Inspiratonal moments #23


A tavasz első napsugarai. Amikor már nyitva mered hagyni 3 másodpercnél hosszabban a bejárati ajtót, amikor az éjjel lerúgott takaró (a 3-ból) már nem hiányzik, amikor nem csak a tűzforró teában látod az esti folyadékbevitelt. Tavasz van. Ugyan kora reggel deres háztetők figyelnek a házak árnyékos oldalán, de el kezdett éledezni a természet. Tegnap délután valamiféle bolygóállásnak köszönhetően olyan energiabomba voltam, hogy még én is megdöbbentem saját magamon :) És ez innentől már csak jobb lesz, nem csak a természet, de a sejtjeim is felélednek, juhú!




A glitter is lehet űbervagány:





Mévep fippampoppam:




Dzsungellány:











Életem tengerpartja:



Ütős tekintet:









Tészta jöhet nekem bármivel. Most éppen gombával és tejszínnel:



Néhanapján megkívánom én is a pirosat:








Ha a kezdet ilyen, a befejezés sem lehet rossz:



Step by step:





Bogyósgyümis, lila fagyit szívem szerint az év 365 (idén +1) napján ennék:




Ilyen lábakkal én is folyton vigyorognék:





Just wow:





Komoly végzet asszonya:











Ez itt én vagyok, a vasárnapi ebéd elfogyasztása után:





Kellkellkellkeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllll:




Itt most egy picit meghaltam, köszipuszi:



Feleennyi idős szeretnék most lenni és az idei Coachella fesztiválon kívánom szétbulizni a fejemet:









Ha túl sok tojás lapul a hűtő mélyén, az ütős reggeli kipipálva:




Szürke&barack=love





Megvaaaaaaaaan! Aztékmintás bögrét kérek szépen szülinapomra:




A kék szín eleve a szívem csücske, de most mondjátok meg: hogyan lehet ennyire gyönyörű egy magassarkú??? *-*




Imádom ezeket a felhőpokrócokat:



Az első gyűrűt akarom...na jó, jöhet a második is...jesszus, a harmadikat ki ne hagyjuk már! :)




Cannoli, eszpresszó, szerintem Olaszországban járunk:




Tetőtől-talpig én:







Cicám, ez nem fúvós hangszer!



Miss Independent:



Toronymagasan vezet nálam ez a desszert:




Bele fogok lassan esni a dizájn miatti futócipővásárlás csapdájába, aminek a folyománya a futás lesz...:












Meséljetek, mivel töltöttétek a hosszú hétvégét?

Pusza: Reni





Megjegyzések

  1. Én ablakot pucoltam. :D Meg cipősgardróbot organizáltam.
    Az első képről a cipő tetszik legjobban. A gyűrűk és a manik is nagyon tetszenek. Meg a piros ruci.

    VálaszTörlés
  2. A gyűrűket én is kérem szépen :-) A hosszú hétvége edzéssel és munkával telt, de azért egy kis pihi és blogolás is belefért. Hiába no, nekem a hétvége általában pont nem hétvégére esik :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt