Shopping: Promod, Antré Fashion, Balilla, One Fashion Budapest, Kiehl's, Tally Weijl, Magenta, Pimkie, New Yorker

A blog Facebook oldalán szavazásra bocsátottam a mai poszt témáját és elsöprő többséggel szavaztátok meg a zsákmányos bejegyzést - bevallom, nekem is ez az egyik kedvenc bejegyzéstípusom a beauty és fashion blogokon, szóval abszolút megértem a döntéseteket :D Jöjjenek hát tavalyi, illetve idei szerzemények vegyesen, ha valamelyik darab megtetszett, akkor még esélyes, hogy fellelhetitek őket azokban az üzletekben, ahol nem veszik olyan kőkeményen a január 31-ig tartó akciót. Mert bizony nem lehet előre megjósolni, hogy az ember lányának mikor és mennyi tőkéje csoportosul át az év végi őrületben jövő év januárra.



Promod


Gyémánt mintázatú top: 4.490 Ft helyett 2.245 Ft
Bébipink átmeneti kabát: 20.990 Ft helyett 7.000 Ft


Gombhoz vettem a kabátot, egészen pontosan a kék, gyémántmintás topot, ugyanis a lentebb látható, gyémánt alakú nyakláncom előbb volt meg, minthogy lecsaptam volna erre a leárazott cukiságra. Nem kenyerem a matchy-matchy outfit, de ezt a felsőt és a nyakláncot elsőre együtt viseltem - valahogy nem állt össze másképp a fejemben, csak ebben a kombinációban.

A macaron színű átmeneti kabátot eredetileg anyumnak vettem, mivel majdnem megegyeznek a méreteink, viszont én már a próbafülkében mondogattam magamnak, hogy kéne ebből a kabiból még egy, mert nekem is veszettül bejön. Aztán az itthoni próbán kiderült, hogy nem fedi le az igényeket így, télvíz idején, így nem éppen fájó szívvel, de átvettem anyumtól ezt a kabátot, tartós használatra :)




Promod, Antré Fashion


Sárga pöttyös blúz: 5.995 Ft helyett 4.195 Ft
Antré hosszú ujjú ruha: 19.800 mínusz 10%

Ne csodálkozzatok, én csak szélviharban vagyok képes ruhákat, vállfákon fotózni, ezért az amorf alak. A bézs-sárga, fekete aprópöttyös blúzt a karácsonyi, céges partira vettem, mivel a rockabilly témát ragadták magukhoz a szervezők. Én meg ezt az akciós blúzt.

A magyar Antré márka darabjai iránt nem először csábulok el, amit annyira bírok a fenti, apró mintás, gyémánt felsőben, ugyanannyi lelkesedéssel bírok a hatalmas, geometriai formák iránt. Nem rejtik el, helyette hangsúlyos, az adott darabot szinte teljes egészében meghatározó háromszöget, vagy négyszöget alkalmaznak, nem mellesleg pedig elmondhatatlanul kényelmes viselet! Nem egy fast fashion minőség, annál sokkal-sokkal jobb!




Tally Weijl


Burgundi, zsebes kardigán: 8.995 Ft helyett 2.995 Ft
Aztékmintás poncsó: 6.995 Ft helyett 4.000 Ft

A Tally üzletekben legtöbbször csak tiniruhákat találni, a leárazásokkor azonban előkerülnek olyan darabok is, amiket a dolgozó ember lánya is hordhat. Így került a kezeim közé egy puha, kötött anyagú kardigán és egy aztékminta-függőnek igazi mennyországot jelentő, hatalmas, puha poncsó.




Magenta, Pimkie

Fekete, oversize, hosszúujjú póló: 15.990 Ft helyett 10.990 Ft
Fekete, csatos kabát: 17.990 Ft helyett 10.000 Ft

Még tavaly év végére maradt egy 5.000 forintos vásárlási utalványom a Magentához, így szétnéztem náluk. Sajnos az én fejemben ezek a sztreccses, denevérujjú, kissé hosszított fazonú felsők olyan 40+os, hidrogénszőke néniken élnek, akik leggings-szel párosítva hordják az utcán, így megvolt bennem egy jó adagnyi félsz, hogy egyik pillanatról a másikra én is köztük találom magam. Viccet félretéve, a blúzok nem az én tüdőméretemre vannak szabva, a kabátok és mellények szintén, így maradtak a denevérujjú felsők. Nem is számítottam rá, mennyire kényelmes és selymes anyaga van, rendkívül jó érzés volt belebújni és én, aki lehetőség szerint igyekszik nem fekete cuccokat vásárolni, már vittem is boldogan a kasszához.

Én és a nemfekete cuccok...aham...a következő ruhadarab konkrétan egy fekete kabát, mégpedig abból a fajtából, aminél nem is tudtam, hogy kötelező a gardróbomba addig, míg fel nem próbáltam. Fekete pufikabátja szinte mindenkinek van, de az az elegáns, színházba, állásinterjúra, templomba (nem térek meg, no para :P) járós, na az nálam hiánycikk volt. Eddig. A Pimkie-ben akadtam rá, szépen le volt árazva, én meg szépen megvettem magamnak, teljes megelégedéssel.




New Yorker


Lila sztreccs farmernadrág: 4.690 Ft
Világosszürke sztreccs farmernadrág: 8.990 Ft helyett 2.990 Ft
Sötétszürke farmernadrág: 4.690 Ft
Fekete, magas derekú farmernadrág: 5.990 Ft
Sötétkék farmer: 5.990 Ft

Így, visszanézve a New Yorkeres farmerekbe fektettem be a legtöbbet, ezt a telet ők szponzorálták: jók, nem túl drágák, kissé sztreccses anyagúak (nem igazi farmer, tudom), de több nem is kell nekem. A fekete, magas derekú farmert a pöttyös blúzhoz húztam fel a céges karipartira, bár az anyaga így is megpróbáltatásnak volt kitéve hastájékon a rendezvényen kóstolt, ínycsiklandó főételek és desszertek miatt :)



Balilla


Lila, csillámos fülbevaló és lila, márványos gyűrű együtt: 7.000 Ft

A magyar tervezők mind gondoltak a karácsonyra, én pedig csakis saját magamra, így a tavalyi év egyik délutánján bevetettem magam a Király utca környékére és meglátogattam az egyik kedvenc, magyar tervezőmet, lila (mi más) kincsek után kutatva. Úgy érzem, sikerrel jártam.




One Fashion Budapest, Promod


Doridea gyűrű: 7.800 Ft
2.995 Ft helyett 700 Ft
beabea gyémánt alakú nyaklánc: 4.500 Ft

Eredetileg Zigibrand lila, óriás sálért ugrottam be egyik délután, munka után a One Fashion Budapest üzletébe, de azt sajnos nem találtam náluk, viszont így sem távoztam üres kézzel: ez az utolsó példányos Doridea gyűrű tökéletesen passzolt a gyűrűsujjamra, beabea gyémánt alakú medáljai pedig szerintem iszonyat viccesek, ráadásul a plexi jó kis tükörként szolgál.




Kiehl's Westend


Kiehl's Midnight Recovery Concentrate szérum: 13.500 Ft

Természetesen először én is Essie Button youtuber egyik videójában találkoztam ezzel az éjszakai szérummal, amit ő megtestesült csodaként említ. Miután már itthon is kapható és a Westendben lévő üzletükben könnyedén beszerezhető, így elhoztam egy teljes kiszerelést, mert meg akartam érteni ezt az óriási hype-ot körülötte.
Mostanság ráugrottam a tasakos termékminták elhasználására, így kb. 40 tasak várakozik a fürdőszobai fiókomban arra, hogy végre kiürüljenek. Sok esetben csak 1-1 tasakkal rendelkezem a gyártótól, vagy az adott bőrtípusra való termékmintából, így a bőrömet szép kis igénybevételnek teszem ki, amit sokszor nem hálál meg.
Az éjszakai arckrémemből szoktam arctisztítás után kivenni egy arcra való adagot, majd cseppentek bele kettőt ebből a szérumból, az ujjbegyeimmel beledolgozom a krémbe, majd feltapicskolom az arcomra. Reggel semmilyen extra jó érzéssel nem kelek fel, csak kifényesedett bőrrel, így a wow-hatás napról napra, használatról használatra elmaradt, viszont ez a szérum olyan szinten kioltja a bőröm lázongását a nappali krémek ilyen sűrű váltogatása miatt, hogy csak lesek.
Pár hét használat után azt mondom, eddig bizony megérte az árát!




Meséljetek, a januári leárazásokon miket csíptetek meg?

Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Én csak két felsőt vettem, egyet a New Yorkerben, másikat a Pull&bear-ben, és mindkettő kétezer forint volt :) (természetesen feketék...most szanálom a mindenféle színeket a gardróbból, mert már nem vagyok hajlandó hordani őket :D)
    Megegyeztem magammal, hogy amíg vissza nem fogyok a normál méretembe, nem veszek új ruhákat. Ezzel motiválom is magam :D
    Egyébként az a poncho nekem is megvan, még ősszel vettem meg, mert annyira beleszerettem, hogy nem bírtam ott hagyni. Egyébként nagyon jó cuccokat szerezték be, öröm volt olvasni/nézni a posztot :)

    VálaszTörlés
  2. Egyértelmű, hogy a lila Balilla ékszerek tetszenek a legjobban. :)

    VálaszTörlés
  3. Szuper dolgokat szereztél be! :)
    Nem vettem semmi érdekeset most, mert mindenem van. Két melegítőt vettem, fehérneműket és egy futónacit. Szóval a leárazások nekem ennyi volt szerintem. :D
    Essence és Lush leárazásokon vásároltam még, azokról van haul bejegyzésem is. :)
    http://moonangelstories.blogspot.hu/2016/01/haul-mit-kaptam-karacsonyra-i-heart.html

    VálaszTörlés
  4. Viktóriával ellentétben én lefogytam és azért nem merek ruhákat venni. A nacikat pont pénteken szúrtam ki én is a New Yorkerben. Nagyon tetszettek, de még két hónapot várok,hátha arra lemegy még 3-5 kiló, akkor megállok a fogyásban és jöhet a vásárlás dömping :D juhééé :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt