Ugrás a fő tartalomra

Inspirational moments #20

Az agyamban végérvényesen átkattant valami: érzem a tavaszt. Gyümölcsöt eszem, gyümölcslevet iszom, tortillára, hummusra és rengeteg zöldségre, valamint salátára vágyom....valami azt súgja, hogy a téli álmot alvó medve már unja ezt az állapotot bennem, pedig őszintén szólva még mindig folyton álmos vagyok :) Hogy is van ez?

#musthave




Keep calm and watch the sunset:



Instant tavasz:



Most ezt így tolnám, reggelire:



Kell egy kis játékosság, lila módra:


Reggeli kilátásnak elfogadnám:



Túl meleg - túl hideg kontraszt:



- Látod te is?
- Igen haver, látom!
- Én meg Veletek látom!



Hűhahellóka:



Talán itt jó friss lehet a levegő :)



Közeleg az esküvő(i vendég) szezon:



Hummus, tonhalkonzerv, sajtkrém, zöldségek - igazából bármivel jöhet:



Hát ühh meg wow:



Marokkói csempe a lépcső elülső oldalán - megvettek kilóra:



How pretty is she?


Breathtaking:



Egy pár topán, kecses tipegéshez:



Kávé és fagylalt - valaki nagyon szerethet engem :)



Mintha nem is körömlakk lenne:



Laundry day:



Már csak a csizma nem aztékmintás ezen a képen:



Endless roads:



IGEN!



Ha létezne ilyen kávékiöntő, már megvettem volna:



Szépen felépített koncepció:



'Tis the season:



Kell a szoknyád!



Cukker málnás falatkák, nomm:



Milyenek a mai napi kilátások?




Várjátok már a tavaszt?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Az első outfit, a mintás ruha, a gyűrű, a tulipánok és a habcsók a kedvenceim. :)
    Én nagyon örülök a korai tavasznak, remélem már nem is romlik el az idő. :)

    VálaszTörlés
  2. Szétfagyok, egyáltalán nem érzem a tavaszt. Pedig már levenném a csizmát meg a télikabátot, de nem mostanában fogom. Valami hasonlót veszek fel esküvőre, csak nem ennyire kivágottat! Esküvő az lesz, csak ki tudja, mikor, még be sem jelentkeztek, baba meg úton. De meg vagyunk hívva :)
    Kávé és fagyi a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  3. Igeeeen! Rózsaszínbe pompáznak a körmeim. Viszont ma majdnem megfagytam :(, pedig olyan szépen sütött a nap.

    VálaszTörlés
  4. A kaja, a topán, a köröm-csodálatos, wonderful. :)

    VálaszTörlés
  5. Azok a habcsókok eszméletlen guszták!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.