Fashion: Les Copains - Fall Winter 2016/2017

Ahh, ez kell most! Egy olyan kollekció darabjait megnézni a meleg szobából, ami konkrétan egy pohár forró kakaóra emlékeztet, amit a kedvenc, belebújós pulcsinkban ücsörögve kortyolgatunk - legalábbis nekem most erre van szükségem, veszettül átfújt most ez a "tavaszi" szél, pár km-re tőlünk pedig ma még havazott is...mondanom sem kell, hogy nem voltam kellőképp felkészülve a fagyhalálra. Azonban ahogy egyre-másra haladnak el ezek a kötött ruhaköltemények a bemutatón, mintha én sem fáznék annyira :)

Most azt kell mondjam, hogy a minta nélküli példányok állnak közelebb a szívemhez, a cseresznyemintával pl. nem nagyon tudtam azonosulni, nem úgy, mint a fényes, bronz színű kabátkákkal - ide nekem egyet, azonnal! *-*

A sejtelmes és klasszikus fekete csipke mellett a trapézujjú pulóverek és blúzok egészen vagány megjelenést kölcsönöznek, én már most várom, hogy utóbbi pulóverek a boltokba kerüljenek és felpróbálhassak közülük párat.






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt