Sminkkészlet a nulláról, 5.000 forint alatt


Összeszedettebb, ráérősebb reggeleinken még egy nyugodtan elkortyolt, forró tea és egy tökéletesre húzott tusvonal is belefér az időnkbe, viszont vannak AZOK a reggelek. Amikor nem ébreszt az óra, sikeresen visszaalszunk, vagy a normál időben való felkelésnél hasít belénk a felismerés, hogy aznap korábban kell beérni a melóhelyre. Na, most ez utóbbiról lesz szó. Arról az eszeveszett rohanásról, amikor még a nappali hidratálót sincs időnk felvinni az arcunkra, persze ilyenkor nézünk ki a legleharcoltabban, kipirosodás és tág pórusok jellemzik a bőrünket.

Ez nem maradhat annyiban, muszáj valamilyen helszi szkint varázsolnunk a pofinkra és a kiszemelt járatot elérve máris keressük az utunkba eső drogériát:





Ebben az őrült rohanásban nekem volt nemrég részem, tényleg hatalmas késésben voltam és amennyire kimerültnek éreztem magam az elalvás miatt, ugyanennyire volt épp aznap kiborulva a bőröm is, így fogtam azt a Rossmann-t, ami pontosan útba esik és lábujjhegyen, de tudok magamnak pár percet lecsípni és összeválogattam az aznapi túlélőkészletemet.
Az aznapi, lúzer napindítást továbbgondolva lényegében egy kezdő sminkkészletnek is nevezhető, amit én ott összevásároltam, ebben segítségemre voltak az éppen aktuális, leárazott termékek.

Az alábbi készletből, ha csak a dekorkozmetikumokra koncentrálunk, simán kihagyható a nappali hidratálókrém, illetve aki el szeretné hagyni a körömpingálást, az az akciós körömlakkot is az állványon hagyhatja és helyette az Essence pultról vehet helyette egy szemhéjpúder ecsetet, párszáz forintért:


L'Oréal Triple Active nappal arckrém normál vagy vegyes bőrre: 1.199 Ft
Miss Sporty mono szemhéjpúder smaragdzöld színben: 359 Ft
Astor Lift Me Up ecsetes korrektor: 1.724 Ft
Crystal Nails körömlakk: 486 Ft
Maybelline Great Lash szempillaspirál: 1.199 Ft
Soliteint kollagénes alapozó: 699 Ft

Összesen, arckrémmel együtt: 5.666 Ft


A reggel megtisztított, de a krémezés kihagyása miatt eléggé feszülő bőrömre elsőként felvittem a L'Oréal nappali arckrémjét, majd erre jöhetett az alapozó. A kollagénes alapozó nem éppen a kombinált bőrűeknek lett kitalálva, már nap felénél átfényesedett a bőröm, annak rendje-módja szerint, az ecsetes korrektor viszont tökéletes volt a bőrhibák elfedésére a maga közepes fedésével, valamint a szem alatti, vékony bőrbe szépen be lehetett dolgozni, ütögető mozdulatokkal. Harmadrészt ezt a korrektort rögtönzött szemhéjalapnak használtam, ebbe ütögettem bele a mono szemhéjpúdert - ez utóbbit még kétszer kellett a nap folyamán megismételnem.
A Maybelline klasszikus, évek óta jelen lévő szempillaspirálja nem vitt fel túl sok festéket a pillákra, abszolút kellemesen emelte ki őket.
A Crystal Nails lakkjában kellemesen csalódtam, mivel egy vastagabb, vagy két közepes rétegben szuperül fed, hamar szárad, nem mattul be. Igazi, dög piros!


Ami nem az igazi: a kollagénes alapozó nem az én bőrömre való, viszont az akciós alapozók is elvitték volna a keret majdnem felét.
A Miss Sporty mono szemhéjpúderből igencsak sokat kellett felvinnem és nagyon hamar eltűnt a szemhéjamról.
Pirosító, vagy porpúder szintén nem került bele ebbe a rögtönzött készletbe, mivel ecset híján a kézzel, vagy púderszivaccsal való felütögetés borzalmas eredménnyel járt volna, a pénzkeretet pedig szintén megborította volna.

Ami bejött: mindig is ki szerettem volna próbálni a Maybelline legendás, zöld-pink spirálját és egy megbízható kis sminktársra leltem benne.
A szerintem valaha volt legjobb piros lakkra tudtam lecsapni - miért élt eddig az én fejemben a Crystal Nails egyedül műkörmös márkaként?



Meséljetek, Ti mit válogattatok volna össze 5.000 forintból?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Ha 5.000 Ft-ból kellene jól kinéznem, ugyanezt a L'Oreal kencét biztosan a kosaramba raknám, plusz egy jó BB-t, korrektort és szempillaspirált. Ha még egy kis szájfény és pirosító is beleférne, az már csak a hab lenne a tortán. ❤️

    VálaszTörlés
  2. Én baleás arckrémet vennék, egy szempillaspirált, egy BB-t, talán egy szemceruzát és egy rúzst (Essence például)

    VálaszTörlés
  3. Én tartok bent a munkahelyen egy tartalék neszeszert, benne többek között "nem kedvenc, de szükség esestén elmegy" sminkcuccokkal. Alapozót-korrektort-púdert amúgy sem használok, de pirosítót és szemceruzát mindenképp beválogattam volna az 5000 Ft-os keretbe.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem én be krémet vennék mert abban hidratáló is van meg fed is, sőt bőr problémákra is jó. Egy szempillaspirált, szemöldökfesteket,ajakbalzsamot és ennyi :-D

    VálaszTörlés
  5. Rúzs mindig van nálam, talán szempillafestéket, szemcerkát vettem volna, de sajnos a problémás bőröm miatt tovább tartott volna a termékkeresés, inkább bevágtam volna az otthoni cuccokat a retikülbe, nem vettem volna újat. Nálunk szerencsére nem elvárás a smink, de megjegyzik, ha nincs.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt