Teszt: Yves Rocher zabos tusfürdő és egy krémszürke körömlakk


Jó pár hónapja nálam vannak már az alábbi, Yves Rocher termékek, itt az ideje, hogy végre bemutatkozzanak részletesen a blogon. A tusfürdő olyannyira a kedvencemé vált, hogy azonnal csatasorba állítottam a zuhanyzóban és az aktuálisan használt tusimat kiütve gondoskodott a hidratálásról.
















Az organikus zabkivonatot tartalmazó tusolókrémet nem tudom tusfürdőnek nevezni, inkább olyan, mintha cukrozott tejszínnel zuhanyoznék - állagra és illatra egyaránt. A hideg idő beköszöntével tökéletes volt ez az édes tejszínillat, cseppet sem volt émelyítő, gazdag állaga pedig jól siklott a bőrön és nem szárította azt. Egyetlen bajom volt egyedül, mégpedig a tekerős kupakja külön kiöntőfej nélkül, de ehhez lehet külön pumpás adagolót is venni az Yves Rocher-nál.

Sajnos gyorsan a végére értem ennek a 400 ml-nek, gazdaságosabb lett volna a termék a pumpás fejjel. Mivel annyira bejött nekem ez a tusi, biztosan beszerzem idén ősszel (a szekrényemben sorakozó tusfürdőimnek el ne áruljátok, psszt!).
Jelenleg nem kapható ez az illat, de nem lennék bajban, mert van bogyósgyümis kivitelben is :)





Körömlakk-teszt: 81 - Gris Armoise





Tavaly év végéig nem rendelkeztem túl sok szürke, illetve ezüst körömlakkal, ezzel a példánnyal azonban megláttam benne az elegáns krémszürke, lemenő napsütésben pedig a tábla tejcsokit idéző, taupe árnyalatot, amióta megvan, többször kentem már fel. Átlagosan másfél-2 napot bír rajtam - fedőlakk nélkül.
Ha ne adj isten túl szimplának találnám, tökéletes alap egy csillámos toppernek.




Akár egyetlen, közepes rétegben is tökéletesen fed, azonban hajlamos buborékosodni, így én inkább 2, vékonyabb réteget javaslok - így gyorsabban is szárad.
Száradási ideje az átlagosnál rosszabb, azt tapasztalhatjuk vele, mint a krém finisű lakkoknál.





És most mutatom a lemenő nap fényében, itt frankón barna színe van a lakknak:






Összességében a krémtusfürdő finom illatú, Kleopátra-élményt adott zuhanyzáskor, viszont pumpás adagolófej nélkül gyorsan fogy, viszont idén mindenképpen be fogom szerezni.
A körömlakk gazdag, krémszürke színű, vastag rétegben felvive azonban buborékosodik, így 2, vékony réteges körömlakk, amely önmagában igazán elegáns, csillámos topperrel viszont bulis élményt ad.



Nektek milyen kedvenc terméketek van a márkától?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Ma adtam le éltem első rendelését. Egy regeneráló sampont, hajvégápolót és a Naturelle Osmanthus parfümöt kértem. Viszont annyi mindent tudtam volna még választani :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt