Shopping: Nars, Victoria's Secret, Women' Secret, Nailland, Lush, Marionnaud, Müller, Rossmann, Gosh, Syoss, karácsonyi ajándékok

Ma kikapcsolódásként egy zsákmányos bejegyzést hozok, benne jó pár karácsonyi ajándékkal, Nailland-es mini dorbézolással és a Women' Secret üzlet egyre hatékonyabb feltérképezésének eredményével.
Mostanság is csekkolom a leárazásokat, viszont most egyrészt nem is nagyon találok olyan darabot, amiből be szeretnék szerezni akár csak egyet is, másrészt pedig a nagy munkahelyváltás közepette jó picit tartalékolni :)



Kariajik


A 2015-ös karácsony sem telt el ajándékozás nélkül, ami Katy-t és Elenit illeti és továbbra is azt tudom elmondani, hogy ezek a lányok nem nyúltak mellé most sem, ha engem kell meglepni.
Katy például egy komplett AVON flottát bízott rám, többek között egy testradírt - valahogy nagyon távol akar tartani attól, hogy visszatérjek a The Body Shop kókuszos testradírjához, ami a márka - szerintem - legjobban sikerült testradírja. Lehet, le fogja tudni taszítani a trónról egy AVON-os radír? Tartsatok továbbra is a bloggal és feltétlenül értesülni fogtok róla :)
Egy rose gold karóra már elég régóta a kívánságlistámon szerepelt anélkül, hogy Katy tudott volna róla, erre a karácsonyi csomagban lapult, hát én szó szerint odáig voltam, meg vissza! *-*
Emellett egy szupi Schwarzkopf körkefe is a gondjaimra van bízva, hogy továbbra is gyakorolhassam a körkefés hajszárítást, hogy emberi frizurával léphessek ki az utcára.





Eleni csomagjában lapult egy isteni, Frosted Cranberry tusolózselé a The Body Shoptól, a márka ezen téli trendkiadása már a Cranberry Joy kiadással letaglózott, egész egyszerűen imádom!
A lilamániámat egy rendkívül puha sállal, az aztékfüggőségemet pedig egy igazi statement darabbal kínálta meg - egytől-egyik telitalálat, köszönöm szépen!!!




Tesztelnivalók


Még tavaly részt vettem a Gosh Copenhagen magyarországi bemutatkozó vacsorapartiján, ahonnan ezzel a szempillaspirállal távoztam, a Henkel Magyarország pedig egy hajszínfrissítő hajhabbal mutatkozott be a piacon a Syoss márka égisze alatt - jelentem, immáron 11 hajmosásnál használtam és még mindig nem hajlandó elfogyni!




Nailland, Lush, Nars, Marionnaud


Bow Polish körömlakk - Zodiac: 3.240 Ft
Picture Polish - Winter: 3.690 Ft
Lush - Santa's ajakradír: 2.890 Ft helyett 1.445 Ft
Marionnaud ajakápoló: 1.290 Ft
iParfüméria.hu: Nars pirosító - Deep Throat: 6.500 Ft

A Nars ikonikusnak számító Orgasm árnyalatára szerettem volna eredetileg lecsapni, de "beértem" a Deep Throat árnyalattal is - ha nem gond, most nem írnám ide magyarul a fordítását :D
A Marionnaud parfümériában igazság szerint megesett a szívem ezen az ajakápoló stick-en, mivel már csak ő árválkodott ott egyedül a display-en, azonban biztos lehettem benne, hogy előttem senki sem használta, mivel tökéletesen le volt fóliázva a termék.

A Naillandnél az utóbbi időben nem költök annyit, mint szeretnék, ez nekem jó, nekik kevésbé, mivel még mindig nem áll rendelkezésre az Árkádban az üzletük, de így sem maradok ki az újdonságokból: beszereztem az újonnan forgalmazott Bow Polish márkától egy lila (igen, mi más) árnyalatot, a Picture Polish trendkiadásából pedig a Wintert - úgy tűnik, picit most a szürke korszakomat élem.

A Lush téli leárazása most már egyet jelent nálam a Santa's ajakradír beszerzésével, amit egyenesen imádok! Nagyon jól radíroz, fincsi illata van, hidratáltak és puhák lesznek utána az ajkaim, ráadásul féláron verhetetlen!





Colors by Llarowe - Berry Gem: 3.990 Ft
Colors by Llarowe - Scattered Sun Flare: 3.990 Ft
Lush - Pink Peppermint hűsítő lábápoló: 7.990 Ft helyett 3.995 Ft
Lush - Jackie Oates krémárnyaló: 3.750 Ft helyett 1.875 Ft

A Lush leárazásnak itt még nincs vége, a melegebb időt én már egy frissülést hozó, giganagy kiszerelésű lábápolóval fogom várni, amelynek hihetetlenül vad pink színe van és Pink Peppermint névre hallgat.
A Jackie Oates színezőalapot Twilight vámpíroknak ajánlják, bár én lehet, hogy megnézem magamnak önmagában, krémes highlighterként. Ha úgy nem működik, marad a sötét alapozók és BB krémek világosítására.


Azoknak, akiknek elkerülte a figyelmét szólok, hogy a Wet'n'Wild márkát is megtaláljuk mostantól a Nailland polcain. Nekem sem kellett több, lecsaptam erre a Fergie-Kit-re - no nem mintha elfogyott volna egy négyes szemhéjpúderem vagy szemhéjtusom mostanság:


A csomagban található fésűs ecsetnek elengedett a nyél ragasztása, és mivel olyan lehetetlenül széthullott, már nem volt kedvem visszaragasztani, így csúnya dolog, de ki is dobtam.


Ezt a két gyönyörűséget szerintem nem nálam fogjátok látni először, ugyanis Edina, a lakkomlakkom.hu háziasszonya két Colors by Llarowe körömlakk árnyalatot hozott létre a Naillanddel kooperálva, ezek a lakkok pedig most beköltöztek hozzám:







Aliexpress


A Teen Wolf sorozatfüggőségemet erősítendő, vagy épp enyhítendő, triskele medálos nyakláncom is lett, bár mondjuk nem álltam volna féllábon addig, amíg megérkezik. Majdnem 5 hónapot vártam erre a pár dolláros bizsura, hát nem volt egy egyszerű rendelés :(

Emellett fogkrémekre és egyéb tubusos termékekre illeszthető kinyomóeszközt is rendeltem, na ennek most abszolút nem tudom a magyar nevét. Ezt a kis műanyagot a tubus végére kell illeszteni és ezzel a lehető legtöbb terméket tudod kinyerni belőle.




Müller, Rossmann


Duchesse vattakorong: 395 Ft
Victoria's Secret testpermet: 4.150 Ft
Rimmel SalonPro körömlakk - 444 Seduce árnyalat: 695 Ft
Rival de Loop pirosító: 500 Ft

Továbbra is a tökéletes vattakorong nyomában vagyok, ezt a Müllerben zsákmányoltam 395 forintért, remélem, beválik!
Ahogy a Müllerben nézelődtem, megakadt a szemem egy Victoria's Secret feliraton és nem akartam elhinni, hogy ez itt, Magyarországon, eredetiben létezik? És egy drogériában árulják? Ahol meg tudom venni? Mivel mindegyik hitetlenkedő kérdésemre igen volt a válasz, így a lilára le is csaptam boldogan :)

Egy szürkés, krémes lila Rimmel lakk már megint képes volt elcsábítani és már megint szidom magam, ugyanis szerintem csak az én körmeimen képtelen megszáradni ez a márka, grrr! Még 10 perc elteltével sem tudom anélkül végighúzni óvatosan az ujjamat a lakkozott körmöm felületén, hogy ne lenne még ragacsos :(
A Rival de Loop leárazásán találtam a Rossmannban ezt a pirosítót, azonnal megakadt rajta a szemem, igazán üde, gazdag, lazacos narancs árnyalat.




Women' Secret


Sex and the City pizsamaszett: 8.995 Ft helyett 6.295 Ft

Amelyik ikonikus sorozat másnak a Jóbarátok, vagy a Pretty Little Liars, az nekem a Szex és New York. Még fiatal tizenévesként a német Pro7-en kezdtem el nézni és mind a mai napig képes vagyok bármikor megnézni pár évadot sorozatrészt, akár a Story4 adja, akár például előkapom a DVD-gyűjteményemből.
Amikor pedig megláttam, hogy a fázós énemnek kitették ezt a hosszú, puhi pizsamanadrágos, hosszúujjú felsős verziót és ráadásul volt még a méretemben, azonnal tudtam, hogy cselekednem kell :P



A pizsama-szekcióm frissítése a következő zsákmányos bejegyzésemben folytatódik, így mostanra, 30 éves koromra nőttem ki a madaras teszkóban anno kapható, 250 forintos, pamut, laza kisnadrágokból (jó, ők boxeralsóként árulták eredetileg) és a 8 éve használt, alvós pólóim is nagyon a végét járják már.



Melyik a kedvenc szerzemény a fentiek közül? Ti is Szex és New York fanok vagytok? :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. SATC *-* jóféle felső ^_^
    Én is rendeltem pár pólót...de hiába a méret tábla...kicsik lettek, Úgyhogy jövőhéten csere lesz belőle. Használd őket az egészséggel, te is mindig szuper ajándékokat adsz ^_^

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó dolgokat vettél, az Orgasm pirosítót ezer éve vártam, hogy újra feltöltsék iparfümérián, most, hogy megtörtént, azonnal be is szereztem egyet. :D

    VálaszTörlés
  3. A Woman's Secretben en is belebotlottam a SATC kollekcioba es visitottam a gyonyorusegtol :D en a neszeszert vettem meg. :)

    VálaszTörlés
  4. A Woman's Secretben en is belebotlottam a SATC kollekcioba es visitottam a gyonyorusegtol :D en a neszeszert vettem meg. :)

    VálaszTörlés
  5. SATC volt tinikorom kedvenc sorozata. :)
    A pirosítóról tesztet! *.*
    VS-től nekem a gyömbéres cuccok a kedvenceim. Most épp testápolóm van.
    A falkával (csak így hívjuk a baráti társaságunkat :D )nekünk Teen Wolfos pólónk lesz. XD

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész