Music love: minime és a műhold

Amikor még feleennyi idős sem voltam, mint most, hatalmas szenzációnak számított nálam, hogy anyumnak sikerült egy kis műholdberendezésre szert tennie, amely által közvetlen hozzáférésem lett a különféle külföldi, de legfőképpen német csatornákhoz. Akkoriban ismerkedtem meg a sitcom műfajával is, amelyről eleinte azt hittem, hogy a sit down and watch the comedy rövidítése, elvégre én leülök nézni, ők meg szórakoztatnak engem a poénjaikkal :)
A hétvégéim nem telhettek volna anélkül, hogy ne lestem volna a BravoTV legújabb adását, vagy a Top of the Pops című műsorban ne dúdoltam volna a nagy slágereket a fellépőkkel. Emellett 
A mai bejegyzésben ma már rettenetesen cikisnek számító, akkoriban számomra ikonikus számokat hallgattam, a kommenteknél írjátok meg, volt-e közös kedvencünk!


Oli P...ójajj, mennyire odáig voltam ezért a tökéletes arcú srácért! *-*





Hmm, mintha sok, szerelemmel kapcsolatos dalt hallgattam volna akkoriban...:




Akkoriban azt hittem, ez a 4 gyerek sokra viszi majd később, de korán eltűntek a süllyesztőben:




Közepesen lassú fenékrázás:




Micsoda szenzációnak számított a klasszikus zenét keverni a modernnel:




Sulibulin körben táncolós és a betűket a refrénnél ordibálós:




Szerelmes voltam az egész Echt-jelenségbe, a BravoTV slágerlistájánál külön izgultam, hogy jó sokáig ne taszítsák le őket az első helyről:




Aztán jött ez a lány a nagy nagy világával és megtette. No. 1. lett a slágerlistákon:



Sasha-t is jóképűnek tituláltam akkoriban (Reni, hát mi volt akkor az ízléseddel???)




Még Blümchen kazettám is volt:




És kidülledt szemekkel figyeltem a klipet és hallgattam a dalszöveget - egészen durván rebellis volt akkoriban:





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt