálam az elmúlt 2 hónap bevált termékei, illetve bizsujai - van közös kedvencünk?

Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt