Ugrás a fő tartalomra

Elfogyott termékek 2016/3: BOMB Cosmetics, Lush, Schwarzkopf, Batiste, Bioderma, Pantene, Maybelline, AVON, Catrice, Essence, Vichy, Bionsen, Gerovital Plant, Himalaya Herbals


Ebben az elfogyott termékes bejegyzésben következik be az a történelmi pillanat, hogy életem első Maybelline Color Tattoo-jának a végére értem. Elfogyott. A tégely kiürült. Még magamnak is bizonygatnom kell, hogy igenis képes vagyok egy sminkterméket teljes egészében elhasználni, amely mit sem bizonyít jobban, minthogy tökéletesen bevált nálam ez a cucc és gondolkodás nélkül őérte nyúlok, ha bombabiztos szemsminket szeretnék.
Ez most egy nem kis elfogyott termékes bejegyzés lesz, a végén fürdőbombás minivideókkal :)









Sminktermékek


Maybelline Color Tattoo - On and on bronze
Életem első, tégelyes szemfestéke elfogyott, nagyon-nagyon szerettem! 2 évig biztosan használtam, az esetek 99,9%-ban egy szintetikus, lapos ecsettel vittem fel a szemhéjam egészére, ahol még 10 órával később is tökéletesen mutatott, nem kopott meg, nem mászott el, helyette ott ragyogott a kék szemeim fölött, a maga bronzos, csodás valójában. Nagyon de nagyon ajánlom kékszemű hölgyeményeknek, veszedelem, amit 2-3 ecsetvonás művelni tud a tekintetünkkel! :)

AVON Brilliant Shine - tubusos szájfény
Ezer éve+1, amióta megvan ez a szájfény, ideje megválnom tőle, mert tényleg csak a helyet foglalja a fiókomban, nem pedig az ajkaimon. Cuki, barackos árnyalatú szájfény volt, amíg volt.

Essence csillámos szemhéjtusok - Breaking Dawn trendkiadás: kék&lila
Menthetetlen Twilight-rajongó vagyok, erre a trendkiadásra pedig boci szemekkel csapattam le a zurammal, és amennyire örültem nekik, olyannyira volt csapnivaló a minőségük: alig akartak megszáradni, ha megtették, akkor is olyan érzés volt, mintha hajzselét kentem volna fel tusvonal helyett, a pigmentáltsága pedig tízszeri áthúzás után is olyan volt, mintha maximum egyszer húztam volna át a szemhéjamon a tust.

Catrice Longlasting szemceruza vízvonalra
Mire eljutottam odáig, hogy használjam, beszáradt. Ilyennek sem találkoztam idáig, hogy egy ceruza beszáradjon, bár nagy valószínűséggel a krémessége okozta gyors vesztét.




Hajravalók


Schwarzkopf - Drei Wetter Taft hajlakk, ultra strong
Idejét sem tudom, mióta birtoklom ezt a hajlakkot, de már az alján szivárog kifelé a termék, használni sem használok túl sűrűn hajlakkot, így átadom az enyészetnek.

Pantene Pro-V - Intensive Repair sampon
Borzasztóan szerettem volna szeretni ezt a terméket, ezt az elején meg is tettem, azonban még soha életemben nem volt ennyire csomós a hajam, míg ezt a sampont használtam :( A hajam hátsó felében, körülbelül abban a magasságban, ahol a copfok szoktak lógni, ott teljesen összecsomósodott reggelre a hajam, teljesen mindegy, mivel és hányszor fésültem ki és nem egyszer kellett ollót bevetni, hogy eltávolítsam a kibogozhatatlan csomót.
Pedig már-már természetfelettien puha és selymes volt a hajam, tényleg azt hittem, hogy megtaláltam életem samponját, erre tessék, így jártam. Nem fogom megvenni ezt a terméket.

Vatika kókuszolaj
Tesztelésre érkezett ez a termék, de azóta, amióta a birtokomban van, egyszer sem sikerült belőle kinyernem ezt a francos kókuszolajat, így szépen le is járt a szavatossága. Csinálhattam én bármit, melegíthettem, dörzsölhettem, énekelhettem neki, egész egyszerűen semmi, még csak egy szándékszerű valami, annyi nem jött ki belőle.

Batiste szárazsampon - Floral
Rendkívül rossz a kapcsolatom a Batiste-al, szinte megkövül tőle a hajam, ha ráfújom. Ez a példány sem volt különb, örülök, hogy végre elfogyott, mert egyrészt hófehér hajat varázsolt a fejemre, másrészt gyűlöltem hozzáérni a hajamhoz, ha Batiste volt rajta, mert olyan érzés volt, mintha egy doboz hintőpor robbant volna a fejemen egy egész flakon hajlakkal együtt.




Zuhanyzó


Bioderma Atoderm olajtusfürdő
Folyékony állagának és rákattanásomnak köszönhetően nagyon gyorsan elfogyasztottam ezt a terméket, a reggeli zuhanyzásaim tökéletes kiegészítője volt, hiszen nem szárította a bőröm, így nem kellett a húzódó, feszülő, száraz bőr érzésével munkába loholnom. Ezt vagy az Uriage termékét szerintem télre meg fogom venni, mert igen jótékony hatással vannak a szinte azonnal kiszáradó bőrömre.

Lush - Popcorn ajakradír
Teljesen ráfüggtem az ajakradírokra, napi szinten használom őket és így 4 hónapig tartanak ki nálam. Ez az egyszerre sós és édes ajakradír remekül radírozott, tökéletes méretű és hatékonyságú szemcséket tartalmazott. Újra fogom venni, miután elhasználtam a jelenlegi, Santa's ajakradíromat.

Pussy Deluxe - Showcat tusolózselé
Ez a tusfürdő a legelső Pixibag-ben lapult és végre eljutottam odáig a fürdőszobai szekrényemben, hogy el is tudjam használni. Hígabb állaga van, mint a megszokott tusolózseléknek, így gyorsabban is fogyott. Főként esténként használtam, mert utána kellett a bőrömnek a téli hidegben a testápolózás. Illatra egy édes, vattacukros élményt adott, nem voltam különösebb rajongója.




Szájápolás, termékminták


Bioderma Sensibio Tolerance+ arckrémminta túlérzékeny bőrre
Ezt a kis tubusos mintát 2 alkalomra használtam el, nem hagyott bennem mélyebb nyomot a hatékonysága, mivel nem az én bőrtípusomra fejlesztették ki.

Gerovital Plant éjszakai arckrémminta
Most ezeket a Gerovital Plant termékmintákat használom éjszakai arckrémként, ezekhez adagolom a Kiehl's Midnight Recovery Serum cseppeket és gyönyörűen egységes arcbőrrel kelek reggel.

Vichy Aqualia Thermal Spa De Nuit éjszakai arckrémminta
Ezt is elhasználtam, bár nem rajongok érte, mert túlságosan zsírosítja a bőröm és reggel diszkógömbként ébredek.

Biotherm Biosource - krémes arclemosó száraz bőrre
Olyan, mintha egy lágy szufléval mosnék arcot, tényleg rendkívül jó érzés ezt a könnyű arclemosót magamra kenni. Szépen tisztít, az én kombinált-zsíros bőrömet azonban szárítja.

Himalaya Herbals - Sparkling White fogkrém
Valahogy hasonlóképpen nem működött nálam ez a fogkrém, mint a Curaprox, mert sajogtak tőle a fogaim. Nem fogom megvenni teljes kiszerelésben.




Fürdőbombák, fürdősütik


BOMB Cosmetics - Krémes mangó fürdősüti
Mangó és vanília egyvelege alkotja ezt a fürdősütit, rendkívül jól hidratál, ez a kellemesen olajos filmréteg a bőrömön kiüti az aznapi és a másnapi testápolózást is.







BOMB Cosmetics - Hibiscus Blossom&Neroli Brulée
Ezt a terméket a csomagolása alapján 6 alkalomra is felhasználhatjuk a fürdővizünkben, én a felét céloztam be, nagyjából az első használat után a termék kétharmadát emeltem ki a vízből és passzintottam vissza a műanyag csomagolásába, mert tényleg túl sok olajat engedett ki magából. Amitől viszont sajnos első használat után megutáltam a terméket, az a díszítésnek szánt virágok elázása, mert konkrétan szivacsos gézdarabok úszkáltak mellettem fürdés közben a kádba, amiket aztán a víz leengedése után szedegethettem ki a kádból.









Nektek mik fogytak el az utóbbi időben?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. A Catrice szemceruza nálam is beszáradt, az összes színben, ami megvolt...

    VálaszTörlés
  2. A Brulée-virágok valóban igencsak érdekesek lesznek a vízben... Viszont ez a fürdősüti nekem is megvolt, és a teljesítménye tetszett, meg az illata is. Azt hiszem, legközelebb használat előtt leszedem a virágokat, hogy ne úszkáljanak mellettem trutymákos darabok :-D

    VálaszTörlés
  3. Micsoda történelmi pillanat lesz az, majd ha az enyém is elfogy, pedig még a közelében sem vagyok, csak egy nagyobb mélyedés van benne eddig, remélem nem szárad ki időközben. :D Mostanában a Taupe-ra kattantam rá a bronz helyett, az is szuper.

    VálaszTörlés
  4. Pedig a Vatika termék érdekelt volna, hogy mit tud. A CT elfogyasztáshoz gratulálok! Látszik, hogy szeretted használni.
    A Bioderma tusi pedig tényleg jóféle, elég puha lesz tőle a bőr, szerintem leold egy csomó koszt, így amit más látatlanban rajta hagy. Az áránál ugyan kicsit vastagon foghat a ceruza, de jövőre én is gondolkodom rajta komolyabban, hogy megvegyem az utánpótlást.

    VálaszTörlés
  5. Nekem még soha nem sikerült elfogyasztanom egyetlen szemhéjpúdert sem, úgyhogy most jól megölelgetlek virtuálisan, szuperügyes vagy! :) Nálam a festékek legtöbbje vagy a kukában végzi a lejárt szavatossági ideje miatt, vagy a földön, mert leejtem őket és összetörnek. :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.