Inspirational moments #21



Rendkívül jó érzés magma mögött hagyni a februárt, mert akármennyire is akartam volna szeretni a maga 29, szökőéves napjával, olyannyira nyomasztó és lehangoló volt. Küzdöttem, nagyon akartam, megszenvedtem, újraindítottam saját magam, de kimerültem, elfáradtam: felmondtam a jelenlegi munkahelyemen. Féltem ezt a lépést megtenni, az utána lévő időszaktól pedig annál jobban tartottam, de úgy tűnik, az égiek most kegyesek hozzám és igyekeznek megértetni saját magammal, hogy igenis értékes ember vagyok - ez utóbbi állítást sikerült a jelenlegi helyen földig rombolni.
Szóval új hónap, új kezdet, már március van, hamarosan megint egy évvel öregebb leszek, de most nem érek rá ezen rágódni :)


Íme őfelsége: a NYAKÉK



Nézd már, mennyi lépcső!







Jóvágású fiúcska:




Ezt. Most. Így. Reggel.





Bohémságos nyarat akarok:




Ezen a héten ezzel borzoltam magam és mások kedélyeit is:





Szofisztikált mani ;)




Lágyság és éles kontraszt egy képbe sűrítve:




Kéken világító szemhéjakat mindenkinek!





Tavasz illatot szipkázni, ahh:





Okkersárga, mustársárga, teljesen mindegy, de kell legalább egy ilyen darab egy lány gardróbjába:



Rebarbarás koktélparti:









Életem lila ruhája:




Mindenkinek ilyen csodás, tavaszi reggeleket kívánok:




Az élet csillogós oldala:





Ilyen árnyalatot körömlakkban:








Me at the beach:









Legújabb kattanásom a padlizsán - bármilyen formában:




Hordanám:








A német RTL, VOX, SAT1, PRO7 csatornákon lógva rengeteg olyan, bőrápolási terméket reklámozó bejátszásba futottam bele, ahol ilyen fehér homokos, parti füves tengerpartokon forgatták a jelenetet - egy ilyen helyre szeretnék mielőbb eljutni:









Lord of rings:








Kordában tartott:




A TELJES szettet kérem szépen!





Megállnám, hogy megegyem?





Egy csepp nyaklánc:








A tökéletes borostyán szín:





Hourglass termékeket Magyarországra!!!





Tökéletes partifalatkák:





Nem egy basic darab, az biztos:



Kellemes márciust Mindenkinek! :)

Pusza: Reni






Megjegyzések

  1. Ez az új munkahely? Nem jött be?
    Szuper képek, mind :) Főleg a maccs, az elit pasi, az összes kaja-pia meg a lila ruha, fantasztikus!

    VálaszTörlés
  2. Nekem van pillangószínű lakkom, egy leárazott OPI a Müllerből, csodaszép :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt