Elfogyott termékek 2016/2: Johnson&Johnson, BOMB Cosmetics, Fa, The Body Shop, Curaprox, Balea, Himalaya Herbals, Clarins, AVON, Listerine, Isana, Biotherm, La Prairie


Igyekszem, tényleg igyekszem elhasználni azt a temérdek mennyiségű piperét, ami a fürdőszobai készletem részét képezi, rengeteg flakon került ki a polcokról, de mintha meg sem történt volna, ugyanis nem lett helyette ott több hely. És eskü nem vásárolok annyit, amennyivel vissza tudnám tölteni, szóval valamiféle összeesküvés-elmélet áldozatai vagyunk. Én meg a szekrényem.
Nem kevés csalódást fog tartalmazni ez a mai bejegyzés, de igencsak felszabadító érzés a nem bevált dolgoktól megszabadulni, higgyétek el! :)











Johnson's extra rich body lotion testápoló

Nagyon tartogattam a kedvenc Johnson's testápolómat, de muszáj volt elhasználnom végre, mert helyet kell adnia a többi flakonnak is. Ez a testápoló egy igazi jolly joker egyébként, mivel könnyed, vizes formulája rendkívül gyorsan beszívódik és selymes tapintású lesz utána a bőr. Aki a nyár (hihi) közeledtével szeretne egy könnyű, egyáltalán nem fullasztó testápolóra lecsapni, ez lesz az a termék, amit le kell emelnie a polcról.

Fa Nutriskin izzadásgátló dezodor 48 órás védelemmel
Egyetlen alkalommal sem kellett szerencsére tesztelnem 2 napon keresztül a dezodor hatását, de mivel a befújást követően 2, vagy 10 óra múlva sem akadályozta meg az izzadást, helyette simán "csak" keveredett a dezodor illata a testhőszabályozásért felelős verejtékmirigyek végtermékével, így nem ragaszkodom az újravásárláshoz, mivel semmiféle extra védelmet nem nyújtott.


Balea Trend It Up szárazsampon
Az utolsó, régi flakon ebből az istenien jó termékből, vérzik is rendesen a szívem! Nem akarom az új, vaníliás illetve málnás kiadást, a régit akarom vissza! #dackorszak Bármikor újravenném, de hát nem tudom, kedves DM!

The Body Shop - argánolajos testradír
Örültem, hogy ennek a tégelynek a végére értem, mert továbbra sem szerettem ezzel a salakra emlékeztető, durva szemcsés termékkel bőrt radírozni. Számomra olyan volt a használata, olyannyira fájlaltam közben a bőrömet, mint amikor lázas betegen állnál neki kb. bármivel bőrt radírozni - egész egyszerűen fáj a bőröd, kellemetlen, nem akarod ezt az egészet. Nem tartottam magam eddig puhánynak, ami a radírozószemcsék erősségi fokát illeti, de ez már túllépte nálam a kellemesen hatékony jelzőt. Nem veszem újra.






Listerine Total Care - Clean Mint szájvíz
Elfogyott a kínvallató! Ez az istentelenül erős szájvíz rendkívül lassan fogyott, gondolkodtam rajta, hogy felhigíthatom-e egy kevés lidokainnal... Teljesen mindegy, milyen állapotban volt az ínyem, lángolt, csípett, szúrt, fájt, amíg végigöblögettem a szájpadlásomat ezzel a cuccal. Miután végeztem a szájvíz használatával, a visszamaradt, erős alkoholos íz azt az átbulizott éjszakát juttatta eszembe, amikor egy egész üveg blue Curasso-t nyammogtam el egymagam. Semmiképp sem újravásárlós, ez bitang erős és nem a jó értelemben :(

The Body Shop - BB krém teafaolajjal
A teafaolaj a papírforma szerint gyulladáscsökkentő hatású, ami az én esetemben úgy mutatkozott meg, hogy a nap végén, mikor le kellett mosnom az arcomról a BB krémet, az mindig legalább 4-5 gyulladt pontot segített létrehozni az arcomon. Örültem, hogy végre kiürült ez a tubus, ami rendkívül hosszú ideig kitartott, szívós egy példány, annyi szent! Semmiképp sem újravásárlós.

AVON Solutions P.M. - éjszakai krém
Elfogyott, nem volt vele különösebb gondom, a Kiehl's éjszakai szérumot könnyedén bele tudtam dolgozni. Most van pár éjszakai krémem talonban, azokat tesztelgetem.

Clarins arctisztító tonik
A reggeli arctisztításnál vetettem be ezt a mini kiszerelést, így is legalább 4 alkalomra elegendő volt, bár semmi extrát nem nyújtott azon kívül, hogy szépen tisztított és nem gyulladt be tőle a bőröm.






Biotherm Aquasource nappali hidratáló krém
Sajnos nem lett a kedvencem a Biotherm terméke, ugyanis végig éreztem, hogy ül valamilyen krém az arcomon.

Biotherm Biosource nappali hidratáló fluid
Ezt az állagot sajnos nem tudtam értelmezni, mert konkrétan olyan híg és színű volt, mint a víz, így amikor kibontottam a csomagolást, akkor kicsorgott belőle a termék, így az arcomra egy csepp sem jutott.

Isana vattakorongok
Eddig imádtam, most viszont formulát váltottak és durvább tapintású lett, amit a bőröm már nem feltétlenül visel el a továbbiakban, így más termékek felé kacsintgatok.

Himalaya Herbals Nourishing Skin Cream arc- és testápoló
Valahogy mindig is szkeptikus voltam azokkal a termékekkel szemben, amit a testre, nyakra és arcbőrre egyaránt lehet kenni - tessék, most az egyszer kivételt tettem és nem feltétlenül profitáltam belőle: nehéz, egész nap az arcomon csücsülő, Nivea-érzéshez hasonlót produkált a Himalaya Herbals ezen terméke, ha pedig reggel picit kimelegedtem, mert sietősebben kapkodtam a lábaimat a szokásosnál, hogy elcsípjem a járatomat, akkor csúnyán aláizzadt a bőröm és képtelen volt lélegezni a krémréteg alatt. Nem fogom megvenni nagy kiszerelésben.

La Prairie szemkörnyékápoló zselé
Nagyon lassan fogyott ez a kék zselé, amit a szem alatti karikákra vittem fel reggelenként, viszont első felbontás után nagyon hamar besűrűsödött a felbontás helyén, így nem volt olyan jó a felhasználói élmény, hatását tekintve sem tudok semmi extra hatásról beszámolni.






Curaprox Enzycal Zero fogkrém
A Pixi által sikerült összeismerkednem ezzel a márkával, a fogaim viszont nem örültek ennek a találkozásnak, mivel a fogkrém használata során érzékenyek lettek a fogaim és sajogtak egész nap. Pár használat után szerencsére elfogyott, semmiképp sem fogom megvenni.






Bomb Cosmetics - Let it snow fürdőbomba
Babakék, ezüstcsillámos, hidratáló olajokat nagy dózisban tartalmazó fürdőbomba, pont az egyik havazós nap estéjén vetettem be idén, szerettem.


video







BOMB Cosmetics - Cooltide
Brutális mennyiségű tápláló olaj, brutális mennyiségű csillagocskával - olyan sok oldódik ki belőle, hogy alig hittem el, a fürdővízben pedig folyamatosan örvénylett körülöttem egy egész galaxis, szuper fürdőélmény! Nézzétek meg a videón, hogy pár másodperc alatt mennyi csillag jelenik meg a fürdővízben:


video




Nektek mik fogytak el mostanában?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Ha megtaláltad a tökéletes vattakorongot, számolj majd be róla kérlek mert eddig én mindennel befürödtem ami más volt mint az Isana. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Lidl-ös sajátmárkás nagyon jó, annál jobbat még nem találtam! :)

      Törlés
    2. Én is a Lidl saját márkás vattakorongját használom már ezer éve, a legjobb :)

      Törlés
    3. Nekem is az a kedvencem! :) Ár-érték arányban is verhetetlen, 250Ft 140db.

      Törlés
  2. Imádom az ikonikus fürdőbomba-bedobási mozdulatodat a videókban :-D Amúgy pedig kérlek, ha akár málnás, akár vaníliás Trend It Up szárazsamponra bukkansz, vegyél nekem kettőt-kettőt, aztán majd leboltoljuk, mert én eddig SEHOL nem találtam, még Budapesten sem :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnyugodtam, hogy akkor nem az én szemeim lustálkodnak all the time, mert eddig én sem találtam sehol sem :(

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt