Shopping: Marionnaud, Nailland, Joy-napok, Claire's, Tally Weijl, Pepco, karácsonyi vásár, névnapi ajcsi&tesztelésre érkeztek

Tavalyi szerzeményeimmel kissé megcsúsztam, de épp itt az ideje kicsit csemegézni az újdonságok között, miközben odakint hullik a hó - nézzük is, mik érkeztek hozzám az elmúlt évben:


Marionnaud


Ez az elképesztően vibráló neszesszer a zuram karácsonyi ajándéka volt részemre, annak ellenére, hogy megbeszéltük, hogy idén veszünk magunknak valami jó kis szórakoztató elektronikai kütyüt a leárazásokon, amolyan tőlünk-nekünk alapon, szépen felcsillant a szemem, amikor a Marionnaud parfüméria előtt elhaladva ott figyelt az akciós táblán ez a Clinique csomag, mely szebbnél szebb termékeket rejtett. Természetesen a pirosító volt az, amire azonnal beindult a nyálelválasztásom, és ha már egy akciós neszesszerbe rejtették, miért ne bővüljön a készletem néhány Clinique újdonsággal? Amúgy is csúnyán elhanyagolom ezt a márkát, pedig egy négyes szemhéjpúder, egy dögös pipacspiros rúzs és egy arckrém is remegve várja a bevetést - egyelőre csak a fiókomban.
A fenti képen látható kincseket rejti a neszi, a rózsaszín illetve a visszafogott smink kedvelőinek igazi telitalálat és hát a pirosító, gyerekek... :) Nitunál érdemes elolvasni a neszesszerben fellelhető termékek tesztjét!



BOMB Cosmetics


Igen jó kislány/blogger lehettem az idén, ugyanis a BOMB Cosmetics ezzel a meglepetéscsomaggal kívánt boldog karácsonyt, teljesen meghatódtam, amikor egyszer csak megérkezett a csomag. Igazán nagy elismerést jelent ez nekem egy cég részéről, hogy kariajival lep meg, nagyon köszönöm a BOMB csapatának, hogy gondoskodtak a téli kádfürdő- és illatélményekről! :)



Yamuna Shop


Halloween estéjén sor került egy őrületesen jó bloggertalálkozóra a Yamuna Jászai Mari téri üzletében, ahonnan rengeteg jó élménnyel és a fenti szépségekkel távoztam (ásványi pirosító, szőlőmagolajos testápoló, olívaolajos fürdősó), ráadásul a fürdősót a zuramnak kell tesztelnie az üzletvezető asszony utasításai alapján, szóval rövidesen itt, a blogon olvashatjátok a bloggerférj első fürdősó-tesztjét, stay tuned! :D



Digital Divas konferencia


Októberben megrendezésre került a Digital Divas 2015 a Cosmopolitan és az AVON szervezésében, melyen én is részt vettem, rengeteg bloggertársammal együtt. Szilvinél olvassátok el a beszámolót a konferenciáról és rengeteg blogger élménybeszámolójának linkjét is megtaláljátok a bejegyzésében.
A goodie bag-ben a fenti szépségek foglaltak helyet, mák, hogy az enyémben ez a dög lila lakk lapult, amiért már akkor rajongtam, amikor még fel sem kentem :P Az LG notesze kicsit vicces ajándék, mivel én vagyok az a személy, aki nem bírja a határidőnaplókat, noteszeket, rendszerezőt: a hideg ki tud rázni ezektől a papírtömböktől, amik jó kis súlyuknál fogva folyton ott utaznak az emberrel, vagy ha épp otthon hagyjuk, akkor kb. 3 hónap múlva nyitom ki, hogy jé, mennyi dátum vesztette aktualitását! Teljes kihasználatlanság esete forog fenn nálam, ez valószínűleg a gyerekkori szerelmek lejegyzeteléséből és aztán nem valóra válásából fakad és ezt az élményt összekötöm a sikertelenség érzésével - tyühh, na most spóroltam meg nagyjából 25.000 forintot egy pszichológusnál, köszi Reni!

A BC Bonacure mini samponmintát már el is használtam sikeresen, szépen megerősítette a hajam, a lakkal pedig önálló blogposztot tervezek (de ezt a tervemet nem írom le határidőnaplóba, neeeem-nem)



Névnap


Folytassuk is az ajándékok sorát, mégpedig egy igazán személyre szabott, névnapi ajándékkal, mellyel drága Netti lepett meg. Annyira bírom benne, hogy különös odafigyeléssel választja ki a tökéletesnek vélt és végül azzá váló ajándékot, ezeket az erőfeszítéseket különösen tudom értékelni és jólesnek ám, nagyon! Egy dögös, lila, mono, H&M szemhéjpúderrel és A tökéletes, lila mécsestartóval lepett meg, ezúton köszönöm! :)



#mcfd2015
Tally Weijl


Kötött, ujjatlan kesztyű: 2.995 Ft helyett 995 Ft

Az idei - jaj, várjunk, nem is! A tavalyi Marie Claire Fashion Days beszámolójával még adósotok vagyok, innen, a Tchibo standról származik ez a Tchibo loves fashion vászon bevásárlótáska, melyet hírlevél-feliratkozásért adtak cserébe, jó kis masszív példány, az egyszer már biztos!

A Tally Weijl-ben még tavaly el is kezdték szépen a leárazásokat, ezt az ujjatlan, kötött, ciklámen-piros kesztyűt az on-lányságom teljes kihasználására vettem, vagyis hogy hidegben is matathassam a mobilomat. Apropó, mobil! Amint lejárt a Huawei telefonomon az 1 év garancia, onnantól eldobálja a hálózatot, a Twitter fotóit a frissítések letöltése után sem jeleníti meg (áthúzott fényképezőgép ikon a kép helyén szürkével) és lefagy - főként a kamera használata közben. Ezt nevezem én pofátlan, gyártói időzítésnek, nyehh! :(



Nailland


F.U.N Lacquer - Magnificient: 4.290 Ft

Imádom, hogy a Nailland folyamatosan dolgozik azon, hogy minél több, új, eddig nehézkesen, vagy nagyjából sehogyan sem elérhető márkát hozzon be nekünk. Komolyan mondom, kifejezetten élvezetes volt élőben szemügyre venni egy The Balm szeméjpúder-palettát, vagy egy E.l.f. kontúrpalettát! Végül a fenti szépségekkel tértem haza Naked3 paletta, illetve egy arcra való kontúrpaletta híján - igen, bevallom, csak egyetlen egy bronzosítóm van, azt is csak kívülről nézegetem, mert az üzletvezetőm ajándéka volt, amikor a nyári munka végeztével eljöttem az Azúr üzletből és visszaültem az iskolapadba.
A F.U.N. Lacquer története pedig röviden annyi, hogy tudtam, hogy egy instant őszt idéző fedőlakkot mutatott Edina a sokszáz bejegyzése között, és hogy ezt a zseniális lakkot nekem is be kell szereznem. Vagyis Westend stand, mobil előkap, lakkomlakkom.hu bepötyög, görget-görget-görget, lakknév kinéz, remegve állványon megkeres, addig szorongat, amíg ki nem fizetem. Sztori vége :P



Joy-napok


Maybelline Color Tattoo - Permanent taupe: 2.199 Ft mínusz 1.100 Ft
L'Oréal rúzs - J'Lo-s nude: 3.599 Ft mínusz 1.800 Ft
Astor Soft Sensation Lipcolor Butter matt ajakrúzs: 2.699 Ft mínusz 1.350 Ft
Dove szárazsampon (csak mert nem túl jó a kapcsolatom a Batiste-al): 1.399 Ft akciósan

Mánia, kényszeresség, vagy csak egy egyszerű rutin - hívja, ki minek szeretné, de nekem a kuponos napok szombatjának reggele azzal telik, hogy nagyjából nyitásra odamegyek az én kis kincsesbarlangomba, ami annyit takar, hogy egy szerintem perifériából kieső DM-et célzok meg a kis kivágott kuponkáimmal, mindezt a Pólus Centerben.
Itt a legrosszabb esetben csak 5 leányzóval kell "megküzdenem" az állványok előtt, bár én inkább szeretek vetésforgóban ténykedni, vagyis ha a Maybelline állvány előtt többen ácsorognak, addig beszerzem az Astor-os zsákmányt. Mire végzek, azok a tagok szépen szétrebbentek és kényelmesen kiszedhetem a nem felbontott Color Tattoo-t a Maybelline állványról.



Deák téri karácsonyi vásár


Nem igazán vagyok nagy karácsonyi vásárban vásárlós, mert mindenhol ugyanazt a sálat, ugyanazt a kerámiát és ugyanazt a sült kolbászt árulják, hadd ne mondjam, milyen áron. Viszont amikor Katy-vel nekivágtunk egy jóféle, hideg, esős vasárnapon a Deák téren lévő karácsonyi vásárnak, akkor valamilyen csoda folytán megannyi szépségbe botlottunk: egy macskás, egy unikornis-kristályos és egy pin-up stílusú gyűrűbe, utóbbi a céges karácsonyi partink témája volt, így remek szolgálatot tett az aznapi "beöltözés" során.
A rózsaszín medál egy színezett achát, egy itthon lévő bőr nyakláncra felfűzve bitangjól mutat majd egy visszafogott színvilágú outfit mellett. Köszönöm Katy ezt a vasárnapot, csodás újdonságokkal és rengeteg kajával és kávéval a pocakomban értem haza :P



Pepco
Claire's


Lila, glitteres óriásharang fenyőfadísz: 360 Ft
Piros fejpánt kalap: 1.890 Ft

A nemrégiben a Pólus Centerben megnyitott Pepco igazi kincsesbányának bizonyul a lila díszeket kedvelőknek, ezt a giga glitteres harangot kemény 360 forintért tettem magamévá.
A piros fejpánton lévő glitteres cilinder a karácsonyi időszak kelléke lett volna a fejemen, ehelyett vízszíntesen, betegen vergődtem végig az ünnepeket, a fejpánt pedig azóta is bevetésre vár - talán majd farsangkor...aham, ha tartanám a farsangot, mint ünnepet, akkor talán. Így viszont nem.




Fuhh, köszönöm, hogy végigolvastátok ezt a bejegyzést, hát nem sikerült valami rövidre. Ilyen az, ha beszorul a mondanivaló...




Ti miket zsákmányoltatok még tavaly év végén? Jöhetnek a bejegyzéslinkek a megjegyzés mezőben, kíváncsi vagyok :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. http://moonangelstories.blogspot.hu/2016/01/decemberi-haul-drogeria-ebay-karacsonyi.html

    Klassz dolgokat szereztél be és kaptál. :) Az Astor rúzsról szívesen olvasnék bővebben is. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Anna, már olvasom is a bejegyzést!
      Astor rúzs - igenis, felírtam! :D

      Törlés
  2. Azt a vasárnapot IMÁDTAM!!! Még-még-még!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké, írd meg a napokat és tervezünk! :D

      Törlés
  3. Jaj, az a Clinique pirosító... *heavy breathing * Annyira gyönyörű, az a tipikus tökéletes meleg nude rózsaszín *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, csak nem hatalmasat dobbant a szíved így, a monitoron keresztül? Új szerelem van születőben? :D

      Törlés
  4. Ha már a Baptiste nem jött annyira be, a Dove szárazsamponról írsz majd? Lassan majd nekem is gondolnom kell a jövőre...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen hozom gyorsan a Dove tesztet, mert nagyon nem bejövős szegény, amúgy ikonikus B :(

      Törlés
  5. Köszönöm az említést :) Megmelengetted a kicsi szívemet ebben a nagy hidegben :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hát ez a legkevesebb, igazán nincs mit! Nagyon kis gazdag az a linkgyűjtemény, dolgoztál vele nem keveset! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész