Inspirational moments #22

Nem hittem volna, hogy ennyi idősen évesen függője leszek egy tinisorozatnak, én magam sem értettem, milyen szinten szippantott be a rajongótáborába az MTV Teen Wolf című, nevetségesen ostobának induló, aztán körömrágósan izgalmas és félelmetes sorozata. De megtörtént. És most itt állok, hogy ma látom az évadzáró epizódot és már azon filózom, hogy mihez fogok jövő héten ilyenkor kezdeni a szabad estémen #fangirlproblems ;)


#keepcalm:




Jogos, ez legalább nem hervad el :)



Nem látta valaki azt a szelet karamelltortát? Fényt kaphatott, vagy mi:



Már tavaly megőrjítettek Instagramon ezek a kerek, aztékmintás strandtörölközők, szóval idén be KELL szereznem egy ilyet:



Könnyfakasztóan tökéletes:



Imádom ezt az ékszer-áradatot:



A párna, vagy a tesó a puhább?


Bűvös ösvény:



Több teret a sárgának!



Nálam ez a vendégváró:



Ohhohho, de szép vagy!



Most kb. bármit megadnék egy ilyenért vacsira:



Az én színem:



Wow:



Az ezüsttel kombinált rózsaszín sokkal üdébbé teszi az összképet és így már nekem is kezd tetszeni a pink ezen árnyalata:



Jó, azt a szeletet vedd el, a tányér a többi tortával itt marad nálam:



Summer is calling my name:



Egy picike napraforgótábla:



Na az ilyen világítóan kék topánok jöhetnek nekem!



Lassan begyűrűzik a kerti partik szezonja, juhú:



Sun. Sand. Salt. Summer.



Háttérkép-gyanús:




Észveszejtő ez a nedves csillogású, lila szemsmink:



Ó, azok a toszkán dombok és a közöttük örvénylő, hajnali köd...:



Hmm, de rég használtam már barna színű körömlakkot:



#frozenberryheaven:



A divat változik. A stílus örök.



A csokoládébarna padlótól mindig elgyengülök:



Ha testet lehetne cserélni, akkor minden fenntartás nélkül Emma Stone-t választanám - a Könnyű nőcske című film óta azon filózom, hogy a filmbéli karaktere vajon a nem létező ikertestvérem? Amúgy meg csupa báj ez a lány:



Te ne szemezz velem, mert menten megeszlek!



Ki mit tervez a hosszú hétvégére?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Ejj, de guszta az a sokféle kávé! Mondom ezt így nyolc óra tájt... A nyarat már én is nagyon várom, bár én azt is el tudnám viselni, ha egész évben csak nyár lenne...

    VálaszTörlés
  2. Azt hiszem,hogy ideje nekem is elkezdenem a sorozatot :D
    Kávééét. Ma extrán felmérgelődtem. Kávé elvonási tüneteim voltak, és egyetemre beérve az egész rám borult a pohárból :(( Ráadásul kurzusom volt,így két órán át kávésan,de kávé nélkül kellett ülnöm. Kínzás volt!Szóval kérném a kávékat és a tortákat/kajákat (nem érdekel a diéta :D ).
    Hiányzik a tacskóm :(

    VálaszTörlés
  3. Abba a tacskókupacba belehemperednék. :D
    Se Teen Wolf se Vampire Diaries... :-/ De legalább be tudom pótolni az Originalst. :P

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt