Szárazsampon-naplók 1. rész


Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy elégedett Balea Trend It Up szárazsampon-imádó lány, aki szomorúan és megdöbbenve tapasztalta, hogy 2015 nyarán a DM kivonta a kedvenc termékét. A kezdeti hiszti és nemtetszés után el kezdett más alternatívák után kutatni a drogériák polcain, valamint a hazai bloggerek körében és két, pink szárazsamponra esett a választása: a Dove és a nemrégiben kis hazánkba is begyűrűzött Batiste márkák termékeire. Már előre szólok, ebben a mesében ez a lány nem találta meg méltó utódját az annyira imádott DM-es szárazsamponnak, így ennek a bejegyzéssorozatnak annyi része lesz, amennyit a misszió megkövetel magának. És mivel kettesével jobban lehet haladni, így egyszerre teszteltem ezt a két, drogériában kapható terméket.













A Balea Trend It Up szárazsampon remekül működött együtt az én festett, vékonyszálú hajammal, nem hagyott maga után sem sprőd, lisztes érzést, sem pedig fehér foltokat. Nem is kellett a felvitelt követően törölközővel átdörzsölni a hajam, egy egyszerű kifésülés a felvitelt követő pár perc múlva tökéletesen elegendő volt és már útnak is indulhattam.
Az ebben a bejegyzésben szereplő szárazsamponokon már túl vagyok, így a DM másik, saját márkás terméke automatikusan kikerült a kipróbálandók közül. Bloggerkörökben az alábbi két delikvensről olvastam/hallottam jókat, így befektettem: 1.600 forint a Dove és 1.200 Ft a Batiste instant hajmosása:





Mindkét flakon 200 ml terméket tartalmaz, a Dove normál erősséggel, a korábbi Baleásommal megegyező mennyiségű terméket fúj a hajamra. Eddig mondom jó. Aztán amikor már harmadjára fújtam be a hajzatomat egymás után, hogy végre látszólag eltűnjenek a zsírosabb hajtövek, na akkor elfogyott a türelmem, ráfújtam a Batiste-ot, amivel meg átestem a ló túloldalára, de erről mindjárt bővebben is írok.
Nos, a negyedik, hajmosás nélkül töltött napom reggelén már nem annyira egységes és dús az ember frizurája, már lelapul és vékony kis tincsekben sorakoznak egymás mellett. A Baleával sikerült teljesen visszaadnom az egységes hajtömeget némi dússág és puhaság kíséretében, a Dove-al már kevésbé: ugyan úgymond egységesíti ezeket a tincseket, de a hajtöveknél a fentebb említett, háromszori bevetést követően sem szívta fel a faggyú nagy részét. Dúsabb nem lett tőle a hajam, viszont alig látszott meg rajta, hogy próbáltam rajta a 4. napomon segíteni.


A Batiste termékét úgy tudnám leginkább jellemezni, mint aki ajtóstul rohan a házba: sokat, gyorsan és hangosan fúj ki magából, igyekeztem minden esetben annyira eltartani a hajamtól, amennyire csak a karom engedte, de így is olyan volt, mintha egy fél doboz hintőport dobtam volna magamra. Szinte azonnal összeállt a hajam, a Tangle Teezer-hasonmást alig tudtam végighúzni a szárazsamponnal kezelt hajtincseimen, rendkívül sprőd, száraz, rossz tapintású lett a hajam - és nem utolsósorban hófehér. Némi dússágot azért biztosított ez az XXL Volume változat, viszont elég sok fejtőcsapkodásba (leporoltam lényegében a hajtöveimet) és ruhatisztításba (mert azok is gyönyörű fehérek lettek) került nekem ez a termékhasználat minden egyes alkalommal, arról nem beszélve, hogy nem akartam aznap egyáltalán hozzányúlni a hajamhoz.
Aznap este, hajmosásnál pedig éreztem, hogy mennyire megviselt és száraz tapintású, még a sampon leöblítése után is :(




Összegezve nem végződött túl szépen ez a mese, a Dove túl keveset nyújt, a Batiste pedig pont, hogy túl sokat, így egyiket sem tudom szeretni és kikiáltani a Balea Trend It Up méltó utódjának. A keresés folytatódik, maradjanak velünk.




Most pedig jöhetnek a tippek Lányok: Nektek melyik szárazsampon a No. 1?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. A kék Batiste-ot ajánlom, a negyedik vagy ötödik flakonon vagyok túl, és még mindig imádom! :)

    VálaszTörlés
  2. A kék Batiste szerintem is jó, a Dove pedig szerintem is rettenetes, bár nekem más miatt és csak egy idő után. Most épp Avon-félét tesztelek, de egyelőre nem tudom, hova tegyem a Trend It Up-skálámon...

    VálaszTörlés
  3. de most újra van valami DM-es vaníliás verzió nem? vagy ezt csak álmodtam? :D

    VálaszTörlés
  4. Barna batistos vagyok..utálom..az illatát is.. Ha már a lányok itt emlegették akkor én is kipróbálom a kéket. Kíváncsi vagyok mire jutsz. :)

    VálaszTörlés
  5. Újra van Trend It Up! :) vaníliás.

    VálaszTörlés
  6. Újra van Trend It Up! :) vaníliás.

    VálaszTörlés
  7. A Dove szárazsampont nem próbáltam még, de a Batiste-t szeretem.
    A kedvencem a Got2be szárazsamponja volt, de hónapok óta nem találom a Müllerünkben, így kipróbáltam a saját márkás, Artist szárazsampont is, és szerintem nagyon jó. 1000 Ft, ha jól emlékszem, nem kell belőle túl sok, nem hagy fehér foltot.
    Ha Müllerben jársz szerintem ezt a két márkát nézd meg, érdemes őket kipróbálni! :)

    VálaszTörlés
  8. Nekem a Baleás epres a kedvenc, betáraztam belőle :)
    De tényleg van új vaníliás, azt is ki fogom próbálni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt