Shopping: Lush, Women' Secret, Oysho, Látomás, Deichmann, Rossmann, tesztelésre érkezett termékek

Ha másra nem, hát arra volt jó ez a Húsvét, hogy egyrészt elkészüljön az új konyhánk, másrészt pedig összeszedtem minden vásárolt cuccomat és egyetlen bejegyzésbe sikerült is őket beillesztenem, így már nem vagyok lemaradásban semmi akciós cuccal és a fotózásra váró tárolóm is kiürült.
További öröm, hogy már csak pár darab fürdőbomba/fürdőgolyó/fürdősüti maradt a kis szürke, fürdőszobai kosárkámban, így itt volt az ideje, hogy a húsvéti nyalánkságok között körülnézzek a Lush-ban és az orrom, valamint a hangulatom szépen rávezessen az igazán nyami újdonságokra.






Deichmann

De elsőként az év cipellőiről ejtsünk szót: a Deichmann ezerszer jobban fekszik a lábikóimnak, mint pl. egy Reno vagy egy CCC. Sokkal többször fogok ki jóárasított és kedvemnek való darabokat és ennél az üzlethálózatnál érzem úgy, hogy a legtökéletesebben illenek a cipőik a lábamra. Ezeket a kijelentéseket pedig tovább is lehet fokozni, ugyanis a szürke, bőr bokacsizma utolsó, hibátlan darabként, 39-es méretben várakozott arra, hogy megpillantsam, felpróbáljam és csillogó tekintettel közöljem a zurammal, hogy bakker, ebben beépített lábsimizők vannak! Kettőt nem léptem, de már olyan puha és komfortos közegben érezték magukat a csülkeim, hogy azt el nem tudom mondani!
Az már csak hab volt a tortán, hogy féláron volt és mivel a mellette lévő, barna bokacsizmát is hozzácsaptam a vásárláshoz, utóbbinak is megfelezték a már eleve akciós, felezett árát. Ja, azt mondtam már, hogy lerobbanthatatlan a lábamról?


Szürke, bőr bokacsizma: 14.900 Ft helyett 7.450 Ft
Barna, velúr bokacsizma: 7.990 Ft helyett 3.995 Ft mínusz 50%



Women' Secret

Nem lesz ez így jó, ha rákapok erre az üzletre, mert egyrészt pénzem nem marad, másrészt pizsama-nagyhatalom leszek és hát ez nem annyira kifizetődő biznisz. Sebaj, most leálltam, a múltkori Szex és New York-os pizsi mellé csatlakozott a baloldali, szürke-fekete-fehér, vastagabb, ámde szellős anyagból varrt, hosszú ujjú pizsike, a feliratos példány pedig csakis és kizárólag a felirata miatt jött haza velem - nomeg azért is, mert volt belőle a méretemben. A fehér, hosszú ujjú felsőhöz világosszürke, hosszú pizsinacit adtak a szettben és iszonyatosan gyűrődik, úgyhogy az erre érzékenyek már szedhetik is elő a vasalót :)


Szürke-fekete-fehér pizsamaszett: 10.495 Ft helyett 4.995 Ft
I'll make the coffee pizsamaszett: 6.995 Ft-ra leárazva



Oysho, Látomás


Oysho óriás, kék sál: 1.595 Ft-ra leárazva
Látomás kötött, lila körsál: 1.900 Ft

Mindkét sál a tavaszi balgaságom eredménye, ugyanis mindkét alkalommal sál nélkül indultam útnak, aztán útközben hasított belém az átfagyás felismerése, így gyorsan beugrottam egy nyakmelegítőért mindkét alkalommal.



Lush

Nem tegnap volt, hogy megvettem ezt a két fürdőalkalmatosságot, így annyira emlékszem most, hogy a tojásosnak egészen erőteljes, ámde tetszetős illata volt, a sárga, instant napocskának pedig mázas almáspite illata...gyilkosan hangzik, nemde?
A kék tojgli dupla annyiba került, mint a többi fürdőbomba, illetve azt az információt kaptam hozzá az üzletben, hogy meglepetésterméket is rejt ez a kétalkalmas fürdőtojás. Nem bírom kivárni a következő elfogyott termékes bejegyzést, így már most elmondom, hogy pár pillanat alatt feloldódott a vízben, így semmi maradék 50%-ot nem volt esélyem onnan kiemelni, pluszban pedig a beígért terméket sem tartalmazta a tojás. Viszont az az almáspite illatú, ójajj! Érzem, hogy éjszakai zabálás lesz a vége...


Humpty Dumpty fürdőtojás: 2.890 Ft
Fizzbanger fürdőgolyó: 1.390 Ft



Rossmann

Én tényleg csak egy délutáni csokiszeletért ugrottam le a Rossmann-ba, erre az alábbiakkal tértem haza. A vattakorong a Rossmann, saját márkásának lecserélésére lett beszerezve, a Rimmel alapozó+primer csomag pedig a legvilágosabb, 100-as árnyalatban is rendelkezésre állt a szinte még érintetlen állványon, így én ezt égi jelnek tekintettem a Cullen-klán leszármazottai nevében. A Labello tégelyes ajakápolój az internet világa szerint nem egy pocsék termék, a kókusz pedig nagy kedvencem, így ha már kókuszos csokira nem is tudtam lecsapni, egy kókuszos ajakápolóra igen:


Nivea vattakorongok: 546 Ft-ra leárazva
Rimmel alapozó&primer multipakk: 2.699 Ft
Labello tégelyes ajakápoló: 711 Ft-ra leárazva



A fényképen echte kéknek tűnő, valójában azonban lila szemhéjpúder-duó a súlyos lila-függőségem enyhítéseként került hozzám Nettitől, a Jessup ecsetet pedig megnézem, mennyire válik be nekem a nem túl nagy szemhéjamon satírozásra.
A Dove intim mosakodógélt féláron dobálták utánam a Rossmannban, így elkaptam egyet és hazahoztam.





Tesztelnivalók

A Syoss hajszínmegújító hab után ilyen gyönyörű barna hajat álmodtam meg magamnak, amiben segítségemre van a Henkel, így mivel előzőleg is Syoss hajfestékkel igyekeztem elfedni a lenövőfélben lévő, szőke melírtincseimet, így ők lesznek a következők a hajszínfrissítésben. Az új munkahelyre pedig nem árt lenövésmentes frizkóval belépni ;)
A tesztcsomagban legnagyobb meglepetésemre egy tökéletesen irodakompatibilis Adena körömlakk is helyet kapott, nagyon megörültem neki!




Az AVON nem is olyan régen rukkolt elő az új, matt rúzsvonallal, hát nem is én lettem volna, ha nem egy kávés árnyalatra indul be a nyálelválasztásom, amely a valóságban egy brutális, matt tégla-árnyalat :)
A szárazsampon-naplók folytatódnak a blogon, az első kísérlet után két új delikvenst tesztelek: az egyik az AVON szárazsamponja, a másik pedig a megosztó, Aussie márka terméke. Rövidesen érkezik a következő bejegyzés e témában!



Az Azure bio tusfürdőjével most találkozom először, eddig nem voltam rákattanva nagyon a "biozásra", meg is vagyok lepődve, mennyire selymes állagú, jól tisztító tusfürdővel van dolgom. Napokon belül kikerül róla a bejegyzés a blogra, le ne maradjatok! :)




Meséljetek, Ti miket zsákmányoltatok mostanában? Jöhetnek a bejegyzéslinkek kommentben! ;)

Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Jájjj azok a cipellők! :) Imádom mindkettőt! Szuper dolgokat szereztél be!A Pupa duoról lesz teszt? :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt