Januári kedvencek 2016


Tényleg nem csináltam még idén havi kedvences posztot? Komolyan? Amiatt kérdezgetem, mert nem lehet, hogy ennyire szenilis legyek már most! Na de jobb későn, mint soha, szóval nézzük azt a kevéske terméket, amivel az év első hónapjában operáltam - semmi kirívó, odafigyelést igénylő cucc, csak az, amiben megbízom. Kellett néhány stabil pont ezen a félelmetesen bizonytalan munkafronton:













L'Oréal Mythic Oil hajvégápoló olaj
Ezen a héten levágattam a hajam, így a száraz hajvégeknek búcsút inthettem, egyúttal a három pumpálásnyi olajozásnak is - innentől mindössze két pumpálásnyi olaj elegendő lesz a hajvégeimre. Eléggé bőszen használgattam ezt a terméket, nem volt olyan hajmosás, hogy kimaradt volna ez a lépés, ez a ma tavasz van, holnap tél, holnap után megint tavasz nagyon meggyötörte a hajamat.

Kiehl's Midnight Recovery Concentrate éjszakai szérum
Két csepp a pipettás adagolóval az éjszakai arckrémemhez aznap estére és másnap reggelre ha más nem is, legalább az arcbőröm lenyugszik. Nincs semmi wow-hatás, semmi fél óráig a fejemet dörzsizem, hogy jééé, micsoda különbség, egész egyszerűen annyi történik, hogy szépen, nyugodtan olyanná teszi a bőrömet, amilyennek lennie kéne. Nagyon-nagyon megkedveltem ezt a terméket!

Bioderma Hydrabio micellás víz
Mostanság ő a mindennapos sminkeltávolítóm, rendesen teszi a dolgát, a szemeimet sem csípi, viszont a krémes szemfestékekkel szemben nem tud olyan hatékony lenni, mint a Sensibio H2O társa. De ettől függetlenül szépen és alaposan dolgozik.




Lush Popcorn ajakradír
Nem tudnék már ajakradír nélkül élni, bevallom töredelmesen. Ez az egyszerre édes és sós, tökéletes radírozószemcséket tartalmazó, tégelyes csoda a zuhanyzóm állandó lakója - fel is van pöndörödve a papírja már a tetején :)

Chanel eau de parfum - Chance
Emlékeztek még, mikor az Azúr mint drogéria működött? Na én abban az időben még dolgoztam náluk és amikor működött a szaglásom, akkor igyekeztem közelebbről is megismerkedni a parfümrészleg állandó lakóival és valahogy nem tudtam továbbmenni a Chance-nél. Ottragadtam. Megvettem. Majd miután elfogyott, ajándékba megkaptam. Kezdem úgy érezni, hogy egy meghatározó illatról van szó esetemben. Édes, de nem émelyítően, fejfájósan édes, hanem egy karakteres "virágüzlet-illat". Mint amikor belépsz és nem csak rózsa vagy nem csak tulipán illatot érzel, hanem ezek kellemes, egyedi, meghatározó egyvelegét.

Rimmel Stay Matte alapozó
Szuper fedése van, mattít és egész nap a helyén marad. Sztori vége.

NYX High Definition szempillaspirál
Oké, hogy felháborítóan fekete és dús pillákat csinál, de hogy még mindig van benne festék, az számomra szinte felfoghatatlan! Bőszen használom, megbízható, de azt elfelejtették ráírni, hogy automatán újratölt. Vagy nem tudom :D

NYX Jumbo szemceruza - 616 Pacific
Ha azt mondom, hogy 1-1 húzás a szemhéjamon és már csak a szempillaspirál kell a szemsmink befejezéséhez, elhiszitek? Én is alig-alig, ráadásul az én olajos szemhéjamon derekasan küzd és csak 9 óra után tűnik el úgy a babakék szín fele. De ekkor a kopás miatt átalakul egy halvány liláskék (blurple) színné. Nagyon huncutka.



Vannak közös kedvenceink?
Nektek mi volt a meghatározó terméketek januárban?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nálad látom kábé először a Rimmel Stay Matte alapozót kedvencek között :D Anno én is próbáltam, és szintén utáltam...:D De lehet, hogy valaha teszek még vele egy próbát! :)

    VálaszTörlés
  2. A Kiehl's-től most már aztán tényleg kénytelen leszek néhány dolgot beszerezni...

    VálaszTörlés
  3. Ebből kettőt imádok, egy KELL, és egy megvolt, de elveszett :p

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész